Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Үлгі тұтам» әдісі.
Оқушылар шеңбер құрап тұрады.
Әр оқушы қасындағы оқушыға - сен салмақтысың немесе
достыққа адалсың сол қасиетіңді үлгі тұтам
- деп айтады. Солай жалғаса
береді.
Сыныпты топқа бөлу:
«Гүл күлтешелері» әдісімен 6
оқушыдан (қима қағаздар бойынша),
2 топқа
бөлінеді.
1 топ -
Алып
2 топ – Ер
Тұңға
Үй тапс. 3-
тапсырма «Алып Ер Тұңғаны жоқтауын»
мәнерлеп оқып, үзіндісін жатқа айтады.
ҚБ. Ауызша (Сен үшін
мақтанамын,ғажап,өте тартымды,зергердің ісіндей,жүйелі жұмыс,өте
сәтті орындадың,осы бағытта жалғастыр,мен саған
сенемін,жарайсың,теңеу жоқ,тек алға ұмтыл)
Тақырыпты болжау. «Ой
қозғау» Сұрақтарға жауап
беріңдер.
1. Жыр шумақтарының идеясы
неде?
Көңілімді қайғы жандырды,
Жазылмас жара қалдырды,
Кешегі күнге зар қылды,
Кеткенді қайдан табасың?
2. Жоқтау жыры қазақ әдебиетінде қандай
шығармаларда кездеседі?
Сабақ тақырыбы, мақсаты,
бағалау критерийлерін айту.
Әр оқушыға дескриптор
арқылы бағалау кестесін таратамын.
Т.Ж. Талқылаушы-шығарманың тақырыбын,мазмұнын
айтады. Белгілеуші-шығарма желісі бойынша сұрақ
дайындайды Байланыстырушы-өмірмен байланыстырады
Топ шешені-шығарма мазмұнына қатысты мақал-мәтел
айтады Қорытындылаушы-
жырдың негізгі идеясын айтады.
Дескриптор:
Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс»
Ж.Ж. 2 –
тапсырма. «Алып Ер Тұңға» жырының тарихи
және көркемдік құндылығы неде? Дәлелдеп, кестені
дәптерге
толтырыңдар.
«Алып Ер Тұңға»
жыры
|
Тарихи
құндылығы
|
Көркемдік
құндылығы
|
|
|
Дескриптор :
- Тарихи құндылығын
табады;
- Көркемдік құндылығын
табады.
Қ.Б. «Үш шапалақ»
тәсілі
Шығармашылық
жұмыс.
1.
Жырдағы көк түріктердің адамды ақтық сапарға шығарып
салған
кездегі жағдайын білдіретін сөздерді дәптерге
теріп жазыңдар.
2.
Көнеден жеткен ұлттық дәстүрлеріміздің ерекшеліктеріне
баға
беріп, «Салт-дәстүрін
құрметтемегенді ешкім құрметтемейді» тақы-рыбында сыни хабарлама
жазыңдар.
Дескриптор:
-
Қажетті сөздерді теріп жазады;
-
Ұлттық дәстүрлердің ерекшеліктеріне баға
береді;
-
Құрылымын сақтай отырып, сыни хабарлама
жазады.
Қ.Б. Жарайсың! Тамаша! Құнды пікір!
Жақсы!
Үйге
тапсырма: «Әңгіме
кестесі»
1. Өлеңнің аты:
2. Өлеңнің авторы:
3. Кейіпкері:
4. Қай кезеңді суреттейді:
5. Өлең немен аяқталды:
6. Не
үйретті:
Кері байланыс «Блоб ағашы»
әдісі
Сіз өзіңіздің бүгінгі сабақта түсінгеніңізді
қаншалықты бағалайсыз. Блоб ағашынан өзіңізді таңдап
белгілеңіз.
Әркім өз бағалауларын
толтырып, тақтаға жапсырады
Рефлекторлық
экран
Менде бәрі сәтті шықты...
Мен ... үйрендім
Сабақта мен орындай алдым...
Бәрінен маған ұнағаны...
Бәрінен маған қиын болғаны...
|