Материалдар / Ашық сабақ 5 саны мен цифры
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 5 саны мен цифры

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 5 саны мен цифры 1 сынып Бағалау критерийлері Бір таңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады. Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды. Натурал, нөл санының құрылуын түсінеді, 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды. Олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды. 10-ға дейінгі сандар тізбегін құрады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2021
1224
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Математика Мектеп: Кенбай орта мектебі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5 саны мен цифры

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Көкенбаева Ақкенже

Сынып: 1 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

5 саны мен цифры

Оқу мақсаттары

1.1.1.2 . Бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

1.1.1.3. Бір таңбалы сандардың құрамын анықтау

1.1.1.1 .Натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау. Олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.


Бағалау критерийлері

Бір таңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады.

Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды.

Натурал, нөл санының құрылуын түсінеді, 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды. Олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.

10-ға дейінгі сандар тізбегін құрады.

Тілдік мақсаттар




Құндылықтарды дарыту

Білім беру мен тәрбиенің бірлігі

Пәнаралық байланыстар

Алгебра және геометрия оқу пәндерінің қарапайым бастапқы ұғымдарын қалыптастыру

АКТ қолдану дағдылары

слайд, видео

Бастапқы білім

Оқушылардың балабақшада меңгерген сандары мен есептеп үйренген тәжірибесіне негіздеу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңдері

Ширату жаттығуыШаттық шеңбері.

Табиғатым тамаша

Көз тоймайды қараса

Табиғатты аялап

Жүрейінші жараса

Сәлем саған жер ана!

Сәлем саған нұрлы күн

Аман – есен болайық

Бейбітшілікті қалайық!

Топқа бөлу (сандарды ретімен санау арқылы бөлу)

І топ: Зеректер

ІІ топ: Алғырлар

М.Қуанышбековтың «Бес саусақ» өлеңін оқы арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу:

Ал санайық, санайық

Саусақтарға қарап ап

Қане, қане саналық

Санын біліп алайық

Біреу, екеу, үшеу, төртеу,бесеу

Қолымдағы саусағым нешеу? (5)



5 саусақтың атын атау: бас бармақ, балаң үйрек, ортан терек, шылдыр шүмек, кішкене бөбек.


5 санының баспа және жазба түрі.

5 санын ауада жазу.









АКТ

Слайд №1



  • Сандық сәуле ретінде – жіп.


  • 10 саны жазылған парақша.


  • 0-ден 9-ға дейінгі сандар жазылған кеспе қағаздар



Сабақтың ортасы

  1. Тапсырма. «Өз орныңды тап» ойыны. Шашылған сандарды ретімен қойып, тура және кері санау. Топтық жұмыс

1 2 4

3 5

Дескриптор: Сандардың орнын табады.

Сандарды тура және кері санайды.


Бағалау критерийі: Білім алушы 5 көлеміндегі біртаңбалы сандардың құрамын анықтайды.


4-тапсырма. Жұппен жұмыс. 2.Тапсырма. «Суреттерді сәйкестендіру». Топтық жұмыс

Суреттерді сәйкес сандармен байланыстырып сызыңыз, сандарды оқыңыз

Дескриптор:

  • заттардың санына сәйкес цифрларды белгілейді

  • сандарды таниды, атайды






АКТ

Слайд №2










АКТ

Слайд №3




АКТ

Слайд №4










АКТ

Слайд №5










АКТ

Слайд №6












Сабақтың соңы


Қорытынды. Кері байланыс. «ББҮ» әдісі.

Оқушыларға білдім, үйрендім, білгім келеді деген бөліктерге стикер жапсыру.



гүлдер



  • стикер

АКТ

Слайд №7














Сабақта не білгендерін стикерге жазып, бөліктерге іледі

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға қандай міндет жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?




Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1.


2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.


2.

Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?

1.


2.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!