Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі:
оқушылар-
мен
сәлемдесу, түгендеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
Оқушыларды QR код арқылы
топтарға бөлу
(әр
оқушының алдында QR код тұрады, сол арқылы оқушы өзінің қай топ
екенін анықтайды)
Өткен сабақты
пысықтау: үй тапсырмасын қайталау мақсатында оқушыларға
экраннан QR кодтың суреті көрсетіледі, сол суретті ашқанда Learnis
(Квест бөлме) бағдарламасында тапсырма
беріледі:
1.
Python тілі қашан шықты?
2.
Python тілінде шығару операторы?
3.
Python тілінде 1;2;3;4;5 осылай сандардың арасына «;» белгісін қою
үшін қай көмекші сөзді қолданамыз?
4.
Python тілінде ондық сандарды қолдану
таңбасы?
5. Python тілінде
таңдау жасау кезінде қай операторды
қолданамыз?
|
QR
код арқылы топтарға бөлінеді
Learnis бағдарламасын
да
тапсырма орындайды
|
Мадақтау бірінші дұрыс жауап берген 3 оқушыға 3
ұпайдан, қалғандарына 1 ұпайдан бағалау
|
Презентация
Топқа бөлудің
QR
коды:
1.
Атрибуттар тобы:
2. Тегтер тобы:
Үй
тапсырмасының QR
коды:
https://www.Learnis.ru/560522/
|
Сабақтың ортасы
|
«Миға шабуыл» әдісі бойынша жаңа сабақтың
мақсатын оқушылармен бірге анықтау.
Жаңа тақырып бойынша презентациямен
түсіндіріледі:
1. HTML тілі туралы...
2. Тегтер...
3. Атрибуттар...
4. Ең алғашқы сайт құру
жолы...
Топтық жұмыс:
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
бойынша оқушыларға қиылған үлестірмелі қағаздар беріледі.
Берілген қағаздарды ретімен орналастырып, сайт құрудың алгоритмін
құрастыру қажет. Соны практика түрінде компьютер арқылы құрып
көрсетуі қажет.
Дескриптор: Білім алушылар топпен бірге отырып,
жұмыс жасауды үйренеді, ең алғашқы сайт құрудың жолын
меңгереді.
Жеке жұмыс:
«Жылдам болсаң!» әдісі бойынша Raptivity
бағдарламасында оқушыларға сұрақтар беріледі, оқушылар тегтердің
қызметтерін анықтау қажет:
1. Элементке қойылған < > бұрыштық жақшалар
нені білдіреді: (тег)
2. Элемент туралы қосымша ақпарат беру үшін
қолданылатын сипаттамалар: (атрибуттар)
3. Жаңа жолға өту үшін қолданылатын тег:
<BR>
4. Тегтің екі түрін көрсетіңіз: (жұп және
дара)
5. HTML тілінде сайт құру үшін қолданылатын
бағдарламалар: (notepad, блокнот т.б.)
Дескриптор: Білім алушы HTML-ге қатысты ұғымдарды
меңгереді, жылдам ойлану деңгейін шыңдайды.
|
Оқушылар дәптерге тегтерді жазып
алады
Тапсырманы орындайды
Тапсырманы орындайды
|
Бірінші орындаған топқа 3 ұпай, 2-ші орындаған
топқа 2 ұпай.
Бірінші дұрыс жауап берген 3 оқушыға 3 ұпайдан,
қалғандарына 1 ұпайдан бағалау
|
Презентация
Оқулық
Дәптер
Үлестірмелі қағаздар
Raptivity бағдарламасында:
https://raptivity2020-prod.s3.amazonaws.com/users/aQOn7/published/boYNz/interaction_lms.html
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс
«Таңдау» әдісі бойынша Survio бағдарламасында
оқушылар кері байланыс жасайды:
Үй
тапсырмасы: HTML-ге кіріспе (оқу, мазмұндау). Алғашқы сайтын
құру.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі
келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
Survio бағдарламасында кері
байланыс:
https://www.survio.com/survey/d/R9T1I3F4R1N3Y4S6T
|