Сабақтың
басы
10
мин
|
1.Сабақ тақырыбы мен
мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
«Сөздер сөйлейді»
әдісі арқылы Абай Құнанбаев туралы білім-біліктерін
тексеру
Абай Құнанбаев өмірі
мен шығармашылығына қатысты сөз тіркестерін ілу, оқушылардан
сөздерді сөйлетуін сұрау
Табиғат
Қос ана
Тобықты
ағасұлтан
31
3 жыл, 3 ай
Семей
8 тармақ
Қайрат,ақыл, жүрек
Қызыл, ақ, сары
|
Оқушылар сабақтың
мақсатымен танысады. Ақын туралы оқығандарын еске
түсіреді.
Тобықты, Семей,
ағасұлтан, қос ана, табиғат, 31, қайрат ақыл жүрек, 8 тармақ, 3 ай
3 жыл, қызыл ақ сары сөздері мен сөз тіркестерінің
мәнін ашады.
|
Өзара бағалату. Қай оқушының
көбірек жауап бергендігін
анықтату
|
Тақтаға ілінген сөздер мен сөз
тіркестері
|
Сабақтың
ортасы
20
мин
|
1-тапсырма.
Үштік бойынша
жұмыстандыру
Оқушыларға Абай
Құнанбаев өміірін, шығармашылығын зерттеп талдау мақсатында
жұмыстану тапсырмаларын беру. (Ортаға жұмыстануға қажетті
материалдар үлестіру)
І
топ.
Ортаға фотогалерея
тастау, сол бойынша Абай Құнанбайұлының өмірдерегіне фотоальбом
құрастырып шығу.
ІІ
топқа
Абай шығармашылығын
талдап, жүйелеп постерге
түсіру
ІІІ
топқа
Абай қарасөздері
бойынша түсініктерін «Кубизм» тапсырмаларына салып
талдау
1 –
атаңыз
2-
сипатта
3-түсіндіріңіз
4-
салыстыру
5-
бағалау
6-ұсыныңыз
Дескриптор:
-Суреттерді пайдалана отырып,
жүйелі өмірдерек құрап
шығады;
-көркем шығарма
үзінділерін пайдалана отырып ақын шығармашылығын жүйелеп, тірек
сызба ретінде жинақтайды;
- көркем шығарма
үзінділерін пайдалана отырып қарасөздеріне шығармашылық талдау
жасайды;
2-тапсырма
«Аяқталмаған
сөйлемдер»
1.Абай Құнанбаев –
қазақтың..........
2. Ол көптеген
...................................
3. Сондай-ақ ол өз
ойларын........................
4. Бұл
қарасөздерінің
тақырыптары.............
5. Мен одан
көп.........................
6. Болашақта
мен...................................
3-тапсырма
-
Абай ХХІ ғасырда
өмір сүрсе, қазіргі жастарға не айтар еді деп
ойлайсыз?
-
Қазіргінің Абайы
деп кімді айтар едіңіз?
|
Топ оқушылары
берілген тапсырма бойынша
жұмыстанады.
Тақырыптық
материалдар мен көркем шығармалардың үзінділерін шығармашылық
жұмытарына қолданады.
1)Суреттерден
фотоальбом жинақтайды;
2) Ресурстарды,
үзінділерді пайдалана отырып постер
дайындайды;
3) «Кубизм»
қырларындағы шығармашылық жұмыстарды
орындайды.
Әр топ берілген
тапсырмаларын ортаға шығып, сыныпқа көрсетіп, түсіндіріп
шығады.
Оқушылар өзіндік
білімдерін, меңгерген мәліметтерін пайдалана отырып сөйлемдерді
аяқтап ой білдіреді.
|
Мұғалімнің әр топтың
жұмыстарын қорытындылап, баға беріп
отыруы
|
Оқулық-хресто-матия,
ресурстар, суреттер, плакат,
буклет
|
Сабақтың
аяғы
10
мин
Үйге
тапсырма
|
«Көзімнің қарасы» әнін
караоке арқылы сыныппен
орындау
Рефлексия
«Бір сөзбен»
әдісі
-
Төзімсіздік
-
Ашу
-
Қуаныш
-
Немқұрайлылық
-
Қанағаттану
-
Шабыт
-
Зерігу
-
Алаңдау
-
Тыныштық
-
Сенімділік
-
Сенімсіздік
-
Рахаттану
Сабақ мақсатына қайта оралу, қаншалықты
орындалғанын оқушыларға
талдату.
Абай Құнанбаев туралы естеліктермен танысып
келу
|
«Көзімнің қарасы» әнін
орындайды
Оқушылар берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің
бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай сөзді таңдап, сабақтан
алған әсерлерін сол сөздермен байланыстырып
айтады.
|
Оқушы-лардың білімі берілген
дискрип-торларға сәйкес 10 балдық жүйе бойынша
бағалана-ды
|
Ән
жазба
|