Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты
|
2.1.3.3. * * Шамалар мəндерін:
ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық): (л) /уақыт:
сағат, минут, тəулік, ай, жыл өлшем бірліктерін салыстыру жəне
амалдар орындау
|
5
минут
|
Басы
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Сипап сез»
ойыны
Барлық оқушының көзін
жұмғызып, қолдарына әр түрлі заттар беремін. Балалар сипап сезу
арқылы қолдарындағы не зат екенін анықтайды. Қолындағы заттың атын
атаған оқушылар көздерін ашады. Барлығы анықтап болған
соң:
-
Қолыңдағы зат қандай? (үлкен,
кіші, жасыл, ұзын, қысқа, ауыр, жеңіл, күшті, әдемі,
т.б.)
-
Бұл зат қай заттан
ауыр?
-
Бұл зат қай заттан
жеңіл?
-
Бұл зат қай заттан
үлкен?
-
Бұл зат қай заттан
кіші?
ширату жаттығуларын
жасау арқылы жүреді.
-Балалар, бүгін бізде
қонақтар бар? Бүгін сендердің білімдеріңді сынап көрмекші.
Қонақтарымыздың тапсырмалары да бар екен?
«Салыстыр» әдісі арқылы
өткенді еске түсіру жүреді. Яғни әр таразының артында жасырынған
есептер бар.
1м неше см
–ге тең?
2 дм – ді
3см мен 7см қосындысымен салыстыр
11см мен 9дм
ді салыстыр
1метрмен
10дм салыстыр
Оқу материалын
жариялау.
Балалар қонақтарымыз өткен
сабақтағы білімдеріңді тексере отырып, бірнеше не
әкелді?
-Таразы деген
не?
-Ол не үшін
керек?
Ал қай таразы қай қонағымызға
қажет деп ойлайсыңдар?
«суреттер сөйлейді» әдісі
арқылы топтастыру.
Әркім өз қолындағы таразы
суретіне сәйкес қонақтың тобына
отырсын
1-топ
сатушы
2-топ
қоймашы
3-топ
дәрігер
-Центнер дегенді естулерің бар
ма?
- Бүгінгі сабағымыздың мақсаты
не болады деп
ойлайсыңдар?
Бейнебаянға назар аударып,
білімдерімізді толықтырып
алайық.
Бүгінгі сабақтың мақсаты мен
таныстыру.
Яғни бүгінгі сабақта масса
өлшем бірлігіне берілген есептерді шығарып үйренеміз және таразымен
жұмыс жасауды меңгеретін
боламыз.
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Қосу азайту амалын
пайдалана отырып, ұзындық өлшем бірлігіне берілген есепті
салыстырады
Сұрақтарға жауап бере
отырып тақырыпты ашады.
Өмірде қай таразыны қай
жерде қолданатыны туралы айта алады
(Таразы,
Центнер)
Бейнебаянды тыңдай отырып, жаңа тақырып бойынша ой
түйеді
|
Сабақтың өн бойы
білім
таразысы арқылы балалар бағаланып отырады.10 баллдық жүйе
бойынша
|
Оқулық,
Суреттер
Өлшем
бірліктер
|
35
минут
|
Ортасы
|
Есте
сақта!
Бидай, күріш, мақта өнімдерін
центнермен өлшейді.
1ц=100кг
Сергіту сәті «Көңілді күн»
әуенімен жаттығу жасайды.
Балалар, бүгінгі
сабақта әр топқа білім таразысын бекітіп қоямын.Әр топ мүшесі өз
білімділіктерін көрсетіп, тобының таразысына ұпай салып отырады.
Сабақ соңында білімдеріңді таразымен саралайтын
боламыз.
ТЖ. «кішкентай
зерттеушілер» әдісі арқылы топтық жұмыс
жүргізу.
Әр топқа барлықтарының
пеналдарын, оқулықтарын және бір оқушының сөмкесін жеке жеке
өлшеуді және пенал мен оқулықты, оқулық пен сөмкенің өлшем бірлігін
салыстырады.
Пеналдың
массасы
|
Оқулықтың
массасы
|
Сөмкенің
массасы
|
|
|
|
Салыстыру <
>
|
Пенал кг оқулық
кг
|
Оқулық кг сөмке
кг
|
Сөмке кг пенал
кг
|
ЖЖ Жұптық жұмыс .
«Ақпараттық болжау» әдісі. Жұптарға есептер беріледі. Жұбымен
талдай отырып, есепті шығарады
|
Сабақты
түсініу барысында үй жануарларын және картопты өлшеуге болатын
таразыны анықтайды.
Өз салмағын
анықтайды.
Топтық жұмыс барысында
бірлескен топ болып жұмыс жасайды.
Дескриптор:
оқу
құралдарының массасын таразымен өлшейді;
Массаларын
салыстырады;
Дескриптор:
Есептің
өрнегін құрады;
Өрнектің
мәнін массаның өлшем бірлігіне сәйкесінше
түрлендіреді;
|
ҚБ:
С иқырлы қапшық
ҚБ:
таразы
тастарының массасы арқылы бағалау
|
Оқулық,
дәптер қалам
Есептер
|
|
|
Жеке
жұмыс «Есепте» ӨЖ 3минут
уақыт беріледі
71ц+3ц=74ц
54кг+4кг=58кг
51ц+6ц=57ц
98кг-3кг=95кг
77ц-3ц=74ц
82ц+4ц=86ц
Оқушылар дайын жауапқа
қарай отырып өзін өзі бағалайды.
Деңгейлік
тапсырма
25 кг* 40
кг
3 ц* 15
кг
1 ц * 50
кг
3 кг+ 15 кг *50
кг-10кг
1ц-47кг*12 кг+71
кг
23
кг+59кг*1ц-62кг
|
Дескриптор:
Масса өлшем
бірліктеріне берілген есептерді шығарады:
Дескриптор:
Өлшем бірліктеріне
қарай салыстырады;
Өрнекті орындай отырып
салыстырады;
|
|
|
5
минут
|
Кері
байланыс
|
Кері байланыс
«Плюс,минус,қызықты»
Бүгінгі
сабақта не үйрендік?
Не
білдік?
Бүгінгі
сабақтан алған әсерің?
«Плюс» – сабақтың ұнаған
тұстары, «минус» – түсініксіз тұстары, «қызықты» –қызықты
тұстарын.
|
|
|
|