Қостанай қаласы әкімдігінің «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №7 бөбекжай-бақшасы»МКҚК
Ашық сабақ.Тақырыбы: «Әжеме қонаққа барамыз»
Тәрбиеші:Есенеева М.Б.
Қостанай- 2018жБілім саласы: Таным. СенсорикаТақырыбы: Әжеме қонаққа барамыз.Мақсаты: Тәрбиелік: Ұқыптылыққа ,оқу қызметіне деген қызығушылық пен ынтаны тәрбиелеу.Дамытушылық: Қарапайым композиция жасауға,көлеміне қарай топтастыруға үйрету,ұсақ қол моторикасын дамыту.Оқыту:Үлкен-кішкентай ұғымдарымен таныстыру,беттестіру (бетіне қою) әдісі арқылы салыстыруға үйрету. Педагогикалық технологиялар: Триз технологиясы,ақпараттық технологиясы,денсаулық технологиясы.Ресурсты қамтамасыз ету: Ұнтақ,бұршақ,тары,тәрелкелер,қыстырғыштар,суреттер,үнтаспа,қоян, әтеш,әже,бауырсақ пісірілген,шырша,шарлар,көпір,күннің көзі,сергіту сәті.
I.Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:Балалар қараңдаршы бүгін бізге көп қонақтар келді апайлармен амандасып алайықшы. Күннің көзі әжейге баруға шақырады. (үн таспа).Балалар біз қалай барамыз?Топтың іші шашылып жатыр. (доптарды жинау) Доптың –шараның түсін анықтау.
II. Негізгі бөлім:Судың дыбысы (үнтаспа)-Қараңдаршы, балалар бұл су ғой! Әжейге бару үшін сендермен көпір жасайық.Беттестіре отырып,үлкен-кіші пішіндердің түстерін,көлемін анықтау.Көпірден өтеді.Қоян секіріп шығады.(үнтаспа)-Балалалар бұл не?-Мұнда не істеп жүрсін?-Әжеме бара жатыр едім,-деді қоян.-Бізде бара жатырмыз,бізбен жүр.-Қоян біздің балалар шаршап қалған шығар бір сергітіп алайық.Сергіту сәті Ұзын-құлақ сұр қоян Естіп қалып сыбдырды , Ойлы-қырлы жерлермен Ытқып-ытқып секірді.Әтештің дыбысы (үнтаспа) -Сәлеметсіз бе әтеш!Әтешке арнап бір тақпақ айтып берейік!Бала,бала,балақанҚәне соқшы алақан Саусақтарын әйбатБылай-былай ойнап.Әтештің отбасы бар,қәне көрейік.-Балалар әтештің құйрығын түлкі жұлып кетті.-Біз көмектесеміз бе?Әтештердің түсіне байланысты қыстырғыштарды қыстырту. (музыка)-Жарайсындар балалар біздің әтешіміз бір қуанып қалады.Онда біз жем берейік. Тары мен бұршақты ажыратып алу.-Қоян бұл үйді таныдың ба ?-Бұл әжемнің үйі.Әже шығады.-Сәлеметсіз бе әжей!-Сендерге менің үйімді тауып келуге кім көмектесті?-Біз айтпаймыз,қазір көрсетеміз.Музыка әуенімен ұнтақ арқылы күннің көзін суретін салу.-Әже денсаулығыныз қалай?-Қоян келді,балалар да келді,өте қатты ризамыз.Әжей балаларға сыйлық береді.Сау болыңыз деп қоштасады.III.ҚорытындыҰйымдастырылған оқу қызметіне талдау.-Балалар сендер бүгін не істедіңдер?-Қаңдай кейіпкерлерді кездестік біз?-Сендерге ұнады ма?