2
|
Информатика
|
5
сынып
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Ақпарат, оның мазмұны,
түрлері мен қасиеттері
|
Жалпы
мақсат:
|
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын
табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу
дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.
Жаңа тақырып туралы түсініктер
қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Тақырыпты оқып түсінік
алады,топпен табиғатты өзгерістер туралы ой өрістері дамыйды,
тапсырмаларды орындау арқылы тақырыпты
меңгереді.
|
Күтілентін
нәтижесі:
|
Оқушылар табиғатты
оқып үйренудің әдістерін оқып біліп арқылы
біледі, түснеді және сөздік
қорларын дамытуға пайдаланады
|
Негізгі
идеялар:
|
Тақырыпты түсінін оқи білуге
баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту
|
Сабақта
қолданылатын материалдар:
|
-
Үлестірмелі материалдар,
маркер
-
АКТ
-
Карточкалар
|
Оқыту
әдістері:
|
Кім
жылдам
Миға
шабуыл
Жигсо
әдісі
Эссе
Стикердегі
диалог
|
-
Жұптық
жұмыс
-
Шығармашылық
жұмыс
|
Дерек
көздері:
|
Қосымша тақырыбына берілген
материалдар:
www.РефератOff.kz
www.art.kz
|
Тапсырмалар:
|
І. Үй тапсырмасын
сұрау.
ІІ. Ой
қозғау.
ІІІ. Мағынаны
тану.
ІV. Топтық
жұмыс.
V. Шығармашылық
тапсырма
|
Сабақ бойынша мұғалім мен
оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық
ахуал туғызу (2
мин)
Сыныпты топқа
бөлу (кескіндер
арқылы)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Шаттық шеңберін
жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа
бөлу
|
Оқушылардың мұндағы
мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып
құралу
|
I.Үй тапсырмасын
сұрау (4 мин) «Миға шабуыл»
әдісі
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген
сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы
орындау
|
Мұғалім берген
тапсырманы орындау
|
II.Ой
қозғау « Жигсо» әдісі
бойынша «Ақпарат, оның мазмұны,
түрлері мен қасиеттері» тақарыбын өздері талқылап,
өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар
таратылады
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Оқушылар көлемді мәтінді
әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын
топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді
оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы
топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін
олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына
кезекпен өз жанұяларында түсінген
материалдарын тиянақты түрде жеткізіп,
үйрет керек
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау
|
Мына сұрақтар көлемінде әр топ
өз білгендерін ортаға сала отырып , өз ойларын ортаға
салады:
-
Ақпарат дегеніміз
не?
-
Табиғатты біз қалай
айалаймызі?
II.Мағынаны
ашу: «Табиғатты ғылыми
тұрғыдан тану әдістері»
туралы жаңа тақырыпқа
байланысты постер әдісін пайдалану
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Топтарға жаңа
тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз
пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған
сұрақтар таратылады. Жылқы малы туралы өз ойларын суретке
салады
|
Берілген тапсырманы
уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып
тапсырманы қорғау
|
-
Табиғаттағы өзгерістерді қалай
суреттеген?
-
Ақпараттың түрлері
қандай?
-
Ақпаратың маңыздылығын қалай
түсінеміз?
Осы аталған тақырып
көлемінде білгендерін постерге түсіріп, әр топтан
қорғайды.
IV.Топпен
жұмыс (8 мин) Сұрақ-жауап
кезеңі
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Тақырыпты оқып шығуға уақыт
беру
Әр топ сұрақтар
дайындайды
|
Бір-біріне сұрақтар
қоя отырыптақырыптың негізгі идеясы мен мазмұнын
ашу
|
V.Сергіту сәті: (1
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Сергіту сәтін
ұйымдастыру қадағалау
|
Берілген тапсырманы
орындау
|
VI.Шығармашылық тапсырма
«Эссе жазу»
«Ақпарат өмір талғамы »
тақырыбына өз түсініктерін жазғызу
( Топ бойынша Эссе жазу,
талдау, бағалау) (10
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Мұғалім жаңа
тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын
таратады
|
Оқушылардың мақсаты
берілген тақырыпқа арнап өз ойларын
жеткізу
|
VII.Қорытындылау:
|
(сұрақ-жауап) (3
мин)
-
Бұл сабақты мен қалай
түсіндім?
-
Ақпарат т жайлы не
білесіңдер?
-
Білімді жетілдіруде не істеу
керек?
-
Алған білімнің не үшін қажет
деп ойлайсыңдар?
|
VIII.Рефлексия:
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген
ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2
мин)
ББҮ кестесін
толтыру
|
IX.Бағалау:
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
Бағдарша, бағалау
парақшалары
|
X.Үй
тапсырмасы:
|
Оқулық бойынша
тапсырма
|