Сабақтың
басы
5
минут
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
«Импульс»
ойыны.
2.Топқа
бөлу
«Форма» әдісін
қолдану.
3.Үй тапсырмасын
тексеру
«Жұптық»
жұмыс
|
Әр оқушы көршісіне
сәттілік тілеп, қол алысады.
Оқушыларға үш түрлі
киімдердің суреті беріледі. Оқушылар бір суреттен алады, бірдей
сурет таңдаған оқушылар бір топ
болады.
Қасында отырған оқушының үй
тапсырмасын дұрыс жауап арқылы
тексереді.
|
Бірін-бірі
тексереді.
Б
ағалау: «Бас бармақ» әдісін пайдаланамын
|
Интер-белсенді
тақта.
Оқулық
Үлестірме
қағаздар.
Смайлик-тер
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Топтық жұмыс (10
минут)
«Тарсия»
әдісі
Әр топқа үшбұрыштар
таратылады. Үшбұрыштардың жиектерінде алгебралық бөлшектер
жазылған.
Жұптық жұмыс ( 10
мин)
Оқулықпен
жұмыс
Есептердің алгоритмін
қайталау
-
Мүмкін
болса қысқаша көбейту формулаларын
қолданамыз
-
Ортақ
көбейткішті жақша сыртына
шығарамыз.
-
Алгебралық бөлшектерді көбейткіштерге
жіктейміз
-
Алгебралық бөлшекті негізгі қасиеті қысқартуды
орындаймыз
№38.7
(223-бет)
Сергіту сәті: «Есте сақта»
ойыны (2 мин)
Жеке жұмыс (8
мин)
Деңгейлік тест
тапсырмалары
«Онлайн Мектеп»
платформасы арқылы
https://onlinemektep.org/schedule/1649980800/lesson/838de060-00c0-4934-867a-73d25561ec02
|
Оқушылар алгебралық
бөлшекті қысқартып, жауаптарымен сәйкестендіріп, үшбұрыштардан әр
түрлі фигуралар құрастырады.
Шығарып болғаннан
кейін, оқушылар есептерін
тексертеді.
Бағалау
критерийлері:
|
Алгебралық
бөлшектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара алады. Қысқаша
көбейту формулаларын қолданып есептерді орындай
алады.
|
Дескриптор
|
Алгебралық бөлшектердің алымын
ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара
алады.
|
Бөлімдері мен алымдарын
көбейткіштерге жіктей алады.
|
Қысқаша көбейту формулаларын қолдана
алады
|
Алгебралық бөлшектерді
қысқартады.
|
Мұғалімді
тыңдайды.
Оқулықтағы №38.7 есебін
жұптасып орындайды. Әр жұпқа бір есептен беріледі. Есепті дәптерде
орындап болған соң, әр жұптан бір оқушы тапсырманы тақтада
көрсетеді. Қалған жұптар бағалайды, есептерді дәптерге
жазады.
Дескриптор
|
Алгебралық бөлшектердің алымын
ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара
алады.
|
Бөлімдері мен алымдарын
көбейткіштерге жіктей алады.
|
Қысқаша көбейту формулаларын қолдана
алады
|
Алгебралық бөлшектерді
қысқартады.
|
Оқушыларға экраннан сурет
көрсетіледі. Одан кейін сурет бойынша сұрақтар
қойылады.
Берілген есептерді шешіп,
дұрыс жауабын белгілейді
Тест тапсырмаларын
орындайды.
Дескриптор
|
Алгебралық бөлшектердің алымын
ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара
алады.
|
Бөлімдері мен алымдарын
көбейткіштерге жіктей алады.
|
Қысқаша көбейту формулаларын қолдана
алады
|
Алгебралық бөлшектерді
қысқартады.
|
Алгебралық бөлшектерді ортақ
бөлімге келтіреді
|
|
Дескриптор арқылы
бағаланады
«Бағдаршам»
әдісі
Топ мүшелері топтағы
жұмысын
бағалайды
«Жасыл»- өте
жақсы»
«Сары»-
«жақсы»
«Қызыл» -
«ойлан»
Жұптар бірін-бірі «Екі жұлдыз,
бір тілек» әдісімен бағалайды.
2 жұлдыз беріп, қателігі
болса, мына жерде қателестің деп, қатесін түзеп ұсыныс
айтады.
Дескриптор бойынша «Жарайсың»
«Өте жақсы»
«Жақсы» сияқты мақтау
сөздермен бағаланады.
|
«Бағ-дар-шам»
суреті
Оқу-лық
Жұл-дыз-шалар
Интер-бел-сенді
тақта
|
Сабақтың
Соңы
4
мин
|
Сабақты
қорытындылау
Кері
байланыс
«Білім
қоржыны»
|
Тақтаға «Білім қоржыны»
ілінеді.
Әр оқушыға тиындар
таратылады. Таратылған тиындар ішіне оқушылар
сабақтағы жұмысын бағалайды. Тақырып бойынша қиындық тудырған
мәселермен бөліседі.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады
Күнделікке баллдары
қойылады.
|
|