Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ . Аралдың тағдыры
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен кысқа мерзімді жоспар. Мұғалімге арналған. 7- сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Маусым 2018
726
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Климаттың өзгеру себептері | Мұғалімнің аты-жөні: Жумагалиева М.ККүні: 10.09.17ж. | |
СЫНЫП: 7 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу | |
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Тілдік құзіреттілік | Климат | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |
Алдыңғы оқу | Ауа-райы болжамдары | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. «Қағаз қиындылары»Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б | 1-топ: Жазушылар2-топ: Зерттеушілер3-топ: Суретшілер «Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам. |
Жаңа білім10 минут | Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)Тұсаукесу. | Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут | Қолдану Оқулықта берілген жаттығуларды орындауКлиматтың өзгеру себептері Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.Төменде берілген пікірдерге келсіе ме екен? Табиғат қашан да адамзаттың анасы деп есептелгені мәлім.Климаттың өзгеруі мыңдаған жылдар бойына қалыптасқан табиғи ланшафтылардың өзгеруіне әкеледі. Бұл әрине шешімін табуға тиісті ғалымдық проблемаларды туындатады. Табиғи апаттардың көпшілігі адамдардың өнеркәсіпті дамыту барысындағы іс-әрекеттеріне тікелей байланысты. Табиғаттың өзгеруінің алдын алу және сол өзгерістердің табиғи апаттарға дейін жетуінің алдын алу барлық адам атаулының міндеті деп есептеймін. Сондықтан автордың осы төңіректе айтқан ойына қосыламын.Климат жағдайының өзгеруі, ауытқуына адамзаттың да белгілі бір мөлшерде кінәсі бар деп ойлаймын. Қарапайым күнделікті тіршіліктен алуға да болады. Өзен, көлдерді қоқыстан таза ұстау, зиянды қоқыстарды арнайы жәшіктерге салу, өнеркәсіптерді пайдалану барысында сауаттылықты сақтау дұрыс пайдалана білу, бұлда табиғатты сақтауға халықтың денсаулығының жақсы, ұзақ өмір сүруіне көмегі болар еді деп ойлаймын. Қазіргі уақытта ең басты мәселелердің бірі.Негізі бұл мәселе ғаламшарымызда өмір сүріп отырған барлық халықтардың ортақ мәселесі болып табылады. Себебі бұл мәселенің атмосфераға тікелей қатысы бар. Ал, атмосфера - біздің жұтып отқан ауамыз барлығымызға ортақ . Ғаламдық жылынуға өндіріс орындары, кен орындары, ЖЭС, АЭС-тер мен автокөліктерден шығатын улы газдар тікелей себеп болуда. Мұны ескере отырып, біз бұл мәселені қолға алуға тиіспсіз. Киот хаттамасындағы парник газдарды тастау көлемін қысқарту жобасы өте орынды әрі сауатты жасалған жоба. Ғаламшарымызды алдағы қауіптен сақтап қалуға жасалған үлкен бір қадам болды дегім келеді. Ғаламдық жылыну тек климаттық қауіп қана емес, жер шарындағы тұщы су мөлшерінің басым бөлігін жойып жіберуге мүмкіндігі бар екендігін ұмытпағаймыз. Сондықтан автордың қозғап отқан мәселесі өте орынды. | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
Сергіту сәті2 минут | миды шынықтыруға арналған логикалық сұрақтар. | |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі | «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
Бағалау 5 минут Кері байланыс3 минут | Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл. «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. | Бағалау парақшасы Рефлексиялық шеңбер |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)