Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ 9а сынып Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ 9а сынып Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар
Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып ашық сабақ Ерекше қорғалатын аймақтармен танысу. Қызыл кітапқа кірген жануарлар, құстар, бауырмен жорғалаушылар туралы мәлімет беру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
3. Физикалық
география
3.4
Биосфера
Мектеп: «№32 орта
мектеп»МКМ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Утегенова Галя
Куттыбаевна
Сынып:9а
Қатысқандар
саны:11
Қатыспағандар саны:
0
Сабақтыңтақырыбы
Ерекше қорғалатын табиғи
аумақтардың түрлері
оқу мақсаты
9.3.4.2- ерекше қорғалатын
аумақтардың (қорықтар, қорықшалар, ұлттық саябақтар) құрылу
мақсатын түсіндіреді
Сабақ мақсаттары
Ерекше қорғалатын табиғи
аумақтар туралы ақпараттарды жинақтау, ерекшеліктеріне
тоқталу, пікірлесу арқылы ойларын жүйелеу. Қорытынды жасай білуге
үйрету.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және
терминология:қорықтар, қорықшалар, ұлттық
саябақтар
Оқытудың тілдік
мақсаты:Ерекше қорғалатын аумақтар
туралы мәтіндерді оқиды және зерттеу, сыныптастарымен бірлесе
отырып қорытындыларын (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау дағдылары)
түсіндіндіреді (презентация, буклет, диалог
т.б.).
Диалог құруға /жазылымға
қажетті сөздер топтамасы:Суретте … Ерекше қорғалатын
аумақтар.............құрылған. Себебі ............сақтауымыз
қажет.
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың
басы
0-5
мин
-Ұйымдастыру. Сәлемдесу.
Жағымды атмосфералық ахуал.
Мұғалім:
Оқушыларды жаңа білім
қабылдауға және игеруге «Атаулар туралы үш сұрақ» арқылы
белсенділендіреді.
(Сабақтың басында жаңа
тақырып бойынша тақтаға үш ұғымдарды жазып, оқушыларға сұрақтар
қойыңыз)
Сабақтың тақырыбы және
мақсаттарымен таныстыру.
Оқушылар қорық, қорықша,
ұлттық саябақ термин сөздерін еске
түсіреді.
Әлімов А.Қ. Интербелсенді оқу
әдістемесін мектепте қолдану (Оқу құралы). -Астана: «Назарбаев
Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы,
2014.
Сабақтың ортасы
5-15
мин
15-25
мин
25-38
мин
Оқушылар мәтінді оқып, бейне
материалды көріп, І тапсырманы
орындайды.
(Д) І тапсырма. «Ерекше
қорғалатын аумақтардың» құрылу мақсаты мен ерекшелігін
анықтаңыз:
Ерекше қорғалатын
аумақтар
Құрылу
мақсаты
Ерекшеліктері
табиғи
қорықтар
мемлекеттік ұлттық
табиғи саябақтар
қорықшалар
Дескриптор
Білім
алушы
Еліміздегі Ерекше
қорғалатын аумақтардың құрылу мақсатын
түсіндіреді;
Ерекше қорғалатын
аумақтардың ерекшелігін
анықтайды.
Оқушыларға ауызша
және смайликтер арқылы кері байланыс
беріледі.
(Ж) ІІ тапсырма.
Карта бойынша ерекше қорғалатын аумақтардың қай облыстың
территориясында орналасқандығын
анықтаңыздар:
Дескриптор
Білім
алушы
карта бойынша ерекше
қорғалатын аумақтардың қай облыстың территориясында орналасқандығын
анықтайды.
Оқушылар
бірін-бірі бағалайды.
(Т)ІІІ тапсырма. Таңдауыңыз
бойынша қорықтар, қорықшалар, ұлттық саябақтардың біріне сипаттама
беріңіз: Жоспары:
Атауы мен құрылған
жылы;
Құрылу
мақсаты;
Географиялық
орналасуы;
Қызыл кітапқа енген жануарлары
мен өсімдіктері.
Дескриптор
Білім
алушы
ерекше қорғалатын
аумақтардың бірін жоспар бойынша
сипаттайды
Әлімов А.Қ. «Интербелсенді оқу әдістемесін мектепте
қолдану" (Оқу құралы).-Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері»
ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы,
2014.
Саралау оқушыларға
қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы
Қабілеті жоғары
оқушылар:
Топта ұйымдастыру
жұмыстарын орындай алады;
Сабақ бойындағы
тапсырмалар оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға
арналады.
Қабілеті орта
оқушылар:
Мәтін оқи отырып,
тапсырмаларды орындауда осы деңгейдегі оқушыларға қолдау
береді;
Тақырыпқа қатысты
тапсырмаларды орындайды
Қабілеті төмен
оқушылар:
Тапсырмаларды топта
орындайды
Мұғалімнің
қолдауы;
Кері байланыс
береді
Ынталандыру, қолдау
көрсету, формальды емес бағалау
түрлері;
Оқушылар өзара
бағалайды;
Қалыптастырушы
бағалау
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз