Материалдар / Ашық сабақ. Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері-7сынып алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2021
465
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.1А Бүтін көрсеткішті дәреже

Мектеп: М.Жұмабаев атындағы №15 мектеп-гимназиясы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Мұратқызы Ж

Сынып: 7 «__» алгебра

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері

Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.6

көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу;

7.2.1.1

санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану.

Сабақмақсаттары

Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен анықтамаларды пайдалану. Өз бетімен ойлау қабілетін арттыру және өз білімін тексеру, есте сақтау қабілетін жетілдіру. Ережелер жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып, есептің өзекті түйінді жерлерін практикада қолдану.

Бағалау критерийлері

Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табады. Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолданады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

- бүтін көрсеткішті дәреже;

- дәрежеге шығару;

- квадраттау, кубтау;

- санның квадраты, санның кубы.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • негізі сақталып, дәреже көрсеткіштері қосылады (азайтылады);

  • негізі сақталып, дәреже көрсеткіштері көбейтіледі;

  • теріс санды жұп көрсеткішті дәрежеге шығарғанда ...;

  • теріс санды тақ көрсеткішті дәрежеге шығарғанда ....

Құндылықтардыдарыту


Өзара сыйластыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге, бірін бірі сыйлауға баулу. Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдауға, өз білімін көрсете алу қасиеттерін азаматтық жауапкершілікке үйрету, топпен жұмыс жасай алу, сынға дұрыс қарау.

Пәнаралық байланыстар

математика

Алдыңғы білім

Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5-7 минут








Топтарға бөлу. Парақшаларды алу арқылы оқушылар топтарға бірігіп отырады.

Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу,оқушылардың сабаққа қатысы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.

«Миға шабуыл» әдісі.

1. Көбейтіндіні дәрежеге шығару ережесі. (Көбейтіндіні дәрежеге шығару үшін көбейткіштердің әрқайсысын осы дәрежеге шығарып, нәтижелерін көбейтеді)

2. Бөлшекті дәрежеге шығару ережесі. (Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның алымының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады)

3. Дәрежені дәрежеге шығару ережесі. (Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей, көрсеткіштерін көбейтеді) Өтілген тақырыптар бойынша оқушыларға қайталау сұрақтары қойылып, ауызша жауап беру. 
1. Санның натурал көрсеткіші деп нені айтады? 
2. Дәреженің негізі деп нені айтады? 
3. Дәреже көрсеткіші деп нені айтады? 
4. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту ережесін айт. 
5. Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу ережесін айт. 
6. Көбейтіндіні дәрежеге шығару ережесін айт. 
7. Бөлшекті дәрежеге шығару ережесін айт. 
8. Дәрежені дәрежеге шығару ережесін айт.

Парақшалар








Сабақтың ортасы

30 минут

Тақырыпты ашу.

Оқушыларды тақырыппен таныстыру. Мақсатын және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылау. Оқушылар нақты мақсатқа қол жеткізуге бағытталады.

(МК,Ұ)

Сіздер дәптеріңізге өзіңіз білетін кез келген натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері туралы ойланып формулаларын жазыңыздар. 

   Сұраққоюстратегиясы:

"Дәреже" деген не? Сұраққа жауап беру арқылы тақырыптың толық мағанасы мен міндеттерін меңгереді

Топтық жұмыс.

Есептеп шығарыңдар. 

    а) (-4)-³=1/(-4)3 =-1/64;                     б) 2,5-¹=1/2,5 =10/25 =2/5;  

    е) –(2,5 )-²=-(5/2)-²=-1/(5/2)2=-4/25;

Теріс көрсеткішті пайдалана отырып, бөлшекті көбейтінді түрінде жазыңдар:

    а) (3/b2)=3b-²;       б) x/y=xy-¹;        в) 2a8/c5=2a8c-5;

    г) a5/7b3 =7-¹a5 b-³;      е) (a+b)2/b4c4=b-4c-4(a+b)².

. Өрнектіңмәнінтабыңдар:

а) 2-5*24=2-5+4=2-¹=1/2;     б) 5³*5-7*5²=53-7+2=5-²=1/52=1/25;    

в) (3/2)-4*(1,5)³= (3/2)-4+3=(3/2)-1=2/3;

г) (√2)-³*(√2)-¹= (√2)-3-1=(√2)-4=1/(√2)4=1/22=1/4.

2

а) 3-14:3-16=3-14+16=3²=9;     б) 7-5:7-³=7-5+3=7-²=1/49;

в) (2/3)-5: (2/3)-4=(2/3)-5+4=(2/3)-1=3/2;

г) (√3)-7: (√3)-3= (√3)-7+3= (√3)-4=1/(√3)4=1/32=1/9;

3.

а) (3-1)-2=3²=9;      б) (2-3)-2*2-3*28=26-3+8=2¹¹=2048;

в) 5-7*(5-2)-3=5-7+6=5-1=1/5.

Кубизмтәсілі:

1. Дәлелдеңіз: am*an=am+n .

2. Салыстырыңыз.           /Мысаларқылы/.

3. Қолданыңыз.             /Әртүрлімысаларқылы/.

INSERTстратегиясы.

V – менбілемін.

˗ - менбілмедім.

+ - менүшінжаңа.

? – таңқалдым,сұрақтуды.

Оныменжұмысістеужолдарынестерінетүсіріпкетем.








Сабақтың соңы

3-5 минут


Бекіту «тест» 
1.Амалды орында: (-3ав3)3
А. 27 а3в9; В. -27 а3в9; С. 3ав9
2.Дәреже түрінде жаз: (n11: n8)* n4 
А. n7; B. n3; C. n5 
3.Ықшамда: (х934)2 : (x7)4
A. x4; B.x3; C.x6
4. x5x8xm=(x3)6 теңдігі m-нің қандай мәнінде орындалады? 
А. 4; В.6; С.5 
5. Есепте: (78)2*76*72/ 722 
А.7; В.1; С.49.

Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

Үйге тапсырма беру.

1.65, 1.69 есептерді шығару.











Алгебра, 7-сынып, Алматы, «Атамұра», 2017ж.

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Топтарда қабілеті жоғары оқушылар нашар оқушыларға көмектеседі, сыныптасының білмегенін үйретеді, үйрете отырып өзі үйренеді.

Оқушыларды сабақтың әр кезеңдерін қорытындылап отыру.

Оқушылардың денсаулығын және қауіпсіздік техникасының сақталуын қадағалау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

Тексерілді_________________





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!