«Бейнежазба» әдісі Мақсаты: оқушылардың аудиалды,
визуалды, кинестикалық қабылдау қабілеттерін
дамыту
ТЖ Постермен жұмыс. Балық қаңқасына керекті
мәліметтерді жазыңыздар.
«Фишбоун»
әдісі
Мақсаты: жаңа мәлеметті,идеяларды
сұрақ-жауап арқылы жаза отырып,қорытынды ойлар
жинақтау.
Бейнежазба және қосымша мәліметтер бойынша
постерге балықтың қаңқасы суретін салып
Ітоп – ми бөлімдерін талдайды
ІІ топ-жұлын құрылысын ,бөлімдерін
талдайды
ІІІ топ- Жалпы маңызы мен қызметін
талқылайды
Ми бөлімдері
маңызы
Анықтама жұлын құрылысы
Бағалау криттериі
|
Дескриптор
|
Ми бөлімдері, құрылысы мен қызметін жұлынның
құрылысы мен қызметімен салыстырады.
|
-жұлынның құрылысын, бөлімдерін
жазады
-Ми бөлімдерінің анықтап
салыстырап жазады
-Маңызы мен қызметін жазады.
|
ҚБ:
«Пікір алмасу» Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ
дайындайды.Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына , ал жауабын
екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады.Топ
басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды,топ мүшелері жауаптарын жазып
дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде,барлығы өз жауабын ашады және
жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады
Ж.
Сәкестендіру әдісі.
Мақсаты: оқушылар терминдер мен түсініктерді
меңгеру дағдысы
дамиды.
Ми
мен жұлынның құрылысы мен қызметін таладу.
Мидың бөліктерінің құрылымы мен функцияларын
олардың аттарымен байланыстырыңыз, кестеде көрсетілгендей дұрыс
жауапты «».көрсетіңіз
Мидың бөліктерінің құрылымы мен
функциясының ерекшеліктері
|
Сопақша ми
|
Ортаңғы ми
|
Аралық ми
|
Мишық
|
Үлкен ми сыңарлары
|
Жұты, түшкіру,жөтелуге
жауапты
|
|
|
|
|
|
Қозғалысты үйлестіру, тепе-теңдік және
организмнің тонусын сақтау
|
|
|
|
|
|
Ойлау, сөйлеу, сезіну
|
|
|
|
|
|
Ауырсыну,шөлдеу, аштықты және
тойуды сезу,
|
|
|
|
|
|
Дыбысты
ажыраты, иіс сезу, сипап сезу
|
|
|
|
|
|
Жұлын жалғасы болып табылады
|
|
|
|
|
|
Сұр және ақ заттан тұрады
|
|
|
|
|
|
Бағалау криттериі
|
Дескриптор
|
Жұлын мен мидың қызметтеріне мысал келтіріп
талдау жасайды
|
-ми бөлімдерінің қызметін анықтап
жазады..
|
Қ .Б.
«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы
бағалайды
2
жұлдыз- екі ұнаған нәрсе
1
тілек жақсартуды қажет ететін нәрсе
Ж«Сәкестендіру әдісі» әдісі бойынша тақырыппен
танысамыз және 3-топқа тапсырмалар беріледі. Сол тапсырмаларды
орындап, «Джигсо» әдісі бойынша келесі топқа
түсіндіреміз.
1 топ– жүйке жүйесінің бөлімдеріне «Графикалық
органейзелер» құрады.
Дескриптор:
-Жүйке жүйесінің бөлімдерін
атайды
-Графикалық органезелерді жүйелі түрде сызып
көрсетеді
2 – топ сурет бойынша жұлынның құрылысын
сипаттайды.
Дескриптор: -Жұлынның құрылысын
сипаттайды
-Сурет бойынша жұлынның
құрылысын талдай алады
3 – топ«Кестені сөйлет » әдісі
бойынша жұлын қызметін, ағза үшін маңызын
талдау
Жүйке жүйесінің
бөлімі
|
Атқаратын
қызметі
|
Жұлын
|
|
Шеткі жүйке
жүйесі
|
|
Сұр
зат
|
|
Ақ
зат
|
|
Жұлын
тамыршалары
|
|
Аралас жұлын
жүйкелері
|
|
Дескриптор:
-Жұлынның өткізгіштік және
рефлекстік қызметін ажырата
алады.
-Жұлынынң маңызын өмірмен
байланыстыра алады
«Джигсо» әдісі орындалып
болған соң мұғалім әр топтың өзіне берілген тапсырмасы бойынша
емес, келесі топтардың тапсырмалары бойынша сұрақтар қояды: 1топқа:
Жұлынның құрылысы қандай?
Жұлынның ақ және сұр заты
қалай орналасқан?
-
топқа: Жүйке жүйесі қандай
бөлімдерден тұрады? Қандай рефлекс доғсы жұлан арқылы
өтеді
-
топқа: Жұлын тамыршасы қалай
аталады? Жұлынның қанша жұп аралас жұлын жүйкелері
таралады.
ҚБ «Оқушы мұғалім ретінде
бағалайды» Сыныптағы бір дарынды оқушы сарапшы ретінде әр топтың
тапсырмаларын тыңдап жүреді және «Джигсо» әдісі орындалып болғансоң
сарапшы оқушы ауызша кері байланыс айтады.
ҚБ
Мұғалімнің әр түрлі мақсаттағы кері
байланысы.
|