Сабақтың
тақырыбы: Дауысты
дыбыстар
Сабақтың
мақсаты: 1. Оқушыларға дыбыстардың
жіктелуі, дауысты
дыбыстар олардың түрлері, жасалу жолдары
туралы
толық мағлұмат беру;
Сабақтың әдісі: түсіндіру,
ой қозғау, ойын, талдау
Сабақтың
типі: Жаңа тақырыпты
меңгерту
Сабақтың
көрнекілігі: Сызбалар,суреттер,
видео.
Техникалық
құралдар: Компьютер, интерактивті
тақта.
Сабақтың
технологиясы: Дамыта оқыту
технологиясы.
Сабақтың
барысы.
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
-
Сәлеметсіздер ме,
оқушылар?
-
Сәлеметсіз бе?
-
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем бердік сіздерге,
Сынып іші тып-тыныш
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
ІІ. Психологиялық
дайындық.
(Оқушылардың ынта-зейіндерін сабаққа аудару.)
- Балалар, қазір бізде сауат ашу сабағы.
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру.
Дыбыс дегеніміз
не?
ІІІ. Өткен сабақты
бекіту.
-
Оқушылар, мен сендермен ойын ойнағым келіп
тұр.
-
Ойын ойнауға дайынбыз
ба?
-
Иә, иә.
-
« Ұшты, Ұшты » деп аталады
бүгінгі ойынымыз.
Ойынның
мақсаты: Оқушыларды
зеректікке тәрбиелей отырып ойлау
дағдысын күшейту мақсатында
жылдамдыққа шапшаңдыққа
тәрбиелеу.
Ойынның
шарты: Ұшатын және ұшпайтын
заттарды атау арқылы қол көтеріп, кері байланыс
береміз.
IV. Жаңа
сабақ.
-
Оқушылар, тақтадаға қарайықшы, не көріп
тұрмыз?
-
Әріптерді.
-
Біз барлық әріптерді жатқа білеміз
бе?
-
Иә.
-
Жарайсыңдар, бүгін біз дыбыстардың түрлерімен
танысатын боламыз.
-
Оқушылар, тақтада ненің суретін көріп
тұрмыз?
-
Алманың, әтештің,
етіктің.
-
Бұл сөздер қандай дыбыстан басталып
тұр?
-
Қане, айтып
қарайықшы.
-
Оқушылар, өкпеден еркін шығып, созылып
айтылатын дабыстарды – дауысты
дыбыс дейміз.
Дауысты дыбысты қандай текшемен белгілейтін
едік?
Y. Жаңа сабақты
бекіту.
«Кім тауып оқи
алады»
– Балалар, сендер бөлек жинаған дауысты дыбыстарды атап бере
аласыңдар ма??
-
Кәне атап
көрейікші
-
А,Ә, Е,И, О,Ө,Ұ,Ү,
І,
Мұғалім атай алмаған дауысты дыбыстарды атауға
көмектеседі.
V. Дәптермен
жұмыс.
Өздері тауып бөлек жинаған
дауысты ыбыстарды даптерге
жазады.
ҮІ.Қорытынды
VII.
Үй тапсырмасы.
- Ұшақ, алма сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
ҮІІ.
Бағалау
Сабаққа толық,
жақсы қатыса білген оқушыларға әріптердің суреттерін
таратып беру ,бағалау.