Сабақтың
басы
4минут
5
минут
Сабаққа
кіріспе
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Айна»
әдісі
Мақсат:сынып ішінде психологиялық
ахуал орнату.
Математика –қызық
пән
Бәріміз оны
білеміз
Қызықты есеп
шығарып
Тез жауабын
береміз.
Өткенді
қайталау
«Ортадағы
қаламсап» әдісі
ЕББҚ қолдау
алгоритмі.
-
-Төмен деңгейдегі сұрақтарды
қою
-
-Санау үшін таяқшаларды
беру
Жұптық
жұмыс.
"Кір жаю"
ойыны
Мақсаты:
жаңа тақырыпты
анықтау
|
Оқушылар мұғалімнен кейін өлең
жолдарын қайталайды.
Жабық типтегі
тапсырма:
1, 2, __,__, 5, __,
7,__, 9,__.
|
|
|
3 пен 4-тің
қосындысы
|
|
6-ға
тең
|
10 мен 6-нын
айырмасы
|
|
10-ға
тең
|
2 мен 8-дің
қосындысы
|
|
7-ге
тең
|
9 бен 3-тің
айырмасы
|
|
3-ке
тең.
|
Тапсырма:
11-ден 20-ға дейінгі сандарды
оқы,
орналасуына мән бер. Сандардың орнын
ауыстырып, тура және кері
орналастыр.
11-ден 20-ға дейінгі сандар қалай
құрылған?
|
ҚБ: Мұғалімнің кері
байланысы
Мұғалімнің кері
байланысы (кері байланыс жазылған балмұздақ таяқшаларын
тарату)
|
Қаламдар салынған
ыдыс
ЕББҚ оқушысына
таяқшалар
балмұздақ таяқшалары,
карточкалар
https://fsd.multiurok.ru/html/2019/09/20/s_5d84d84f957eb/img8.jpg
|
Сабақ-тың
ортасы
15
минут
|
Топқа бөлу:
"Тосын сый" әдісі
Мақсаты: саралап топқа
бөлу
1-топ: Жоғары деңгей
оқушылары
2-топ: Төмен деңгей
оқушылары және 1 оқушы ЕББҚ
оқушысы
3-топ: Орта деңгей
оқушылары
Топтық
жұмыс.
"Ойлан,топтас, бөліс"
әдісі
|
(Т) 1-топ. Ашық
тапсырма
Тапсырма:11-ден 20-ға дейінгі сандардан
теңдік пен теңсіздік құрастырып, оларды
салыстырыңдар.
|
Дескриптор:
-11-ден 20-ға
дейінгі сандардан теңдік пен теңсіздік
құрастырады;
- салыстыру
таңбаларын дұрыс қояды;
2-топ. Жабық
тапсырма
Тапсырма: 11-ден 20-ға дейінгі сандарды
тура және кері санап, тура және кері заңдылығынсақтап ватманға
жазыңдар.
|
Дескриптор:
-11-ден 20-ға
дейінгі сандарды тура
санайды;
-11-ден 20-ға
дейінгі сандарды кері
санайды;
-11-ден 20-ға
дейінгі сандардың заңдылығын тура және кері
жазады;
ЕББҚ оқушысын қолдау
алгоритмі: шашылған сандар жазылған карточка
беру
Тапсырма:Шашылған сандарды ретімен
орналастыр
11 13
15 17 19
12 14
16 18 20
_____________________
3-топ. Ашық
тапсырма
Тапсырма: 11-ден 20-ға дейінгі сандарды
оқы,түсіп қалған санды жаз жәнетеңдік пен теңсіздікті салыстырып,
"=, >, <" таңбаларының тиістісін
қойыңдар.
1)11,___,13,___,15,___,17,___,19,___.
2)20,___,18,___,16,___,14,___,12,___.
11*13
16*16
12*11
17*13
13*18
18*20
14*12
19*19
15*19
20*11
|
Дескриптор:
-11-ден 20-ға
дейінгі сандарды оқиды, түсіп қалған санды
жазады;
-11-ден 20-ға
дейінгі сандарды
салыстырады;
-Салыстыру
таңбаларын дұрыс қояды;
|
ҚБ:
"Плюс, минус" әдісі
бойынша топтар дескриптор арқылы өзара
бағалау
|
Маркерлер,
ватман.
|