Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ. Достық дәнегі
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары 7- сынып. Мұғалімге көмек ретінде беріліп отыр
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Маусым 2018
661
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сыныбы 6 | Күні: 28.04.17ж. пәні: Қазақ тілі | ||
Тақырыбы | Сөз таптарынан өткенді қайталау | ||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттар | 1.1Оқушылар тақырып бойынша толық мағлұмат алды. 1.2 Өз ойларын еркін жеткізе алатын, қорытынды жасай білетін, топта ұйымшыл болуға, ынтымақтастыққа тәрбиеленген тұлға қалыптасты. 1.3Сөйлеу тілдерін жетілдіру, ой - өрісін, есте сақтау қабілеттері дамиды, еркін жұмыс істеу дағдысы қалыптасады. | ||
Сабақта меңгерілетін дағдылы мақсаттар | Барлық оқушылар біледі:Сөз таптардың ережелері мен сұрақтарынКөпшілігі : Сөз таптардың мағыналық, құрамдық түрлерінКейбір оқушылар: Берілген тапсырмаларды өз беттерімен орындайды және сабақта еркін қолдана алады. | ||
Тілдік мақсат | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
3мин 7мин | Оқушылар тапсырмаларды орындауда анық сөйлеп, сұраққа жауап бере алады. Сөздердің мағынасын түсіндіріп бере алады. | Ашық аспан болсын,Әр күніміз сәттілікке толы болсын.Қазақ тілі сабағынан білмегенді білейік,Үйренейік күлейік! Оқушылар амандасады, зейінін сабаққа аударады. Тренингке қатысады,сөз таптарына арналған сөздер арқылы топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын айтады. | |
Үй тапсырмасын тексеру | |||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||
Жұлдыз, тау, жеті, отыз, қайық жүзеді, жуынды, жасыл ағаш, отырғызды. | |||
Талқылауға арналған сұрақтар: | |||
- Зат есімнің мағыналық түрлерін ата- Жинақтық сан есім дегеніміз не?- Етістік қандай сұрақтарға жауап береді?-Үстеу дегеніміз не, мағынасына қарай нешеге бөлінеді?-Еліктеу сөз дегеніміз не? | |||
Жазу үшін ойға салу. | |||
Деңгейлік тапсырмалар, сәйкестендіру тесті, ертегі,хат, өтірік өлең құрастыру. | |||
Алдыңғы оқу | Одағайдың түрлері | ||
Жоспар | |||
Басталуы | 15мин | Топтар «Депутат», «Сайлаушылар», «Өкілдер» бөлінеді. Сөз таптары бойынша постер қорғайды.1-тапсырма:Ә) Әр түрлі тапсырма.«Мақал- сөздің мәйегі»– Сан есім,сын есім кездесетін 3 мақал айтыңдар.2-тапсырма:Б) Дәптермен жұмыс.Берілген тақтадағы сұрақтар бойынша 1) сөйлем құрап, әр сөйлем мүшесінің қай сөз табынан екенін ажыратқызуКім? Қанша? Қандай? Не істеді?3-тапсырма:В) «Орнын тап» ойыны. Сөздердің орнын ауыстырып сөйлем құрау, сын есімдерді табу, сұрақ қою. а) Көтерді, үйлер, биік, бой, қалада. ә) Оқыды, Қайрат, кітап, қызықты. б) Терді, бақшадан, Айгүл, алма, қызыл. в) Бар, Айжанның, добы, ала. 4. Ойлан, тап. Математикалық жұмбақтар шешу, сан есімді табу, сұрақ қою. а) Бір топ бала тоғаннан, б) Алпыс ала қарға, Жиырма бес балық ұстадық, Қырық қара қарға. Бөліскенде оларды, Ұшады, қонады. Тиді әркімге бес балық. (5 бала) Барлығын қоссаң, қанша болады? (100 қарға) ә) Бес бұтақты шыршада, в) 13 түйе, 5 жылқы, Бұтақ сайын алты алма. 7 сиыр, 5 ешкі. Біреуін берсе Айдарға, 2 қоян, 3 түлкі, Болды сонда қанша алма? (шыршада алма өспейді) Таба алмасаң бұл күлкі! (35) " Өз бетінше жұмыс" Жаңылтпашты оқып, жатқа айт.