Сабақтың басы
(1–7 мин)
|
(Ұ)
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық:
Әуенді
әріптер (42 әріпті әуенімен айтып шығады)
-
Сәлемдесу.
-
Ойсергек
Өткен
сабақты еске түсіру.
Өткен дыбыстарды қайталау
«Кім білгіш»
әдісі
Мен
дыбыстарды атаймын,ал сендер дауысты және дауыссыз дыбыс екенін
көрсетесіңдер
Дескриптор
-дыбыстарды ажырата
алады
Бейнеролик көрсету
Ә
дыбысына байланысты ақылды кітаптың ішіндегі ә дыбысынан
басталатын,ә дыбысына кездесетін сөздерді суреттер арқылы
көреді,естиді.
Жаңа сабақ
Бүгінгі сабағымызда келесі әріппен танысамыз.Ол
Әә дыбысы
---Қане балалар Әә дыбысын айтып
көрейікші
--Ә
қандай дыбыс?
--Сендер Әә дыбысы бар қандай сөздерді
білесіңдер?
Сабақтың күтілетін нәтижесі:
«Ә» дыбысының айтылу
ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға
ажыратасыңдар.
«Ә ә» дыбысының таңбасы – оның әрпімен
танысасыңдар.
«Ә
ә» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.
|
Балалар ол дыбыстың иесін анықтайды және
дыбыстауын атайды.
Дауысты және дауыссыз дыбыстарды
ажыратады
|
|
Аудиожазба, жануарлар суреті
|
Білу және
түсіну.
Сабақтың ортасы (30мин)
|
Топтық
жұмыс
Оқулықпен жұмыс
1-топ.
Мәтінді буындап, тұтас оқиды.
Оқылым.
1-топ
Оқулықтың 67-бетінде берілген сөздер мен мәтінді
мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы
Дескриптор
-Мәтінді буындап, тұтас оқиды
2-топ
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді
1.Мемлекеттік рәміздерді ата.
2.Әнұран қай жерде шырқалады?
3.Әнұран қалай орындалады?
Дескриптор
Сүрақтарға жауап береді
3-топ
Әнұран сөзіне дыбыстық талдау жасайды
Дескриптор
сөзге дыбыстық талдау жасайды
Сергіту сәті (арнайы музыка қойып орындалатын
«Бала,бала,балапан» жаттығуларды бірге қайталай отырып
жасайды.)
« Кірпіні тамақтандыру »
әдісі
Сөздерді оқып ,кірпіні
тамақтандырады
Дескриптор
Ә дыбысына байланысты сөздерді
оқиды
3 критерий. Каллиграфиялық
талаптарға сай жазады.
Жазылым.Дәптермен
жұмыс
-
Оқулықтағы
«Ә» әрпінің
таңбалануына назар аудару.
-
«Ә»
әрпін тақтаға жазып көрсету.
-
«Ә»
әрпін ауада жазып көрсету.
Жазу
дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.
Дескриптор:
-Ә әрпінің
таңбалануына назар аударады.
-Дәптерде
берілген тапсырмаларды орындайды.
«Жұмыртқа жинау » әдісі
Сөз
тіркесін құрау
Әдемі қыз
тәтті ....
Дәмді ....
кәрі....
Балалар
сөз тіркесін құрап,жұмыртқаларды жинайды
«Ең
ақылды» әдісі
Бүгінгі
өтілген тақырып бойыша қандай жаңа сөздер үйренді,сол сөздерді
парақшаға жазып шығады.Ең көп,әрі дұрыс жазған оқушы «ең ақылды »
оқушы болып саналады
|
Күтілетін
нәтижені мұқият тыңдайды.
1.Өтілетін
жаңа дыбысы бар
«әже» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен
«ә-же» деп буынға бөледі.
-
«Ә-»
бірінші буынын айтып, дыбыстың қалай созылып айтылып
тұрғанын айтады.
Әнұран
сөзі бойынша дыбыстық талдау жасайды
-
Буындарды
жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп,
өздігінен саналы оқиды.
-
Оқушылар
жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу
арқылы «Ә» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер
мен сөйлемдерді жазады.
оқушылар
берілген сөз сызбасын тиісті сөзбен толықтырады:
Әдемі қыз тәтті алма
|
Қолдау
|
Суреттер, оқулық
Сызба
Оқулық
Жазу
дәптері
|
Сабақтың соңы
(8 мин)
|
Бекіту
және саралау
«Ең
ақылды» әдісі
Бүгінгі өтілген тақырып бойыша қандай жаңа сөздер
үйренді,сол сөздерді парақшаға жазып шығады.Ең көп,әрі дұрыс жазған
оқушы «ең ақылды » оқушы болып саналады
|
Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын
орындайды
|
|
Саралау тапсырмалары
|
|
Рефлексия
Мен .........білдім.
Мен......... білгім келеді.
Мен ...............білдім.
|
Сабақтың бағалау критерийіне сәйкес «Бес бармақ
әдісі» өз орнын белгілейді және себебін
түсіндіреді.
|
Өзін-өзі
бағалау
|
Әліппе. Үнтаспа.
«Атамұра», 2020
|