Сабақтың
басы
|
«Психологиялық
ахуал»
Топтастыру
-
Ханталапай
-
Ақсүйек
-
Арқантартыс
-
Балалар бүгінгі сабағымыз
басқа сабақтардан ерекше сияқты я, неліктен деп
ойлайсыңдар?
-
Біз бүгін ұлттық нақышта
киініп қазақы ауылға саяхат
жасаймыз
-
Ауыл қайда
орналасқан?
-
Немен
барамыз?
-
Ауыл өте алыс екен балалар,
бізге әртүрлі көліктер
қажет.
|
Оқушы
лар қайталап
айтады
|
Формативті бағалау
үнемі жүргізіліп отырады.
Жұлдыздар суреттерін
тарату арқылы бағалау
жүргізіледі
|
Оқулықтар
суреттер
Кеспелер
Сызғыш
қарындаштар
Қайшы
Қағаздар
беріледі.
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабаққа кіріспе
бөлімі.
№1. Екі – екіден
сана!
№2.
А)
20-ға дейінгі жұп
сандарды өсу ретімен ата.
20-ға дейінгі тақ
сандарды кему ретімен ата.
1,2,3,..,5,6,7,….9,10,11,..,13,14,15,…17,18,19,…
№3,
Есепте
4:2= 8
9х2=18 10:2=5
8х2=16
12:2=6
18:2=6
14:2=7
6:2=3
№4
Салыстыр.
2х7*7х2 9х2*2х9
3х2*12:2
14:7*14х2 16:2*16-2
8х2*6+6
№5. Есептерді
шығару
Болды-18б, жұптаксып
тұрды
Неше жұп болды.
-?
Шешуі: 18:2=
9
Жауабы: 9 жұп
болды.
Болды – 14
б
Бөлінді – 2
командаға
Әр команда неше
-?
Шешуі:
14:2=7бала
Жауабы: әр командада 7
баладан
Әр команда да- 3
адам
Команда -
2
Барлық бала нешеу
-?
Шешуі:
3х2=
6
Жауабы: барлығы 6
бала.
|
Дескриптор:
Жұп сандарды
атады.
Тақ сандар деп
атады.
Дескриптор:
20-ға дейінгі жұп
сандарды өсу ретімен атады.
20-ға дейінгі тақ
сандарды кему ретімен атады.
Дескриптор:
Есепты оқыды. Оны
талдап, шартын құрастырды. Шешуін шығарып, жауабын
тапты.
Дескриптор:
Есепты оқыды. Оны
талдап, шартын құрастырды. Шешуін шығарып, жауабын
тапты.
|
|
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
|
Оқушыларға «Білім сандығы»
кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
|
Кері байланыс
парағы.
|