-Сәлеметсіңдерме
балалар.
Бүгінгі ашық ұйымдастыру
қызметімізді бастамас бұрын шаттық шеңберін құрып
алайық.
Шаттық
шеңбері:
Бақшамызға
барамыз
Досымызды
табамыз.
Сәлемет пе
қонақтар?!
Біз балдырған
баламыз!
-Таңертең тұрғанда біз не істейміз? Жаттығу
жасаймыз.Сол секілді бізде тілімізге жаттығу
жасайық.
І) Артикуляциялық
жаттығу
(кубикті лақтыру
арқылы жаттығу орындау)
-Келесі саяхатқа дайындаламыз,
яғни
бақшаға өздерің киінесіңдерме?
Канекей киімді қалай киетіндеріңді көрейік (3
бала)
ІІ) Сырт киімдерінің «Түймесін
жабу»
Ал енді саяхатқа
шығайық
-Балалар қараңдаршы айнала
сондай әсем,гүлдерге
толы.
-Қазір қай
мезгіл?
-Дұрыс айтасыңдар.Көктем
мезгілі көктемде гүлдер көбиеді. Гүлдердің бізге тапсырмасы бар
секілді.
IІI)Қолдың саусақтарын
дамытуға арнаған
жаттығулар.
Тапсырма:Үстелдің үстінде санауға
арналған таяқша немесе карандаштар жатыр.Оларды бір-бірден алып
қолға жинау керек. (екінші қолмен көмектесуге болмайды) (3
бала)
-Балалар сендерге жұмбақ
жасырамын.Тауып
көріңдерші.
Жұмбақ:Қыста киімін
тастайды,
Көктемде киіне
бастайды.
-Дұрыс,ағаштар көктемде бүршік
жарып,киіне бастайды.Ағаштың да тапсырмасы бар
секілді.
Мақсаты:Үселдің үстіндегі пластик
бқтелкелердің түстері бойынша қақпағын
жабу.
ІV) Дидактикалық ойын:
«түстері бойынша қақпақтарын
жап»
-Ал балалар сергіп
аламыз ба?
Сергіту
сәті:
-Жарайсыңдар,керемет. Тағыда балалар жұмбақ жасырамын,тауып
көріңдерші:
Жұмбақ:Суда
өседі,өнеді
Судан шықса
өледі.
-Дұрыс балалар.Ал сендер балық аулап
көріппедіңдер?Ендеше қазір балық
аулаймыз.
VI) Ойын:Балық
аулау
Алдымыздан тағы бір
кедергі шыққан секілді.Мына көпірдің пішіндері түсіп
қалыпты.Пішіндерін қою арқылы көпірден өте
аламыз.
VII) Пішіндерді
орналастыр
Менің сендерге соңғы
тапсырмам дұрыс дем алу,дем шығаруға өте пайдалы.Алдымыздағы
тарелкаға түтікше арқылы қағаздары
жинау.
VIII) «Таркелкаға
жина»
Бақшамызға
қайтамыз.
Бүгінгі саяхат ұнады
ма?
Не
үйрендік?
Қорытынды:Нейропсихологиялық
гимнастика
|