Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ " Құрама фигуралардың ауданы" 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ " Құрама фигуралардың ауданы" 4 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Құрастырылған фигуралардың ауданын, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтай алатын болады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
№37 сабақ
Пән: Математика
Мектеп:
Күні:21.10.2022ж
Мұғалімнің
аты-жөні:Есбергенова
Ж
Сынып: 4-сынып
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақ
тақырыбы
Құрама фигуралардың
ауданы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
4.1.3.4 - ұзындық (мм, см, дм, м, км)/масса (мг,
г, кг, ц, т)/ аудан (мм2, см2, дм2, м2, г, а)/ көлем (мм3 , см3,
дм3, м3 )/ уақыт (с, мин, сағ, тәул.) өлшем бірліктерін олардың
арақатысына сүйеніп өрнектеу
4.3.1.4 - суретте бейнеленген құрастырылған
фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын
анықтау
Күтілетін
нәтижелер
Барлық
оқушылар:
Құрастырылған фигуралардың ауданын,
қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтай алатын
болады.
Көптеген
оқушылар:
Қоршаған ортада кездесетін құрастырылған
фигуралардың мысалдарын келтіруді білетін
болады.
Кейбір
оқушылар:
Қоршаған ортада кездесетін құрастырылған
фигуралардың мысалдарын келтіруді, оларды белгілі геометриялық
фигураларға бөлшектеуді, ауданын табуды білетін
болады.
Тілдік
мақсаттар
Оқушылар
Құрастырылған фигуралардың ауданын,
қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтауды түсіндіре
біледі.
Пәндік лексика және
терминология:
3 тілде
сөйлеу
Құрастырылған
фигуралардың ауданы.
Диалогқа / жазбаша
жұмысқа қажетті пайдалы сөздер
топтамасы
Талқылау:
Құрастырылған
фигуралардың ауданы оның
бөліктерінің
аудандарының қосындысына
тең.
Жазу:
Құрастырылған жазық
фигураларды сызу, оларды
белгілі
геометриялық фигураларға
бөлшектеу.
Алдыңғы
білім
Тіктөртбұрыштың, шаршының, тік бұрышты
үшбұрыштың
аудандарын есептеу
формуласы.
Сабақтың
барысы
Сабақ
кезеңі
Педагог
әрекеті
Оқушы
әрекеті
Бағалау
Ресурс
Сабақтың
басы
5 мин
«Фигуралар
сөйлейді»
Топ басшылары фигураларды таңдайды.Онда
сұрақтар бар.
Сұрақтарға жауап беріп,сол фигура атауын
алады топ. 1-топ: «Шаршы » (қызыл
түсті)
2-топ: « Үшбұрыш » (сары
түсті)
3-топ: « Тіктөртбұрыш» (жасыл
түсті)
4 топ.Дөңгелек «көк
түсті»
Психологиялық
дайындық
3
тілде
Hello my dear
day
Hello my dear
sky
Hello my dear
friends
I am glad to have
you
I am glad to see
you
Оқушыларды ынталандыру мақсатында
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау сөздері
арқылы қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша
бағаланады.
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
Сабақтың
ортасы
35 мин
9х7=63
3х7=21м
9-(3+2)=4м
4х4=16м
63-16=47м
Жұмыс ережесін
келісу
Алдыңғы білімді еске
түсіру (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Ұлағатты ұстаздан
сұрақ.
(видео )Гульмира
апайдан
1.Аудан деген
не?
2.Көлемді қалай
табамыз?
3.Текшенің көлемін
тап.
4.Құрама фигураларды
табу …….
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
Оқушыларды ынталандыру
мақсатында оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау
сөздері арқылы қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша
бағаланады.
Есеп дұрыс болса 1 рет
шапалақтайды, бұрыс болса
ұрмайды
АКТ
20х30=600дм
30х50=1500дм
600+1500=2100дм
Дескрипторы:
Сен құрама фигуралардың
ауданын анықтауды
үйренесің.
Есеп
құрастыр
4
тапсырма
Кесте бойынша есеп
құрастыр және шығар.
Жылдамдық
Уақыт
Арақашықтық
5 км/сағ
2 сағ
?
км
?км/сағ
3 сағ
36 км
60 км/сағ
?сағ
480 км
40 км/сағ
5 сағ
?км
?км/сағ
12 сағ
480 км
`
Күзгі жемістер
жинап,бағалау
Әр топтың ортасынан1 оқушы шығып тақтаға
жазады.
АКТ
Сабақтың
соңы
5 мин
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ой толғаныс
кезеңі.
Математика күнделікті
өмірде
5
тапсырма
Контейнердің көлемін есепте. Оның ішіне
ұзындығы – 2 м, ені – 1 м және биіктігі 3 м өлшемдегі қанша қорапты
сыйғызуға болады?
Жер телімін саяжай
иелеріне теңдей бөліп беру керек. Әрбір торкөз (бос немесе саяжай
иелері бейнеленген торкөздер) бір сотық жерді білдіреді. Жер
телімдерін торкөз шегаралары бойынша бөлу қажет. Бөліп берілген
әрбір аумақ ішінде саяжай иесі болуы
тиіс.Әр саяжай иесінде неше сотық жер
бар?
Оқушыларды ынталандыру мақсатында
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау сөздері
арқылы қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша
бағаланады.
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз