Ұйымдастырушылық-ізденушілік | Бір,екі,үш,Cыныптың іші тып-тыныш,Сабағымызды бастаймыз.-Бір аптада неше күн бар?-Бүгін аптаның нешінші күні?Бүгінгі сабағымыз 1-ден 10-ға дейінгі сандарды қайталау.Санаймыз,сандар құрамын қайталаймыз-Үйде сандарды қайталап сабаққа дайындалып келдік пе? -Қане, кім санайды.?.Ауызша санау,1-ден 10-ға дейін тура санау,кері санау. Балаларға тура және кері бағытта санауға арналған тапсырмалар беріледі.-Ал,балалар,қане, санайықшы-1,2,3,4,5,6,7,8,,9,10-Балалар,біз қалай санадық?-Тура санадық-Ал,енді кері санайық10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 Суретпен жұмыс :Суреттерді санайды «Паровоз» ойыны вагондарға сандар жазылады. балалар қолындағы сандар арқылы орындарын табады.-Балалар, вагондарды не сүйрейді?-ПаровозЖолаушылар! Алматы темір жол вокзалынан «1-ден 10-ға дейінгі сандар» жолаушы поезды жүргелі тұр жолаушылар сақ болыңыздар соңғы станция математика-Ал,математикадан кім мықты болса сол паровоз болады.Паровоз вагондарды сүйрейді,балалар көңілді.Соңынан «Математика» сөзі шығады.«Кім зерек» Үйшік 8=5+3 7=5+2 6=3+3 5=2+3 4=2+2 10=5+5 9=8+1 3=2+1 2=1+1-Мынау не?-Таспа-Түсі қандай?-Қызыл -ұзындығы қандай?-Мынау ұзын,қысқа 3.Ойын: «Үндемес» ойыны (карточкадаөрнек көрсетеді,балалар ойша санайды. Кім бірінші болып шешсе, жүгіріп келіп, жауабын үндемей көрсетеді. Егер жауап дұрыс болса, мұғалім арқасынан қағады, ойын әрі қарай жалғасады.)2+1 3+2 5+1 8+2 4-2 7-3 8-5 Сергіту сәті Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ Қосып едім барлығын болып шықты .....
|
Балалар толық жауап береді.
Балалар тапсырманы орындайды.
санның реттік қатарын анықтап паравозға вагондарды тіркейдіматематика сөзіндегі көк түспен дауыссыз дыбыстарқызыл түспен дауысты дыбыстарбелгіленгенін айтады
Балалар қажетті санды анықтап, үйшікке салады |
Қорытындылау өзін-өзі бағалау | 4.Әліппе-дәптермен жұмыс:№1 тапсырма. Ең ұзын таспаны,ең қысқа таспаны боя одан да қысқа таспаның суретін сал.№2 тапсырма- Кестені толтыр 8-дің құрамын табу-8-дің көршісін ата?-8 дегеніміз? 1 және неше?-8 дегеніміз ? 2 және неше?-8 дегеніміз? 3 және неше?8 дегеніміз? 4 және неше?8 дегеніміз? 5 және неше?-8 дегеніміз? 6 және неше?-8 дегеніміз? 7 және неше?-8 дегеніміз? 8 және неше?№3 тапсырма Жапсыру-Барлығы неше жидек?-Барлығы неше жеміс?4.Жазу жұмысы:№4 Логикалық тапсырма Шелектерді үлкені көк пен сарының,ал қызылы көктің жанында болатындай боя.-Ең үлкен шелек қайсы?-Бізге қандай қарындаш керек?Көк,сары,қызыл-Көк шелекті оң жаққа орналастыруға бола ма?-Болмайды-Неге? Өйткені көктің қасында қызыл болуы керек-Ендеше үлкен шелекті қызыл түске бояймыз.Сонда үлкені –қызыл,жанындағы көк,ал қалғаны сары болады. | Балалар өз жұмысын үлгімен салыстырады
Балалар ойланады,ізденеді |