Материалдар / Ашық сабақ "Ас үй жабдықтары"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Ас үй жабдықтары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Асүй жабдықтары. Ыдыстар, құралдар мен керек-жарақтар. Асүйге қатысты суреттермен таныстырып, келесі сұрақтарға жауап беру: • Ас үй не үшін қажет? • Ас үйде жиһаз бен жабдықтарды орналастырғанда және пайдаланғанда қандай қауіпсіздік ережелерін ескеру керек? екендігі жөнінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2020
2023
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тамақтану мәдениеті

Мектеп: «Исатай Сүйеубаев атындағы №8 жалпы білім беру орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Аксанова Гүлмираш

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Асүй жабдықтары. Ыдыстар, құралдар мен керек-жарақтар.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.4.3 Тағам әзірлеуге арналған құралдар мен жабдықтарды зерделеу және олардың мүмкіншілігін анықтау.

5.2.6.2 Қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеудің қауіпсіз тәсілдерін еңбек гигиенасының ережелерін білу.


Сабақмақсаттары

  • Оқушылар жалпы асүй жабдықтарымен танысу;

  • Материалдар мен құралдарды дұрыс қолдану әдістері;


Бағалау

критерийлері

  • «Ас үйде қолданатын» құралдарды талдап, саралай алады;

  • Керек құрал-жабдықтарды қолдануын біледі.


Тілдікмақсаттар


Пәндік терминология

  • Еттартқыш, ожау, пышақ, оқтау, тұшпара, торт,бешбармақ, миксер, блендер, қазан т.б;

Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:

  • Асүй бөлмесіне керекті құралдар бұл ...

  • Бұл тағамға келесі құралдар қажет болады ....


Құндылықтарды

дарыту

Ас бөлмесінің құралдарымен таныса отырып, әр елдің тағамдарын айта отырып, сынып ішінде бөлісу шетелдің мәдениетімен танысу.

Пәнаралық

байланыстар

Геометрия, сызу, бейнелеуөнері

АКТ-ны қолдану дағдылары

Ас үй дизайнын сызуда ғаламтордан сызбаларды іздеу

Бастапқы білім


Ас бөлмесіндегі құралдардың қолданудағы бейнежазбаны көріп білу үшін ғаламтор қолдану.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин


Сабақ басында:

Оқушылармен амандасу / тексерісжүргізу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру.

Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ оқу мақсаттарына көз жүгірту.

Психологиялық ахуал қалыптастыру;

Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топқа бөлу;


Ас үй дизайны көрсетілген 2 сурет қиындылары беріледі.

Сабақтың ортасы

35 мин

Асүй жабдықтары. Ыдыстар, құралдар мен керек-жарақтар.

Асүйге қатысты суреттермен таныстырып, келесі сұрақтарға жауап беру:

  • Ас үй не үшін қажет?

  • Ас үйде жиһаз бен жабдықтарды орналастырғанда және пайдаланғанда қандай қауіпсіздік ережелерін ескеру керек?

  • Ыдыс-аяқ түрлерін атаңдар


Топтық жұмыс:

1-топ: Ұннан жасалатын тәтті тағамдарды дайындау үшін қай құрал көбірек қолданылады және қолдану техникасымен таныстыр;

2-топ: Еттен жасалатын тағамдарды дайындау үшін қай құрал көбірек қолданылады және қолдану техникасымен таныстыр;

Дискрептор:

  • Суреттен жабдықтарды дұрыс ажырата алады;

  • Жабдықтардың атауларын біледі;

  • Жабдықтарды қолдану техникасын біледі;

  • Жабдықтарды қолдану кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтайды;


Оқулықпен жұмыс:

Ас үйдегі түсіріп құятын ыдыстарды ата және олардың әрқайсысына сипаттама беру.


Саралап оқыту әдістері:

  1. Дарынды оқушыларға арналған тапсырма:

Әр оқушы өз үйіндегі ас үй дизайнының сызбасын сызады;

2)Қабілеті төмен оқушыларға арналған тапсырма:

Ас үй бөлмесіне қажетті құрал-жабдықтардың тізімін жұмыс дәптеріне жазады;












Асүй жабдықтары және құралдары,

ас дайындауға арналған ыдыстар бейнеленген суреттер


Плакат, А4 қағаз, маркер, стикер


Презентация 4,5 бет






















«Келешек-2030» ЖШС, 2017 82-83 бет


https://go.mail.ru/search_images?sbmt=1528872756784&gp=821269&q


Альбом, қарындаш, кетіргіш, түрлі-түсті бояу фломастерлері


Сабақтың соңы

2 мин

Рефлексия:

Оқушылар екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы сабақта қызықты болған екі нәрсені және келесі сабақтарда білгісі келетін бір нәрсені стикерге жазып жапсырады.


Презентация 7 бет

Бағалау

Оқушыларды берген жауаптарына қарай смайликтер арқылы бағалау


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, дарынды оқушылар өз білімдерін басқалармен бөліседі

Оқушылар екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтаймын


Мұғалім нұсқаулығы бойынша қауіпсіздік техникалық ережелерін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!