Материалдар / Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу үшін жас мамандарға көмек. Жаңартылған бағдарлама бойынша жаңа әдіс- тәсілдер бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2018
661
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі №92Күні: 26.02.18Сембаева Б
Тақырыбы:Өлең құрастырамын.Зат есімнің жекеше және көпше түрі
СЫНЫП: 2БҚатысқан оқушылар саны: 23Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.6.1 - интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз?) назарын аударту
Сабақ мақсатыЗат есімнің көпше және жекеше түрлерін ажырата білуге үйрету. Сөйлем ішінен таба білуге үйрету.Өлең құрастыра білуге машықтандыру
Сабақ нәтижесі:Сұрақтарға жауап береді.Зат есімнің көпше және жекеше түрі туралы біліп ,айыра алады .Өлең құрастырады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӘдебиеттік оқу , музыка
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресурс
БасталуыПсихологиялық ахуал қалыптастыру: Құрт – майымыз көп болсын,Қарнымыз тоқ болсын.5-ке оқып сабақтыНашар баға жоқ болсын.



Жинақ
ортасыБілу мен түсіну. Ой толғаныс Осы олең жолдарындағы «Көп »деген сөзді қалай түсінесіңдер?«Көп» сөзінің антонимі қай сөз? 1. Күн ретін жазу .2.Көркем жазу(Т) 44-жаттығу.Сурет бойынша әңгімелеСурет астындағы сөздерді салыстырып,содан соң қорытынды жасап көр.Д:сурет бойынша өз ойын айтадыЕрежемен танысады 46 -жаттығу.Дөңгелекке жасырынған құс атауларын тап.Оларды жекеше,көпше түрде жаз.

Қарға-қарғалар,торғай-торғайлар,шымшық-шымшықтар тоқылдақ-тоқылдақтар

Д.Сөздерді тауып жекеше және көпше түрде жазады
оқулықсұрақ-жауап
Сергіту сәтіСергіту сәті. «Топ-топтоп»





Аяқталуы
47-жаттығу.Жаңылтпашты жатқа жазД:Жаңылтпашты жатқа жазады

Сабақты бекіту «Кім зерек?» 48-жаттығу .Суретшінің қатесін тапБүгін не өттік?Не түсініксіз болды?Рефлексия.«Жетістік баспалдағы»арқылы білдіредіБағалау «Басбармақ »арқылы


Үйге тапсырма:45-жаттығу.56-бет


Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?
























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!