Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Химия |
Мұғалімнің аты-жөні: Макенов Ержан Кайратулы Күні: 15.10.2019 Өскемен қаласы әкімдігінің № 5 орта мектебі КММ |
||||||
СЫНЫП: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: 16 |
Қатыспаған оқушылар саны: 2 |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Химиялық реакциялардың типтері |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
8.2.2.1 химиялық реакцияларды бастапқы және түзілген заттардың құрамы мен саны бойынша жіктеу |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Қосылу, айырылу, алмасу және орынбасу реакцияларына химиялық теңдеулерді құра біледі Оқушылардың басым бөлігі: қосылу, айырылу, орынбасу, алмасу реакция теңдеулерін жаза және бір-бірінен ажырата біледі,теңестіре алады. Кейбір оқушылар: Орынбасу, алмасу реакция теңдеулерін жаза және бір-бірінен ажырата біледі,теңестіре алады. Химиялық реакциялар ерекшеліктерін саралай біледі,есеп шығару дағдылары қалыптасады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Оқушылар - химиялық реакция типтерін ажырата алады; -берілген реакция типтеріне мысалдар келтіре алады; - Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. |
||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Химиялық реакция типтеріне қатысты сұрақтарды түсінеді және жауап бере алады, оларды қалай бір –бірінен ажырата білу керектігін түсіндіре алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: химиялық реакция, қосылу, айырылу, орынбасу реакциясы, алмасу реакциясы, жай заттар, күрделі заттар, оксид, су, оттек, реагент, өнім. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Химиялық реакцияларды бөліп саралау қандай жағдайға негізделген? Synthesis – Қосылу Decomposition – Айырылу Single displacement – Орынбасу Double displacement – Алмасу Мыс күмісті тұз ерітіндісінен ығыстырады Бұл металл орынбасу реакциясы нәтижесінде алынған. Белсенділігі жоғары Х металы белсенділігі төмендеу Y металын тұз ерітіндісінен ығыстырады. Реагент,өнім. |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Бағалаудың айқындылығығын қамтамасыз ету; |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика ,формула құру,ең кіші еселік, коэффициент, индекс, теңестіру |
||||||
Алдыңғы оқу |
Химиялық реакциялардың жүру белгілерін білу Химиялық реакция теңдеулерін жаза білу |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Start Organization moment Басталуы 10 минут |
1. Сәлемдесу. To great the students ә) сабаққа дайындығын тексеру. Checking up pupils attendance for the lesson б) оқушылар назарын сабаққа аудару . Paying attention for their readiness 2.Оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында психологиялық тренинг «тілек алаңы», бір- біріне химиялық элементке теңеу арқылы тілек тілейді. (Алтындай ардақты бол, сынаптай жылдам бол т.б.) 3.Топтарға бөлу. (өткен тақырыптарға қатысты суреттер арқылы) Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау мақсатында «Кубик беті» әдісі бойынша ойын ойнату. Кубиктің әр бетінде деңгей бойынша 3 сұрақтан тұрады. Мұғалім балаларға өз деңгейі бойынша сұраққа жауап беруін қадағалайды |
|
|||||
Lead - in Жаңа білім 15 минут |
Білу және түсіну. Сабақтың тақырыбын мұғаліммен бірге ашып, оқушылар сабақтың мақсатын анықтайды(презентацияда берілген сурет бойынша). Pupils open the theme of the lesson with teacher, then they put aims of the lesson Ой қозғау «Қысқаша көрсетілім» реакция типтері Жаңа ұғымдармен жұмыс жасалады. Химиялық реакция-химическая реакция-chemical reaction Қосылу реакциясы-реакция соединения-combination(synthesis) Айырылу реакциясы-реакция разложения-decomposition Орынбасу реакциясы—реакция замещения-single displacement Алмасу реакциясы—реакция обмена-double displacement Жай заттар- простые вещества-simple substances Күрделі зат-сложные вещества-complex substances Оксид-оксид-oxide Су-вода-water Оттек-кислород-oxygen Әрекеттесуші заттар-реагент-reagent Өнім-продукт-product Жұмыс жаднамасына сай тапсырмалармен таныса отырып, «ойлан, жұптас,бөліс» стратегиясы бойынша топта жұмыс жасайды.Мәтінмен танысып шығады. Тапсырма: Мәтін топтарға бөлініп беріледі. І-топ: Қосылу, Орынбасу реакциясы ІІ-топ: Айырылу, Алмасу реакциясы Оқушылар ,көрсетілген жоспар бойынша постер әзірлеп, таныстырылым жасайды. Мәтінмен таныса отырып, топ ішінде талқылайды, берілген жоспар бойынша постер қорғайды. Талқыланған жұмысты топ атынан баяндамашы қорғайды.Топтар бірі-бірін бағалайды |
Оқулық, Мәтіндер, видео |
|||||
Middle of the lesson Ортасы 5 минут |
Қолдану. Practice.(to apply and consolidate the information Ss learnt) Оқулықтан тапсырма орындайды. Жұптық бағалау Тапсырма: сурет бойынша реакция теңдеулерін жазыңдар. Реакция типін анықтаңдар А) 2Cu+O2 = 2 CuO Ә) 2 H2O = 2 O + 2H2 C) ZnO+H2S= ZnS+H2O D) Zn+PbCl2=ZnCl2+Pb |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
|||||
Warm up time Сергіту сәті 3 минут |
«Үш тілді шар» ойыны. Three - lingualballon. Оқушылар шеңбер құрып тұрады, кезекпен бір термин айтып келесі оқушыға лақтырады, ол оқушы орысшасын айтады, үшінші оқушы ағылшыншасын айтады, сол сияқты ойын жалғаса береді |
Оқушылар қимыл қозғалысқа түсіп сергіп қалады |
|||||
End of the lesson Аяқталуы Сабақты бекіту 3 минут |
Ой қорытыу Химиялық реакция типтері бойынша ой жинақтау және талдау жасау “Соңғы сөзді маған қалдыр” ойыны арқылы диалог құрау. Әр топқа плакатта тапсырма беріледі, топтасып бірге қорытынды шығарады.
Химиялық реакция типтері бойынша ой жинақтай алады және талдау жасай алады. Өз-өзін бағалау. |
Тақырып бойынша түйген білімдерін қорытындылайды. |
|||||
Evaluation Бағалау 2 минут Reflection Кері байланыс 2 минут |
«Оқушылар реакция типтері бойынша, өз ойларын пайымдауларын мазмұндап, оларды негіздейді Сабақта қандай материал туралы білдіңдер? Сендерге ең пайдалысы не болды? Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Кері байланыс - бүгінгі сабақтан алған әсерім.... - мынаны түсіндім.... - маған мынау қиын болды...... - келесі сабаққа ұсынымын.... Оқушылар қосылу, айырылу, орынбасу және алмасу реакциялары бойынша, өз ойларын пайымдауларын мазмұндап, оларды негіздей алады Керібайланыс:
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, таңдаған түстеріне жабыстырады жабыстырады. |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларғатапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенінтексеруді
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |