Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ, 11 сынып, Болашақтың мамандығы, қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ, 11 сынып, Болашақтың мамандығы, қазақ тілі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:
9-БӨЛІМ: Еңбек
нарығы және сұраныс
Пәні:Қазақ
тілі
Мектеп:№ 105
мектеп-лицейі
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:Байұзақова
Лайла
Мұхтарқызы
Сынып:
11
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы:
Болашақтың
мамандығы
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
11.1.5.1 - мәтінде
көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере
отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда
бағалау.
11.2.7.1 - БАҚ,
энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала
білу, сілтеме жасау, дәйексөз келтіру жолдарын
білу.
11.4.5.1- мәтін және мәтін
үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана
білу.
Сабақтың
мақсаттары
Барлық оқушы
орындай алады:
Мәтінде көтерілген
мәселені анықтайды. Энциклопедия беттерінен қосымша
ақпаратты анықтап,тыныс белгілердің түрлерін
ажыратады, біледі.
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
Тақырыпқа сәйкес
талқылау сұрақтарын құрастырады. Терминдердің мағынасын
түсіндіреді. Тыныс белгілердің сөйлемде қойылуына мән
береді.
Кейбір оқушылар
орындай алады:
Тақырыпқа сай эссе
жазуда дәйексөз келтіреді.
Мәтіндегі тыныс белгілердің
қолданылуын талдайды.
Бағалау
критерийлері
Мәтіндегі көтерілген мәселені
талдайды.
Эссе жазуда тыныс белгілерін
дұрыс қолданады.
Құндылықтарға
баулу
Руханилық, азаматтық ұстаным, әлеуметтік
жауапкершілік,
елжандылық,еңбек және
шығармашылық,сын тұрғысынан ойлауы дамиды,
топтық жұмыс барысында өзара сыйластық пен құрмет көрсетеді, білім
алуға дайын болады.
Пәнаралық
байланыс
«Еңбек нарығы»,
Адам.Қоғам.Құқық, 10-сынып.
Тілдік
мақсаттар:
Оқушылар орындай
алады:
Мәтін бойынша қажетті заманауи
мамандықтардың маңыздылығын біледі, түсініктері
қалыптасады.
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер:
Мамандық-специальность-specialty,
Нарық-рынок-market,
Интеллект, робот, фрилансер,
краудсорсинг, т.б.
Диалог құруға/шығарма
жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
Цифрлы дәуір, озық технология,
интеллектуалды болашақ, жедел
оқу.
Талқылауға
арналған сұрақтар:
Қандай жұмыс
орындары жоғалады деп
ойлайсыз?
Қазақстанда қандай мамандық
иелеріне сұраныс жоғары және сұраныс төмен
?
Алдыңғы
оқу
«Болашақ мамандықтар», Қазақ
тілі, 8-сынып.
Сабақтың
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
Ресурс
тар
Басы
5
минут
3
мин
2
мин
Ұйымдастыру
кезеңі.Сыныпта қолайлы орта
қалыптасады.
«Шаттық шеңбері»
тренингі ұйымдастырылады.
2 топқа сурет
арқылы біріктіріледі.
ҚБ.
Мадақтау
Үй тапсырмасымен
жұмыс.
Интернет
ресурстарынан алған ақпараттардың түрлері?
-
топ арасында ой
бөліседі, болжайды.
ҚБ.Мадақтау
Оқушылардың
пікірін қорытындылай келе, сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен
бағалау критерийлері
таныстырылады.
11-сынып, Қазақ тілі
2020ж, «Мектеп» Баспасы 185-188беттер,Акт,
суреттер
Ортасы 30
минут
3
мин
10
мин
5
мин
3
мин
6
мин
3мин
Тыңдалым алды
тапсырма:
Тыңдалым мәтінінің
мазмұны бойынша оқушыларға бірнеше сөздер
беріледі.Сөздердің мағынасын ашып,
болашақ мамандықтар туралы
болжайды.
Интелект, робот,
сұраныс, экономика,
мамандық.
ҚБ.
Жарайсың!
Тыңдалым
тапсырмасы:
«Болашақтың
мамандығы» туралы видео
көреді.
Ж.«Болашақтың мамандығы» эссе
жазады.
Бағалау
критерийлері
Дескрипторлар
-Эссе
жазады.
-Мәтін мазмұнын
айқындайды.
-Сыни тұрғыдан
талдайды.
-Дәйексөздер
қолданады.
-Мәтіндегі тыныс белгілердің
қолданылуын біледі.
-Мәтіндегі көтерілген мәселені
талдайды.
ҚБ.Дескриптор арқылы
бағаланады.
ҚБ. Бағалау
парағы
Тыңдалымнан
кейінгі тапсырма
ТЖ.Топпен мәтіндегі терминдердің
мағынасын анықтайды, талқылау сұрақтарын
дайындайды.
ҚБ.От
шашу
Кері
байланыс.
Қандай жаңа
ақпараттар білдіңдер?
Қазір қолданыстағы
мамандықтардың жойылып кету себебі
неде?
Қоғамға қандай
мамандықтар әлі ашылмады деп
ойлайсың?
Мұғалім
түсіндірмесі / Тілдік
бағдар
Интонацияның
үстеме мағына беру
қызметі
Сөйлемнің жалпы
коммуникативтік мағынасына интонация арқылы басқа үстеме мағына,
яғни қосымша мағына берілуі мүмкін. Олар мазмұнына қарай санамалау
интонациясы, қарсылықты интонация, біріктіру, жалғастыру
интонациясы, қыстырма сөз, сөйлем интонациясы болып
бөлінеді.
Оқулықпен жұмыс.
2-тапсырма
Берілген
сөйлемдердің айтылу интонациясына қарай мазмұнын анықтайды, сызба
арқылы көрсетеді.
Үлгі.
Сөйлемдегі
интонация
Интонацияның
қызметі
Ауылшаруашылығына келер
болсақ, Алматы, // Астана, // Қарағанды, // Шымкент сияқты адам
саны көп, //үлкен мегополистердің айналысында қаншама сүт зауыттары
жұмыс жасап жатыр.
Санамалау қызметін атқарып
тұр
ҚБ.Бәрекелді!
Кері
байланыс:«Жетістік баспалдағы»
әдісі
https://www.youtube.com/watch?v=OtWG0Fu6riU
11-сынып, «Мектеп»
баспасы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз