Басталуы
5мин
|
Психологиялық
ахуал
Дөңгелене
тұрайық,
Достық үйін
құрайық.
Математикамен дос
болып,
Біз көңілді
болайық.
Топқа бөлу:
4топқа бөлінеді. Мен сыныптың жан жағына қосу мен азайту амалына
берілген санды өрнектер, теңдіктер мен теңсіздіктерді іліп
тастадым. Енді сіздерге
тапсырма:
-
Әр оқушы бір
тапсырмадан алып тиісті тобының жанына
барады.
-
Тапсырмаңызды
алдымен жеке орындап мәнін
табасыңыздар.
-
Кейін топпен
ақылдасып яғни бір-біріңді тексеріп, салыстыра отырып топпен шешім
қабылдаңыз.
1-топ « +
»
2-топ « -
»
3-топ « = »
(теңдік)
4-топ « ‹,› »
(теңсіздік)
|
Топты қорғайды. (математикалық
тілде әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды
оқиды)
|
Сабақтың
ортасы
Сергіту
сәті
|
Білу.
Түсіну
Кітаппен
жұмыс
1-тапсырма
1-топ. Екі-екіден
сана. Барлық қатысушылар саны қанша? Сайысқа неше биші жұп
қатысты?
2-топ. Барлығы неше дөңгелек? Барлық
велосипед дөңгелектерін қалай тез санауға
болады?
3-топ. «Шығарып
көр»
Суретте неше қоңыз,
неше көбелек бар? Екі-екіден сана неше жұп
болады?
4-топ.
«Ойлан»
Аяқ-киімдеріне қарап
, қанша баланың суға түсуге келгенін
сана.
Дескрипторлар
-
Оқушылар екі-екіден
берілген бишілер жұбын
анықтайды.
-
Велосипед
дөңгелектерін тез санауға
үйренеді
-
Қоңыз бен
көбелектердің саны мен жұбын
біледі.
-
Аяқ-киімдеріне қарап
суға түсуге келген балалар санын
анықтайды.
ҚБ: Топтық
бағалау
2-тапсырма
«Шығармашылық тапсырма» (Интербелсенді
әдіс)
-
Жұп сандарды қорша
(жеке жұмыс)
-
Жұп сандарды сандық
сәулеге орналастыр (Жұппен)
-
Жұп сандарды кері
ретпен жаз (топтық)
3,6,11,13,2,16,7,8,4,15,20,1,10,12,9,5,1,14,18,
Дескриптор
-
Сандар қатарындағы
жұп сандарды анықтайды. 2
-
Жұп сандарды
қоршайды. 1
-
Жұп сандарды сандық
сәулеге орналастырады. 2
-
Жұп сандарды кері
ретпен жазады. 2
ҚБ: Балл
Қолдану
3 -
тапсырма
Тәжірибелік
жұмыс : Парталас оқушымен жұп құрап
, сапқа тұрыңдар. Екі- екіден топтап саналыңдар. Қатардағы
оқушылардың санын жаз. Екі-екіден топтап кері санап
көр.
Дескриптор
- Екі-екіден топтап
тура санайды.
- Қатардағы оқушылар
санын жазады
- Екі-екіден топтап
кері санайды.
ҚБ:
Егер саған
ұнаса,
Саусағыңды
тарсылдат.
Егер саған
ұнаса,
Аяғыңды
тарсылдат.
Егер саған
ұнаса,
Шапалақта
балапан.
Егер саған
ұнаса,
Айтайықшы
ТАМАША.
|
Топтық
жұмыс
(оқылым,
айтылым,тыңдалым)
Ж: Барлық саны-14,
биші жұп - 7
Ж:
В.дөңгелектер-10
Ж:
5-қоңыз,
5-көбелек
5 жұп
болады.
Суға түсуге 6бала
келген.
12 аяқ-киім
бар
Жеке, жұптық ,
топтық жұмыстар
(жазылым)
20,18,16,14,12,10,8,6,4,2
|