Материалдар / Ашық сабақ "1-ден 10-ға дейінгі сандарды қайталау" 0 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "1-ден 10-ға дейінгі сандарды қайталау" 0 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1-ден 10-ға дейінгі сандарды қайталау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2018
2426
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Технологиялық карта Тобы: Мектепалды даярлық Күні:________________2016 жылБілім беру саласы: ТанымБөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыруТақырыбы:1-ден 10-ға дейнгі сандарды қайталауМақсаты: 1. 1-ден 10-ға дейінгі сандарды қайталау 1- ден 10- ға дейін реттік және есептік санау, ұзын,қысқа ұғымдарын еске түсіру 2. 1-ден 10-ға дейінгі сандардың құрамы, салыстыру туралы яғни,ұзын,қысқа туралы білімдерін нақтылау,тереңдету,байқағыштық қасиеттерін дамыту, саусақ қимылын дамыту. 3. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеуБилингвальды компонент: Бір-один,Он-десятьСөздік жұмыс: таспа,паровоз,поезд,вагон,вокзалҚолданылатын көрнекі құралдар: әліппе дәптер, үлестірмелі материалдары мен жұмыс дәптері сөздік, көрнекелік, ойын, практикалық
Іс-әрекет сатыларыТәрбиешінің басқару әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Ынталандырусезімін оятуБалаларды ұйымдастыру«Әрі қарай сана», «Кім білсе, әрі қарай санасын» ойындары өтіледі. Балалар тапсырманы орындайды.
Ұйымдастырушылық-ізденушілікБір,екі,үш,Cыныптың іші тып-тыныш,Сабағымызды бастаймыз.-Бір аптада неше күн бар?-Бүгін аптаның нешінші күні?Бүгінгі сабағымыз 1-ден 10-ға дейінгі сандарды қайталау.Санаймыз,сандар құрамын қайталаймыз-Үйде сандарды қайталап сабаққа дайындалып келдік пе? -Қане, кім санайды.?.Ауызша санау,1-ден 10-ға дейін тура санауері санау. Балаларға тура және кері бағытта санауға арналған тапсырмалар беріледі.-Ал,балалар,қане, санайықшы-1,2,3,4,5,6,7,8,,9,10-Балалар,біз қалай санадық?-Тура санадық-Ал,енді кері санайық10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 Суретпен жұмыс :Суреттерді санайды «Паровоз» ойыны вагондарға сандар жазылады. балалар қолындағы сандар арқылы орындарын табады.-Балалар, вагондарды не сүйрейді?-ПаровозЖолаушылар! Алматы темір жол вокзалынан «1-ден 10-ға дейінгі сандар» жолаушы поезды жүргелі тұр жолаушылар сақ болыңыздар соңғы станция математика-Ал,математикадан кім мықты болса сол паровоз болады.Паровоз вагондарды сүйрейді,балалар көңілді.Соңынан «Математика» сөзі шығады.«Кім зерек» Үйшік 8=5+3 7=5+2 6=3+3 5=2+3 4=2+2 10=5+5 9=8+1 3=2+1 2=1+1-Мынау не?-Таспа-Түсі қандай?-Қызыл -ұзындығы қандай?-Мынау ұзын,қысқа 3.Ойын: «Үндемес» ойыны (карточкадаөрнек көрсетеді,балалар ойша санайды. Кім бірінші болып шешсе, жүгіріп келіп, жауабын үндемей көрсетеді. Егер жауап дұрыс болса, мұғалім арқасынан қағады, ойын әрі қарай жалғасады.)2+1 3+2 5+1 8+2 4-2 7-3 8-5 Сергіту сәті Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ Қосып едім барлығын болып шықты .....







Балалар толық жауап береді.

























Балалар тапсырманы орындайды.



санның реттік қатарын анықтап паравозға вагондарды тіркейдіматематика сөзіндегі көк түспен дауыссыз дыбыстарқызыл түспен дауысты дыбыстарбелгіленгенін айтады

Балалар қажетті санды анықтап, үйшікке салады
Қорытындылау өзін-өзі бағалау4.Әліппе-дәптермен жұмыс:№1 тапсырма. Ең ұзын таспаны,ең қысқа таспаны боя одан да қысқа таспаның суретін сал.№2 тапсырма- Кестені толтыр 8-дің құрамын табу-8-дің көршісін ата?-8 дегеніміз? 1 және неше?-8 дегеніміз ? 2 және неше?-8 дегеніміз? 3 және неше?8 дегеніміз? 4 және неше?8 дегеніміз? 5 және неше?-8 дегеніміз? 6 және неше?-8 дегеніміз? 7 және неше?-8 дегеніміз? 8 және неше?№3 тапсырма Жапсыру-Барлығы неше жидек?-Барлығы неше жеміс?4.Жазу жұмысы:№4 Логикалық тапсырма Шелектерді үлкені көк пен сарының,ал қызылы көктің жанында болатындай боя.-Ең үлкен шелек қайсы?-Бізге қандай қарындаш керек?Көк,сары,қызыл-Көк шелекті оң жаққа орналастыруға бола ма?-Болмайды-Неге? Өйткені көктің қасында қызыл болуы керек-Ендеше үлкен шелекті қызыл түске бояймыз.Сонда үлкені –қызыл,жанындағы көк,ал қалғаны сары болады.Балалар өз жұмысын үлгімен салыстырады































Балалар ойланады,ізденеді


Күтілетін нәтиже: 1-ден 10-ға дейінгі сандар,сандар құрамын біледі.Ұзын қысқа ұғымдарымен танысады, логикалық ойлауы,салыстыра білуі дамиды.Білуі керек: 1-ден 10-ға дейінгі сандар және оның жазылуын, 10 санының құрамы;Түсінігі: тура және кері санай алады,1-ден 10-ға дейінгі сандар ретін біледі.Көрсете білуі: 1-ден 10-ға дейінгі сандардың заттарда қолдануын.

Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші: Маматирзаева Л ДЖТехнологиялық картаны тексерген әдіскер: Сулейменова А Ж
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!