Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың
назарын сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын
сұрау.
«Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап»
әдісі
1.Қысымды өлшеуге арналған
арнайы аспап?
А.
Манометр
Б.
Барометр
С.
Динамометр
2.Түтікті манометрді ең
алғашқы болып кім ойлап
тапты?
А.
Бурдон
Б.
Паскаль
С.
Торричелли
3.Сфигмоманометр не үшін
қолданылады?
А. Температураны
өлшейді
Б. Адамның қан айналымы
жүйесіндегі қысымын
С. Қысымды
өлшейді
4.Атмосфералық қысымды өлшеуге
арналған құрал?
А.
Термометр
Б.
Динамометр
С.
Барометр
5. Бір өлшем уақытта жүрілген
жол?
А.
Уақыт
Б.
Жылдамдық
С. Өтілген
жол
6. 760 мм сын. бағ қанша
Паскальға тең?
А. Па
Б.
Па
С.
Па
7.Жер бетінің ауа
қабаты?
А.
Атмосфера
Б.
Биосфера
С.
Гидросфера
8.Дене пішінінің немесе
өлшемдерінің өзгеруі?
А.
Инерция
Б.
Диффузия
С.Деформация
9.Денеге басқа денелер әрекет
етпеген кезде қалыптасқан жылдамдығын сақтау
құбылысы?
А.
Диффузия
Б
Деформация
С.
Инерция
10. Манометрдің жұмыс істеу
принципі қандай заңға негізделген? А.
Архимед
Б.
Нютон
С.
Паскаль
Жаңа
тақырып:
Архимед туралы
бейнебаян
Архимед заңына тәжірибе
жасау
Архимед заңы қорытындылай
осындай тұжырымға
келеміз:
Сұйыққа батырылған денеге осы
дене ығыстырып шығарған сұйықтың салмағына тең күш әрекет
етеді.
= g
Жұптық
жұмыс
Есептер
шығару
2 есепті 2 қатарға бөліп
береді
Оқулықтан 4.6 жаттығу
есептері
-
Суға көлемі
100 болатын денеге батырылған. Осы
денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы
1000 кг/
-
Керосинге массасы 500 г темір
кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар. (темірдің тығыздығы
– 7900 кг/ , ал керосиндікі -820
кг/ )
Топтық
жұмыс:
Оқушылар топқа бөлініп,
тапсырмаларды
орындайды.
Әр бір топ кері итеруші күшке
күнделікті өмірге қатысты іс-қимылмен мысал
көрсетеді.
Бекіту:
«Құмырсқа» әдісі бойынша
формулаларды анықтамасымен
біріктіреді.
-
Жылдамдық -
v=s/t
-
Орташа
жылдамдық v=s+s/t+t
-
Жол -
s=v*t
-
Тығыздық -
ρ=m/V
-
Ауырлық
күші -
F=mg
-
Гук заңы
– F=k*
-
Үйкеліс күші
– F=µ*N
-
Қысым
– p=F/S
-
Сұйықтықтағы қысым
– p=ρgh
-
Архимед заңы
– F=ρgV
Стикерлармен
белгілеу
Дескрипторларға сүйене отырып,
оқушылар өз білімдерін жұптасып бағалау критерийі арқылы
бағалау
4.6
жаттығу
4-есеп
|