Ұйымдастыру
кезеңі
Қызығушылықты
ояту.
Жаңа сабаққа
кіріспе
5мин
Жаңа
білім
10
мин
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
15мин
Бекіту
10
мин
|
Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа
аудару.
Жағымды ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
«Сөйлемді
жалғастыр»
Менің бойымдағы ең керемет
қасиет....
Мақсаты: Оқушылар өзінің бойындағы
қасиетін айтып, өзін бағалау арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Қызығушылықты
ояту.
«Болжау»
әдісі бойынша суреттерге қарай
отырып, мәтіннің тақырыбына, проблемасына
ену. Тыңдаушы оқушы ол суреттің не
жайында екенін болжап табады. Берілген суреттердің көмегімен
сабақтың тақырыбы бол
жанады.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсаты
таныстырылады.
Оқулықпен
жұмыс.
1-тапсырма.
Жазылым. 1.Суреттегі
табиғат көріністеріне қатысты халқымыздың тыйым сөздерін тауып
жаз.
Айтылым.2.Олардың қазіргі
замандағы қандай жаһандық мәселемен қатысы бар деп
ойлайсың?
2-тапсырма
Тыңдалым.
«ҚАЗІРГІ ЗАМАННЫҢ
ЖАҺАНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ» бейнеролик
көрсетіледі.
«Еркін алаң» әдісі бойынша
тыңдалымнан алған ақпаратты
жалғастырады.
Тірек сөздерді
қатыстырып,замануи әлемдік мәселелер жөнінде ой
бөлісіңдер.
Адамзаттық мәселелер,
ғаламдану үдерісі, бірігу, ортақ тағдыр,шешім табу, халықаралық
қатынастар, қауіп-қатер, көшбасшылық, түсінісу, игеру,қастандық,
ізгілік, мәмілеге келу, «күн сәулесі
ортақ,,,»
Тілдік
бағдар
Жеке
жұмыс.
«Біздің аймақтағы
экологиялық мәселелер» тақырыбында шағын мақала
жаз.
|
Сабаққа зейінін
аударады.
Оқушылар жағымды психологиялық
ахуал қалыптастырады.
Оқушылар жаңа сабақтың
тақырыбын ашу мақсатында суреттерге қарап болжам
жасайды.
Суреттегі табиғат
көріністеріне қатысты халқымыздың тыйым сөздерін тауып
жазады.
Олардың қазіргі замандағы
қандай жаһандық мәселемен қатысы бар екенідігіне ойларын
айтады.
Оқушылар тірек сөздерді
қолдана отырып,өз ойларымен
бөліседі.
Тілдік бағдар бойынша
сөзжасамдық норманың жасалу жолын
оқиды.
Жаңа сабақтан алған
білімін негізге ала отырып, шағын мақала
жазады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.Суреттегі табиғат
көріністеріне қатысты халқымыздың тыйым сөздерін тауып
жаз.
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.
Тақырыпты
ашады.
Сөзжасамдық және
синтаксистік нормаларды
сақтайды.
Термин сөздерді
қолданып,сауатты жазады
|
Интербелсенді
тақта
Слайд
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
https://youtu.be/gjh4Qq7sTSs
|