Материалдар / Ашық сабақ 3"А" сыныбы Көлеңке қалай пайда болады?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 3"А" сыныбы Көлеңке қалай пайда болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2019
2271
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Жаратылыстану

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Табиғат физикасы. Жарық, дыбыс,электерлік құбылыс,магниттілік.

Күні:

Сынып: 3-сынып

Мектеп: «Тұрмыс-1 жалпы орта мектебі»

Мұғалімнің аты-жөні: Қосмұрат Анаргүл Қоңқабайқызы

Қатысқандар саны: 14

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Көлеңке қалай пайда болады?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.5.2.1 көлеңкенің пайда болу себептері мен ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: көлеңкенің пайда болу себептері мен ерекшеліктерін түсіндіреді.

Көптеген оқушылар: көлеңкенің не екенін біледі.

Кейбір оқушылар: көлеңкенің қалай пайда болғанын түсінеді.

Бағалау критерийлері

  • көлеңкенің пайда болу себептері мен ерекшеліктерін түсіндіреді.

  • көлеңкенің не екенін біледі.

  • көлеңкенің қалай пайда болғанын түсінеді.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Көлеңке.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Көлеңке қалай пайда болады?

Неліктен көлеңкенің түсі қара болады?

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Табиғат физикасы. Жарық, дыбыс,электерлік құбылыс,магниттілік туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

Оқушылар табиғи және жасанды жарық көздері, дыбыс көздерін ажыратып, дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктей алады. Денелердің жарықты өткізу қасиеттері әр түрлі болатынын біледі, кейбір денелердің температурасын өлшей алады. Магниттердің қасиеттері мен пайдалану аясын біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

«Мен пікір білдіремін, сен пікір білдіресің» жаттығуы  
Мақсаты:өзінің  бір  нəрсеге  көңілі  толмау,  ренжу,  көңілі  қалу  сияқты  жағымсыз  сезімдерін толерантты түрде жеткізе білу;қарым-қатынасты еркін жүргізуді үйрету.

Көк маркерлер тобы:

Қызыл маркерлер тобы:

Жасыл маркерлер тобы:

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

«Жедел жауап» әдісі

Адам жарықтың шағылуын қалай пайдаланады?

Қандай заттарда жарықтың шағылу қасиеті пайдаланылады?

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау



«Мен пікір білдіремін, сен пікір білдіресің» жаттығуы





Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


«Жедел жауап» әдісі

сұрақтары.

Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

Көлеңке қалай пайда болады?

Неліктен көлеңкенің түсі қара болады?

Жарықтың түзусызықты таралуы туралы жаңалықты геометрияның негізін салушы ғалым Евклид тапқан. Біртекті ортада жарық түзу сызық бойымен таралады. Жарықтың жіңішке шоғын жарық сәулесі деп атайды. Көлеңке дегенміз – кеңістіктің жарық түспейтін бөлігі. Мөлдір емес заттардың көпшілігі жарықты

өткізбейді, соның себебінен көлеңке пайда болады. Егер Күн, Ай мен Жер түзу сызық бойында орналасса, онда Жердің беті алакөлеңке болып тұрар еді.

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Белсенді оқу тапсырмалары.

Көк маркерлер тобы:

Қызыл маркерлер тобы:

Жасыл маркерлер тобы:

Дескриптор:

  • көлеңкенің пайда болу себептері мен ерекшеліктерін түсіндіреді.

  • көлеңкенің не екенін біледі.

  • көлеңкенің қалай пайда болғанын түсінеді.

Қ.Б:Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау






Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Белсенді оқу тапсырмалары.



Сергіту сәті

«Сәлеметсің бе!»

Оқушылар кезек-кезек көршісінің аттас саусақтарына қолын тигізеді. Бас бармақтан бастайды:

Мен саған тілеймін (бас бармағын тигізеді);

- Табыс (сұқ саусақ);

- Үлкен (ортаңғы);

- Барлығында (атаусыз);

- Барлық жерде (шынашақ);

- Сәлеметсің бе! (алақанын тигізеді).

Оқушылар сергіту сәтін жасайды.

Сабақтың соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

«Галлерияда ой шарлау»

(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушылар «Бағдаршам» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты жасайды.















Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

тапсырмалары.











Сабақтағы кері байлананысын постерге жабыстырады.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!