Материалдар / Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика сабағында бастауыш оқушыларына жиындарды біріктіруді және бөліктерге бөлудің тәсілдерін үйрету .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
315
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Математика

Күні: 12.12.19ж

Мұғалімнің аты-жөні: Қойанбаева Қ

Сынып 2 «А»

Сабақтың тақырыбы:

Жиынды біріктіру және бөліктерге бөлу

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы: Жиындарды құрастыра алады. . Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Көптеген оқушылар: Жиындарды жіктеуді үйренеді, жиын элементтерін белгілеу үшін латын алфавитінің кіші әріптерін; жиынға тиістілігін тиісті еместігін белгілеу үшін, таңбаларын қолдана алады.
Кейбір оқушылар: Жиындарды біріктіруге элементтердің тиістілігін анықтайды. Екі жиынды біріктіріп атау қоя алады. Жиын элементтерін латын әліпбиінің әріптерімен атай алады. Құрастырылған жиын бойынша және сызба бойынша екі амалмен орындалатын есеп құрастырып, шешуін таба алады Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.

Бағалау критерийі

-жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтайды;

-құрастырылған жиын бойынша және сызба бойынша екі амалмен орындалатын есеп құрастырып, шешуін таба алады.

Тілдік мақсат

Жаңа тақырып аясындағы керекті тілдік қорлары дамиды.

Оқушылар жиынға тиісті немесе тиісті емес элементтерді қарастырады;

суреттерді топтастыра отырып жиын құрайды, мысалы, құстар және хайуандар жиыны; жиындардың басқа да сипаттамаларын зерттей – бос жиын, қосалқы жиын – табиғат мысалдарында; жиындарды, оның элементтерін белгілеу және сипаттау үшін сәйкесінше таңбаларды пайдаланады

Құндылықтар

Туған өлкеміздің табиғатын қорғауға баулу. Ынтымақтастықта жұмыс жасауға дағдыланады.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, жаратылыстану, әдебиет, көркем еңбек,

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Сәлемдесу.

Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Топқа бөлу

1-топ Орман 2-топ Тау

3-топ Өзен-көл 4-топ Шөл

Әр топ осы топ атауына түсінік беріп өтеді.

Жарайсыңдар, балалар бүгін біз туған өлкеміздің табиғатына саяхатқа шығамыз.

Табиғат туралы қандай өлеңдер білесіңдер ?
Сұлу дала, менің сүйген өлкемсің,
Жаны жайсаң жаратылған еркемсің.
Қандай жақсы қазақ болып туғаным,
О, туған жер, тамашасың, көркемсің!


Табиғат сенде бәрі ортақ,
Аспаның, күнің айың да.
Құсы, аңы, балығы,
Көз тартады барлығы.

Таулар, сулар, ормандар,

Табиғатты қорғаңдар!

Сүйейік табиғатты, аялайық,
Біз де одан жақсылықты аямайық!
Анадай табиғаттың аясында,

Жадырап жас балаша дем алайық!
Жарайсыңдар, балалар бүгін біз туған өлкеміздің табиғатына саяхатқа шығамыз. Ең әуелі табиғатқа шығатын ұл - қызды түгендеп алайын. Саяхатқа шығарда күн өтпес үшін бас киімдерімізді киіп аламыз.

Олай болса келіп жинала қойыңдар.( 3 обруч тұрады).

Біреуінен ұлдар бастарын шығарып,

екіншісінен қыздар басын шығарып тұрады.

Үшіншісінде мен тұрамын.
- Қандай диаграмма құрдық?
- Эйлер - Венн диаграммасын құрдық.
- Неліктен олай біріктік?
- Қандай жиын құрадық? (ұлдар және қыздар жиынын)
- Дарын , Нұрдаулет Нағызбай т. б. сендер қай жиынға тиістісіңдер? Ұлдар жиынына.

Бағым , Кәусар, Аяжан т. б.
- Қай жиынға тиістісіңдер?
- Қыздар жиынына.
- Ал мен….
- Екі жиынғада тиісті емессіз.
- Эйлер - Венн диаграммасы дегеніміз не?
- Жиынды бейнелеу үшін Эйлер – Венн диаграммасы деп аталатын сызба қолданылады. Бұл ішкі жиын элементтері орналасқан дөңгелек. Жиынды латын әліпбиінің бас әрпімен белгілейді. Жиын элементтері латын әліпбиінің кіші әрпімен белгіленеді.
- Жиын дегеніміз не?
- Қасиеттері, белгілері ортақ нысандар тобын жиын деп атаймыз.
- Жиын элементтері дегеніміз не?
- Жиынды құрайтын нысандарды оның элементтері дейміз.


















