Бекітемін ________________________________________
C.Слямова
|
Күні:
|
Пәні: Әдебиет Сыныбы: 5 «Б»
|
Сабақтың тақырыбы
|
А. Сейдімбек «Әйел-Ана»
|
Жалпы мақсаты:
|
Ақселеу Сейдімбектің өмірі мен шығармашылығы туралы
түсінеді. «Әйел-Ана» ертегісінің мазмұнын меңгереді, ананың
тапқырлығы, батырлығы жөнінде мағлұмат
алады. Ертегі бойынша алған білімдерін әр түрлі
тапсырмалар арқылы жүйелейді, тез ойланып, жауаптарын тиянақты айта
білуге дағдыланады.Тілдік қорларын байыта отырып, ойлау, есте
сақтау қабілетін
дамытады.
|
Оқытудың нәтижесі:
|
Топтық жұмыс арқылы, адамгершілікке, ананы сыйлауға,
құрметтеуге үйренеді.
|
Негізгі түйін:
|
Оқытудың жаңа тәсілдері арқылы, оқушылардың тапқырлық,
батылдық қасиеттері қалыптасады және Ананы қадірлеуге
үйренеді
|
Негізгі идеялар:
|
Топтық жұмыс барысында жауапкершілікке, өз бетінше
еңбектенуге, шыдамдылыққа, ойын айқын жеткізуге
үйренеді
|
Топтық жұмыста, бірін-бірі ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға
нақты жауап беруге үйренеді
|
Сілтеме
|
Әдебиет оқулығы 5 сынып,
|
Жоспарланған кезеңдері
|
Жоспарланған
іс-әрекеттер
|
Дереккөздер
|
Топқа бөлу
|
«Тапқыр», «Күншуақ», «Ана», «Құрмет» сөздері арқылы топқа
бөлу
|
Оқушылар берілген сөздерді алу
арқылы 4 топқа бөлінеді
|
Миға шабуыл
|
«Кинометафра»
әдісі
«Ана туралы монолог» видео
көрсету
Сұрақтар
қою:
-
Видеода кім туралы айтылып
жатыр?
-
Бұл виедоны қандай мақсатта
көрсетті деп ойлайсыңдар?
-
«Ана
көркі алдындағы баласы, Қала көркі үйі, орман-ағашы»
демекші
біз бүгін өз анамызды мәуелі ағашқа теңей отырып, тілегімізді
жапыраққа жазып ағашқа ілейік.
(Ұтымды пікір айтқан топ
мүшелеріне топ басшысы 2-5 аралығындағы ұпай
береді)
|
Бейнесюжетті көріп талдау
жасайды.
Әр оқушы өз анасы туралы
жапыраққа жазып «Мәуелі ағашқа» іледі
|
«Шығармашылық» бөлімі
|
«Мәтінмен жұмыс»
айдары
«Әйел-Ана» мәтінін топтарға
беру
Жұптық жұмыс «Ертегідегі Анаға хат» жазу
тапсырылады
|
Мәтінді талдайды, бөлімдерге
бөледі, әр бөлімге ат қояды.
(Топтар бірін-бірі бағалайды,
2-5 ұпай аралығы)
Хатты «Күн шуағына»
іледі
АНА
(Топ басшысы жұптарды бағалайды 4-5 ұпай
аралығы)
|
Сергіту сәті
|
«Иә, жоқ»
ойыны
Сұрақтар:
-
Ақселеу Сейдімбеков 1942 жылы
туған ба? (иә)
-
Ақселеу Сейдімбеков шығыс
Қазақстанда туған ба? (жоқ)
-
«Әйел-Ана» әдеби ертегі
дегенге келісесің бе? (келісемін)
-
Әйел-Ана ертегісіндегі жаудың іс-әрекетімен келісесің бе?
(жоқ)
|
Осы сұрақтарға «иә» десе қолын жоғары көтеру, «жоқ» десе
алдыға созу, «келісемін» десе досының иығына қолын
қою
|
«Ертегілер желісі»
айдары
Мәтінді оқи отырып,
омоним, синоним, антоним, эвфемизм бола алатын сөздерді тауып
айтыңдар.
|
Оқушылар төмендегі мәтіннен омоним, синоним, антоним,
эвфемизм бола алатын сөздерді тауып,
жазады
Күншуақ
елінің ғажайып табиғатынан да бұрын, байлық берекесінен де бұрын,
ынтымақшыл бірлігінен де бұрын өзге жұртты қызықтыратын бір ерекше
қасиеті болыпты. Ол – жігіттері шетінен ер көңіл, жау жүрек болса,
қыздары ақылына көркі сай, өңкей бір аққудай арулар. Ал қартайған
ата-аналары ақыл-парасатымен қадірін арттырады екен.
Күншуақ елі ешбір жерге қызықпапты, өйткені өз жерінің
көрік-келбеті ешкімнің жерінен кем емес екенін мақтан тұтыпты.
Ешкімнің бақытын қызғанбапты, өйткені өз еліндегі байлық пен
бақытты қанағат етіпті. Осылайша зырғып күндер, сырғып айлар,
жылжып жылдар өтіп жатады.
(Топ басшысы топ мүшелерін
бағалайды жоғары 5 ұпай)
|
«Бағалау – шарықтау шыңы»
айдары
|
19-20 ұпай –
«5»
12-18 ұпай –
«4»
11-ден төмен – «3»
|
Топ басшысы топ мүшелерінің
жиынтық бағаларын шығарады
|
Кері байланыс
|
«2 тілек, 1 ұсыныс» формативті
бағалау арқылы топтар бірін-бірі бағалауды
ұсыну
« Түймедақ гүлі»
|
Топтар бр
біріне «2 пікір, 1 ұсыныс» айтады
3 топтың ішінен
белсене қатысып отырған, ұтымды пікір айтқан оқушыны 4-топ ортаға
шығады.
«Ыстық
орындық» әдісі
|
Үйге тапсырма
|
«Әйел-Ана» ертегісіне композициялық талдау
жаса
|
Тапсырманы түсіне отырып орындау
|
Кейінгі оқу
|
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді
қайталау
|