Материалдар / Ашық сабақ: "Бұрыштарды салу. Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу." 9-сынып. сызу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: "Бұрыштарды салу. Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу." 9-сынып. сызу

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге көмегі болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Маусым 2018
856
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар. 11- сабақ Сыныбы: 9 «ә» Күні: _________________ДОІЖО:____________Н.Садирова.
Сабақ тақырыбы:11.Бұрыштарды салу. Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу.
Сабақтың мақсаты:-Оқушыларға сызбаларды орндау барысында кездесетін геометриялық салуларды меңгерту.
Сабақтың мақсаттары:Барлық оқушылар Оқушылардың басым бөлігіКейбір оқушылар


Оқушылар геометриялық бұрыштарды градуспен есептеу жолдарымен танысады.Оқушыларға сызбаларды орындау барысында кездесетін геометриялық салалар жайлы мәліметтерді меңгеріп, өз беттерінше тапсырмалар-ды орындайды.Сызбаларды орндау барысында кездесетін геометриялық салуларды А4 пішіміне дәлелдермен орындайды.
Міндеттері:









Қолданылатын модулдар

Күтілетін нәтиже
- Перпендикуляр түзу салу және кесінділерді тең бөліктерге бөлуді, бұрыштарды салу және бұрыштарды тең бөліктерге бөлуді меңгерту.- Оқушылардың уақытын тиімді пайдалануға дағдыландыру- Оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.

СТО; АКТ; Дарынды және талантты балаларды оқыту басқару және көшбасшылық. Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер

-Перпендикуляр түзу салу және кесінділерді тең бөліктерге бөлуге, бұрыштарды салу және бұрыштарды тең бөліктерге бөлуге анықтама береді. Өз ойларын сын тұрғысынан дәлелдейді-топ болып жұмыс істеуге, әріптестеріне қолдау көрсетуге дағдыланады.
УақытМұғалімнің әіс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстар




Кіріспе 5 минСыныпты ұйымдастыру гүлдердің көмегімен топқа бөлу «Қарлы кесек» әдісімен: оқушылар үй тапсырмасы бойынша өздері дайындап келген сұрақтарын қояды. Негізгі бөлім Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.



1 тапсырма 5 мин«Мағынаны тану»2 тапсырма 5 мин«Кубизм» әдісімен мұғалім топтық тапсырма дайындауға сұрақ береді.3 тапсырма 10 мин «Кір жаятын жіп» әдісімен берілген тапсырманы постерге сызып көрсету керек.4 тапсырма «Ойлан тап» әдісімен бұрыштарды пайдаланып сурет салу.

Оқушыларды топқа бөлеміз Бағдаршам түсімен 3топқа бөлеміз: (мамандыққа баулу)І топ: (тік бұрыш)ІІ топ: (доғал бұрыш)ІІІ топ: (сүйір бұрыш)Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу туралы тақтаға сызып көрсетеді сарапшылар берген жауап дұрыс болса геометриялық пішімдермен көрсетеді.

Миға шабуыл, сұраққа жауап береді. Топ болып жұмыс жасайды мысал келтіреді.

Топта талқылайды постерге жазады. Баяндамашы қорғайды.Бір-бірін бағалайды «геометриялық пішімдермен»







Стикер сызу кітабы, дәптер.



















Сызу кітабы






Мұғалім қорытынды баға шығарады. «Екі жұлдыз бір тіліек» Рефлексия: Не білдім?Не білгім келеді?Менің ұсынысым?Оқушыларға үйге тапсырма беріледі. Мәтінді оқып сұрақ дайындау.








Не білдім?Не білгім келеді?Менің ұсынысым?Оқушылар стикерге жазып тақтаға іледі.







А3 парағынаСызбаларды орындайды Сызба аспаптарымен сызады.


Сабақтың ұтымды жері: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Нені жетілдіру керек: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Кездескен қиыншылықтар: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сызу пәнінің мұғалімі: Н.Шырынбаева.































1.Бұрыш дегеніміз не? 2. Тік бұрыш дегеніміз не ?3. Доғал бұрыш дегеніміз не?4. Сүйір бұрыш дегеніміз не? 5. Жазыңқы бұрыш дегеніміз не?6. Бұрыштың қанша түрі бар?





Сүйір бұрыш

Доғал бұрыш

Тік бұрыш

Критерийлер Дискрипторлар Бағалау
1Үй тапсырмасына қатысуы

Сұраққа нақты жауапберу.

2«Кубизм» әдісінің сұрақтарына берген жауабыБерілген сұрақтарға дұрыс жауап беру

3 «Кір жаятын жіп» әдісімен берілген тапсырманы постерге сызып көрсетуі.

Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу

4 «Ойлан тап» әдісімен бұрыштарды пайдаланып сурет салуы.Тақырыпқа байланысты сурет салу.



Критерийлер Дискрипторлар Бағалау
1Үй тапсырмасына қатысуы

Сұраққа нақты жауапберу.

2«Кубизм» әдісінің сұрақтарына берген жауабыБерілген сұрақтарға дұрыс жауап беру

3 «Кір жаятын жіп» әдісімен берілген тапсырманы постерге сызып көрсетуі.

Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу

4 «Ойлан тап» әдісімен бұрыштарды пайдаланып сурет салуы.Тақырыпқа байланысты сурет салу.



Критерийлер Дискрипторлар Бағалау
1Үй тапсырмасына қатысуы

Сұраққа нақты жауапберу.

2«Кубизм» әдісінің сұрақтарына берген жауабыБерілген сұрақтарға дұрыс жауап беру

3 «Кір жаятын жіп» әдісімен берілген тапсырманы постерге сызып көрсетуі.

Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу

4 «Ойлан тап» әдісімен бұрыштарды пайдаланып сурет салуы.Тақырыпқа байланысты сурет салу.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!