Материалдар / Ашық сабақ 1-сынып :Салауатты өмір салтын қалыптастыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 1-сынып :Салауатты өмір салтын қалыптастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығармашылық тапсырмаларды орындағаннан кейін өзінің күшті жақтарын атайды. Шығармашылық тапсырмаларды орындау нәтижелерін жақсарту жолдарын ұсынады.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Оқушылардың деңгейлерінің әр тұрлі екенін білдім,топқа бөлгенде деңгейлеп бөлу керек екенін білдім және қыздарды топқа тең бөлу керек екенін.Келесі сабақта ізденіп сабақты бұдан да қызықты өту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2018
1099
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі :Салауатты өмір салтын қалыптастыру Мектеп: Қ.Байсеитов.О.М. Мұғалімнің -жөні: Б.Абдыказыров.Сынып: 1 Қатысқандар саны: 17 Қатыспағандар: 0
Сабақ тақырыбы:Эстафета және қозғалмалы ойындар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.2.5.5. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау
Оқу бағдарламасына сілтеме2.5 Өзінің және басқалардың шығармашылық міндеттеріне сыни қарайды,қажет болған жағдайда құрылымдық ұсыныстар жасайды.
Сабақ мақсатыБарлығы: Эстафета және қозғалмалы ойындардың түрлерін түсінеді.Көбі:Эстафета және қозғалмалы ойын түрлерінің мәнін түсінеді және айтып бере алады.Кейбірі:Эстафета және қозғалмалы ойындардың түрлерін түсінеді, айтып береді және көрсетіп бере алады
Жетістік критерийлері.Шығармашылық тапсырмаларды орындағаннан кейін өзінің күшті жақтарын атайды.Шығармашылық тапсырмаларды орындау нәтижелерін жақсарту жолдарын ұсынады.
Тілдік мақсаттарЫсқырық,Мәре сөре, жалауша ара қашықтық,эстафеталық таяқша.
Құндылықтарды дарытуБелсенділікке , ынталылыққа ,үздік нәтижеге қол жеткізуге,ұжымдыққа тәрбиелеу
Пән аралық байланыстарСауат ашу , өзін –өзі тану,музыка
АКТ пайдалану дағдысыҰялы телефон,магнитафон
Бастапқы меңгерілген білімЭстафета және қозғалмалы ойындарды орындай алады.

Сабақ барысыБелсенді әдіс-тәсілдерді қолдандымБ= бүкілсыныптықжұмыс Жж= жұптық жұмыс Тәж= оқушытәжірибес і Ф= формативті бағалаудың мүмкіндіктері Т= топтықжұмыс Ж- жеке жұмыс
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы 10 минЖағымды орта қалыптастыру.Білім алушылардың зейінін өзіме аудару үшін,(Б).білім алушыларды шеңберге тұрғызып, бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, жылы лебіздерін білдіреді. Бой жазу жаттығулары. Қуыршақ биін билеттім(Б)-Қандай қызықты қозғалмалы ойындарды білесіңдер?-Оқушылар өз жауаптарын айтады.-Көп айтылған ойынды таңдап, оқушыларға ойнату.

Кең ашық алаң
Сабақтың ортасы 20 мин(Б) «Емен жаңғағы,шырша бүршіктері,жаңғақтар»Ойыншылар ортасында жүргізуші бар шеңберді құрайды да, үшке бөлініп, бір- біріне беттерімен қарап тұрады.Мұғалім барлық оқушыларға атау береді: үштіктегі біріншілерге – « шырша жаңғақтары»,екіншілерге « емен жапырақтары,»үшіншілерге -«жаңғақтар»Белгі бойынша жүргізуші дауыстап атауларын атай бастайды,мысалы «Жаңғақтар». «Жаңғақ » деп аталған барлыұбарлық ойыншылар орындарын ауыстырылуы қажет,ал жүргізуші бос қалған орынға жүгіреді.Егер бұл ойы жүзеге асса, онда орынсыз қалған ойыншы жүргізушіге айналады.Егер жүргізуші «Емен жаңғақтары» десе, үштікте тұрғандар екінші болып, «шырша бүршіктері»десе үштікке тұрғандар бірінші болып ауысады.Ойын меңгерілгеннен соң, жүргізушіге үштіктен екі немесе тіпті үш ойыншыны шақыруға болады.Бірде бір рет жүргізуші болмаған ойыншылар жеңіске жетеді.