Жаңа білім

10 минут



































Сабақтың ортасы

10 минут




Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Мен жиындарды құрастыруды және жіктеуді үйренемін.

Жиындарды біріктіруге элементтердің тиістілігін нықтаймын.

1-мысал Топтық жұмыс .

а)Балықтар мен құстар бейнеленген жиынды қарастыр.

Бұл екеуін біріктіретін жиынды қалай қалай атауға болады?

Жиын элементтерін латын әліпбиінің әріптерімен ата

Балықтар жиыны Құстар жиыны

A,b,s,d,e,f. n,m,x,t,g,l

А жиыны В жиыны



Ағаштар жиыны Гүлдер жиыны

С жиыны Д жиыны

ә)Жиынды құрастыр.

Оны қандай екі жиынға бөлуге болады?

Әр жиынның элементтерін анықта,оларға атау бер.

Жанды заттар жиыны

Құстар жиыны Жәндіктер жиыны

A,b,s,d. m,n,l,s

А жиыны В жиыны

2-мысал .(ЖЖ)

Әрқайсысында қандай екі жиынның біріктірілген нықта.

Артық элементті тап.

Саңырауқұлақтр жиыны және құстар жиыны.

Артық элемент құлпынай және жәндік.



Дескриптор

-жиындарды құрастыра алады.
-жиындарды жіктеуді үйренеді.
-жиын элементтерін белгілеу үшін латын алфавитін пайдаланады.
- жиынға тиісті- тиісті емес таңбаларын қолдана алады.
- екі жиынды біріктіріп ат қоя алады.

3-мысал. «Т кестесі» әдісі бойынша орындату.

Жиынға ортақ атау бер.Оны қандай екі жиынға бөлуге болады?

Тапсырманы корточкалрдың көмегімен орында.

Әріптер жиыны Сандар жиыны

Дауысты д/р Тақ сандар

Дауыссыз д/р Жұп сандар

Ф,ж,е,р,у,м,з,о,л,қ,ы,я,т,ә. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.



4-мысал Сызба бойынша бір және екі амалмен орындалатын есептер құрастыр.

Қ ыздар -13

Ұлдар - ? 9 артық

Ш: 13+9=22 Ж: ұлдар 22

Ұлдар - 22

Қыздар -? 9 кем

Ш: 22-9 =13 Ж: қыздар 13

Дескриптор

есептің сызбасын деректермен толықтырады

есептің шешуін өрнек түрінде жазады

өрнектің мәнін дұрыс есептейді

есептің жауабын жазады .









Оқулық,

мәтіндер.

Сергіту сәті 2 минут

Табиғат туралы бейне баян

.

Сабақтың соңы

10 минут

Ой қорыту Қызықты қосымша тапсырмаларды орында:



98

- 32

66 Ж


87

-34

5 3 А

76

- 51

2 5 З


74

+ 22

96 К


47

+32

7 9 Ү

36

+ 51

87 З


1м- 26см= 74 Қ


2дм-5см = 15 Ы

34см+66см =100 С

1тәул-14сағ Ж

90мин+30мин А

30сағ-1тәул З

1ц-30кг Ғ

70мин+50мин Ы

Т

Ұ

Р

Ы

М

-Бұл қай ақынның өлеңдері деп ойлайсыңдар ?

-Абай

-Ол туралы не білесіңдер ?

-Оның туғанына неше жыл толады биыл?

Абай туралы бейне баян


Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Бағалау



«Білім ағашы» кері байланыс

Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.№5


.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Деңгейлік тапсырмалар беремін. Жиын элементтерін атайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек көрсетемін. Баған түрінде қосуды және азайтуды орындайды. Шамаларды жазады. Жиын және оның элементтерін біледі.

Мадақтау сөздер арқылы ,

дескрипторлар арылы

Сергіту сәті

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді? Сыныптағы ахуал

қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?





Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!