Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы
негізгі тақырыппен танысады.
Мен жиындарды
құрастыруды және жіктеуді үйренемін.
Жиындарды біріктіруге
элементтердің тиістілігін нықтаймын.
1-мысал Топтық жұмыс .
а)Балықтар мен құстар
бейнеленген жиынды қарастыр.
Бұл екеуін біріктіретін
жиынды қалай қалай атауға болады?
Жиын элементтерін латын
әліпбиінің әріптерімен ата
Балықтар
жиыны Құстар
жиыны
A,b,s,d,e,f. n,m,x,t,g,l
А жиыны В
жиыны
Ағаштар жиыны Гүлдер
жиыны
С жиыны Д
жиыны
ә)Жиынды
құрастыр.
Оны қандай екі жиынға
бөлуге болады?
Әр жиынның элементтерін
анықта,оларға атау бер.
Жанды заттар
жиыны
Құстар
жиыны Жәндіктер
жиыны
A,b,s,d.
m,n,l,s
А жиыны В
жиыны
2-мысал .(ЖЖ)
Әрқайсысында қандай екі
жиынның біріктірілген нықта.
Артық элементті
тап.
Саңырауқұлақтр жиыны
және құстар жиыны.
Артық элемент құлпынай
және жәндік.
Дескриптор
-жиындарды құрастыра
алады.
-жиындарды жіктеуді үйренеді.
-жиын элементтерін белгілеу үшін латын алфавитін пайдаланады.
- жиынға тиісті- тиісті емес таңбаларын қолдана алады.
- екі жиынды біріктіріп ат қоя
алады.
3-мысал. «Т кестесі»
әдісі бойынша орындату.
Жиынға ортақ атау
бер.Оны қандай екі жиынға бөлуге болады?
Тапсырманы
корточкалрдың көмегімен орында.
Әріптер жиыны Сандар
жиыны
Дауысты д/р Тақ
сандар
Дауыссыз д/р Жұп
сандар
Ф,ж,е,р,у,м,з,о,л,қ,ы,я,т,ә. 1 2 3 4 5 6 7 8 9
10.
4-мысал Сызба бойынша бір және екі амалмен орындалатын есептер
құрастыр.
Қ
ыздар -13
Ұлдар - ? 9
артық
Ш: 13+9=22 Ж: ұлдар
22
Ұлдар -
22
Қыздар -? 9
кем
Ш: 22-9 =13 Ж: қыздар
13
Дескриптор
−есептің сызбасын
деректермен толықтырады
−есептің шешуін өрнек
түрінде жазады
−өрнектің мәнін дұрыс
есептейді
−есептің
жауабын жазады .
|