Іс-әрекеттің әрбір түріне кең алаң
Сабақтың аяғы 5минРефлексияСабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:-Бүгінгі сабақ несімен ұнады?Қандай нәрсе сіздерге қиын болды?Екі жұлдыз, бір ұсыныс – бұл өз-өзіне немесесыныптасына құрылымдастырылған кері байланысұсынуды қамтамасыз ететін тəсіл. Өзін-өзі бағалау үшін қолданылған кезде бұл тəсіл оқушылардыңқажеттіліктерін анықтауға да мүмкіндік береді, соның негізінде мен оқушылардыңқажеттіліктерін қанағаттандыру үшін өзінің жоспарларын өзгертіп бейімдей алады. Барлықоқушыларды өздерінің оқу үдерісіне қатыстыру үшін бұл тəсілді бүкіл сыныпқа қолдануғаболады.Оқушылар өз жұмысының немесе басқа адамның жұмысының екі оңтайлы қырынанықтайды.Содан кейін ол жұмыстың белгілі бір қырларын жақсарту үшін өзі/сыныптасы неістей алатынын айтады.Мысалы: «Мен сенің жаттығуыңның басталуы үшін саған бір жұлдыз жəне қимылдардықалай пайдаланғаның үшін тағы бір жұлдыз бергім келеді. Сонымен қатар келесі жолыкенеттен аяқтап тастамағаныңды қалаймын».



ысқырық,жалауша,



Саралау оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?

Мақтап, мадақтаймынСаралау барысында білім алушылардың деңгейін анықтап. Деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларға жулдызша бердім (мысалға істей алмайтын оқушыларды жақсы істейтіндердің ізінен орындатам кейбір оқушыларға жеке тапсырма берем күрделендірем олар жақсы орындаған білім алушыларға )





Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз? «Екі жұлдыз-бір тілек» әдісі арқылы рефлексия жасалады.Кері байланыс. Әңгімелесу тәсілдерін қолдандым (мысалға сабақ ұнамаған оқушыға мен кері байланыс жасаймын)Денсаулық қауіпсіздік техникасын қадағалауОқушылар сабақ барысында қауіпсіздік ережесі сақталды. Бірін-бірі итеріп, қулату жағдайлары болмады.Ойын ойнау кезінде бірін-бірі силап ержені сақтай білді
Сабақ бойынша рефлексия





Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы Оқу мақсатына қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


-Сабақтың мақсатымен оқу мақсаты дұрыс қойылған.



Оқушылардың 100 пайызы ортақ мақсатына жетті.





-Сабақты саралау барысы дұрыс жүргізілді. Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап деңгейлері бойынша тапсырмалар берілді.

-Сабақтың уақыттық кезеңдері бойынша сабақтың басында кедергілер туындады.



-Сабақ жоспарынан ауытқулар болмады.


ҚорытындыЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)?1: Топқа бөлу әдісі2:: Оқушылардың өздеріне рефлексия жасауыҚандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:Топпен жұмыс жасау әдістері,оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары.

2:Сабаққа кері байланыстар жасауы,өздерін бағалауы

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Оқушылардың деңгейлерінің әр тұрлі екенін білдім,топқа бөлгенде деңгейлеп бөлу керек екенін білдім және қыздарды топқа тең бөлу керек екенін.Келесі сабақта ізденіп сабақты бұдан да қызықты өту















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!