Материалдар / Ашық сабақ "Абайды оқы, таңырқа" 10-сынып қазақ әдебиеті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Абайды оқы, таңырқа" 10-сынып қазақ әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырыптық ресурстарды, көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. Ақын шығармаларын түсінеді және соны негізге ала отырып өз шығармашылықтарын шыңдайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2022
518
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ж. Молдағалиев атындағы № 2 ЖОББМ









А Ш Ы Қ С А Б А Қ

«Абайды оқы, таңырқа»

Қазақ әдебиеті, 10-сынып











Пән мұғалімі: Туралиева Г.С.





















2021-2022 оқу жылы

Бөлім:

Өлең – сөздің патшасы

Педагогтің аты-жөні

Туралиева Г.С.

Күні:

25.10.2020ж

Сынып: 10

Қатысушылар саны:12 Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Абайды оқы, таңырқа!

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.4.1 – тақырыптық ресурстарды, көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар:

  • Ақын шығармаларын түсінеді және соны негізге ала отырып өз шығармашылықтарын шыңдайды

Бағалау критерийі:

Шығарма үзінділерін шығармашылық жұмыстарда қолданады

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс-тар

Сабақтың басы


10 мин

1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.


«Сөздер сөйлейді» әдісі арқылы Абай Құнанбаев туралы білім-біліктерін тексеру


Абай Құнанбаев өмірі мен шығармашылығына қатысты сөз тіркестерін ілу, оқушылардан сөздерді сөйлетуін сұрау

Shape3 Shape2

Табиғат

Shape1

Қос ана


Тобықты



Shape4

ағасұлтан

Shape8

31

Shape7

3 жыл, 3 ай

Shape10

Семей

Shape9

8 тармақ

Shape6

Қайрат,ақыл, жүрек

Shape5

Қызыл, ақ, сары


Оқушылар сабақтың мақсатымен танысады. Ақын туралы оқығандарын еске түсіреді.


Тобықты, Семей, ағасұлтан, қос ана, табиғат, 31, қайрат ақыл жүрек, 8 тармақ, 3 ай 3 жыл, қызыл ақ сары сөздері мен сөз тіркестерінің мәнін ашады.













Өзара бағалату. Қай оқушының көбірек жауап бергендігін анықтату

Тақтаға ілінген сөздер мен сөз тіркестері

Сабақтың ортасы

20 мин

1-тапсырма.

Үштік бойынша жұмыстандыру

Оқушыларға Абай Құнанбаев өміірін, шығармашылығын зерттеп талдау мақсатында жұмыстану тапсырмаларын беру. (Ортаға жұмыстануға қажетті материалдар үлестіру)

І топ.

Ортаға фотогалерея тастау, сол бойынша Абай Құнанбайұлының өмірдерегіне фотоальбом құрастырып шығу.


ІІ топқа

Абай шығармашылығын талдап, жүйелеп постерге түсіру


ІІІ топқа

Абай қарасөздері бойынша түсініктерін «Кубизм» тапсырмаларына салып талдау

1 – атаңыз

2- сипатта

3-түсіндіріңіз

4- салыстыру

5- бағалау

6-ұсыныңыз

Дескриптор:

-Суреттерді пайдалана отырып, жүйелі өмірдерек құрап шығады;

-көркем шығарма үзінділерін пайдалана отырып ақын шығармашылығын жүйелеп, тірек сызба ретінде жинақтайды;

- көркем шығарма үзінділерін пайдалана отырып қарасөздеріне шығармашылық талдау жасайды;

2-тапсырма

«Аяқталмаған сөйлемдер»

1.Абай Құнанбаев – қазақтың..........

2. Ол көптеген ...................................

3. Сондай-ақ ол өз ойларын........................

4. Бұл қарасөздерінің тақырыптары.............

5. Мен одан көп.........................

6. Болашақта мен...................................


3-тапсырма

  • Абай ХХІ ғасырда өмір сүрсе, қазіргі жастарға не айтар еді деп ойлайсыз?

  • Қазіргінің Абайы деп кімді айтар едіңіз?


Топ оқушылары берілген тапсырма бойынша жұмыстанады.

Тақырыптық материалдар мен көркем шығармалардың үзінділерін шығармашылық жұмытарына қолданады.

1)Суреттерден фотоальбом жинақтайды;


2) Ресурстарды, үзінділерді пайдалана отырып постер дайындайды;

3) «Кубизм» қырларындағы шығармашылық жұмыстарды орындайды.


Әр топ берілген тапсырмаларын ортаға шығып, сыныпқа көрсетіп, түсіндіріп шығады.






Оқушылар өзіндік білімдерін, меңгерген мәліметтерін пайдалана отырып сөйлемдерді аяқтап ой білдіреді.

Мұғалімнің әр топтың жұмыстарын қорытындылап, баға беріп отыруы





































Оқулық-хресто-матия, ресурстар, суреттер, плакат, буклет

Сабақтың аяғы


10 мин


















Үйге тапсырма

«Көзімнің қарасы» әнін караоке арқылы сыныппен орындау

Рефлексия «Бір сөзбен» әдісі

  • Төзімсіздік

  • Ашу

  • Қуаныш

  • Немқұрайлылық

  • Қанағаттану

  • Шабыт

  • Зерігу

  • Алаңдау

  • Тыныштық

  • Сенімділік

  • Сенімсіздік

  • Рахаттану

Сабақ мақсатына қайта оралу, қаншалықты орындалғанын оқушыларға талдату.


Абай Құнанбаев туралы естеліктермен танысып келу


«Көзімнің қарасы» әнін орындайды



Оқушылар берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай сөзді таңдап, сабақтан алған әсерлерін сол сөздермен байланыстырып айтады.


Оқушы-лардың білімі берілген дискрип-торларға сәйкес 10 балдық жүйе бойынша бағалана-ды

Ән жазба



Біріңді, қазақ, бірің дос
Көрмесең, істің бәрі бос.
Малыңды жауға,
Басыңды дауға
Қор қылма, қорға, татулас.
Тамағы тоқтық,
Жұмысы жоқтық
Аздырар адам баласын.
Таласып босқа,
Жау болып досқа,
Қор болып, құрып барасың.







Қызылды жесем, мені әйел сүйер,
Арамдыққа жүрмесем, не жан күйер?
Әйелдер де көп жан ғой, досым болса,
Деп едім бір пайдасы маған тиер.







Кәпір көздің дүниеде араны үлкен,

Алған сайын дүниеге тоя ма екен?

Қанша тірі жүрсе де, өлген күні

Өзге көзбен бірдей - ақ болады екен.



Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,
Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
Дем алысы - үскірік, аяз бен қар,
Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды.
Ұшпадай бөркін киген оқшырайтып,
Аязбенен қызарып ажарланды.
Бұлттай қасы жауып екі көзін,
Басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды.
Борандай бұрқ-сарқ етіп долданғанда,
Алты қанат ақ орда үй шайқалды.
Әуес көріп жүгірген жас балалар,
Беті-қолы домбығып, үсік шалды.
Шиде

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!