(Ж)
1-тапсырма: Оқушылар оқулықпен жұмыс
барысында өз бетімен алған білімдерін бекіту
мақсатында
«Білім
қоржыны» әдісін қолданамын №
2.39
Квадраттық
теңдеу
|
а
|
в
|
с
|
|
түбірлері
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ: «Бағдаршам»
әдісі.
Сұрақ:
1. Коэфиценценттер таңбалары
дискриминант есептеуге әсер ете ма?
2.(Ж)«Ойлан, жұптас,
бөліс» (Идеялар мен ойларды дамытудың
құрылымдалған әдісі).
Оқушылардың жеке ойлау, жұппен
жұмыс жасау, бір-бірінің пікірін ескеру дағдылары
қалыптасады.
Теңдеуді
шешіңдер:
(5х+3)2 =5x+3
(3х-8)2=3x2-8x
(х+5)2+(х-2)2-(х-7)(х-7)=11х+80.
Дескриптор:
ҚБ: «Басбармақ »
әдісі.
Сұрақ:Дискриминантпен түбірдің
формуласы қандай?
3-тапсырма. (Т) «Түйінді
сәттер»-әдісі арқылы тапсырманы
орындауда оқушылар меңгеріп жатқан тапсырмалардың түйінді сәттерін
түсінуге және дамытуға әкеледі.
Гидравликалық машинананың
поршень қабырғаларын тап,егер оның бір қабырғасы екіншісінен 4 см
артық болса және ауданы 60 см тең.
Дескриптор:
-
есептің шартына байланысты
сызба салады;
-
есеп берілнгені арқылы теңдеу
құрады;
-
квадрат теңдеу арқылы
қабырғаларын есептейді;
-
поршень қабырғаларын
табады.
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісімен топтар бірін-бірі
бағалайды.
Сұрақ: Қандай гидравликалық
машиналарды күнделікті өмірде қолданатынын білесіздер?
Мысал?
|