Үш кіші ішік піштім,Бес кіші ішік піштім.Неше кіші ішік піштім ?Сөздердің қай сөз табына жататынын анықта. | Оқушылардың мақсаты берілген тапсырмаларды мұқият оқып түсінеді. Конверттегі сұрақтарға бірлесіп топпен жауап береді. Жұптық жұмыс Жеке жұмыс |
Ортасы | 15мин | Сәйкестендіру тесті1.Жіктеу есімдігі (анау, мынау, осынау, сонау, ол, сол, бұл)2.Өздік есімдігі (ешкім, ешқандай, ешқашан, ештеңе, дәнеңе)3.Сілтеу есімдігі (мен, сен сіз, ол, біз, біздер, сендер, сіздер, олар)4.Болымсыздық есімдігі (барлық, барша, күллі, тегіс, түгел)5.Белгісіздік есімдігі (өз, өзі, өзің, өзім, өздері, өздерің, өзіміз, өзіңіз)6.Жалпылау есімдігі (кім?, не?, қашан? қалай?, қайда?, қайтіп? неліктен? )7.Сұрау есімдігі (әлдене, әлденеше, әлдебіреу, әлдекім, біреу) Етістік 1.Құрамына қарай: (бір, екі, үш... құрамды)2.Тұлғасына қарай: (негізгі, туынды)3.Құрылысына қарай: (дара, күрделі)4.Мағынасына қарай: (сабақты, салт)5.Іс-әрекеттің жүзеге асу, аспауына қарай:(болымды, болымсыз)6.Етістер: (өздік, өзгелік, ырықсыз, ортақ)7.Етістік категориялары: (есімше, көсемше,тұйық етістік).1. Тапсырма (Сөйлемдерді толықтыру арқылы жұмыстар жүргізу)Көп нүктенің орнына көсемшенің, есімшенің тиісті жұрнақтарын қой.- Қайда бар... отырсың?- Сабаққа бір... отырмын.- Маған неге келдің?- Қазақ тілі оқулығын сұра... келдім.- Мен ағылшынша үйрен... біраз болды.- Ал мен 1 - сыныптан бастап оқы... келемін.- Жақында қандай мәтін оқыдың?- Ана туралы оқы... быз- Өлеңді жаттадың ба?- Жоқ енді жатта... отырмын.(Оқушылар тақтадағы кестеге жұрнақтарды (- ғалы,- гелі,- п,- гелі,- п,- ған,- п) кезектесіп жалғайды.)Тапсырма: Көп нүктенің орнына есімшенің тиісті жұрнақтарын қосып жазыңдарТөре ауылы кел... де сары бала сондай қуан....Ақыл айт... ту... дар. Тоқтама... дүниенің дөңгелегі. Шешеннің айт... дары, көпке кет....(- ген, - ған, - ар,- ған, - с, - қан,- ер) Әр топқа тақырып бойынша тапсырма беріледі. Сол тапсырмалар бойынша 1-топ : Ертегі құрастырады. 2-топ : Хат жазады. 3- топ: Өтірік өлең құрастырады. | Топпен бірлесіп шығармашылық тапсырма орындайды. |
Аяқталуы Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | 5мин | Үйге тапсырма.Оқулықтағы сұрақтар мен тапсырмаларға жауап жазуКері байланыс:Егер саған сабақ ұнаса және тапсырма қиын болмаған болса, желкенді жасыл түске боя;Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя;Егер саған сабақ барысында тапсырмалар қиын болып, мұғалімнің көмегімен орындасаң, желкенді қызыл түске боя.Рефлексия.-Бүгінгі сабақ ұнады ма? Ұнаса несімен ұнады?-Сенің қиналған сәтің болды ма?Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Стикерге өз ойларын жазады. |
-Сабақ барысында барлық тапсырмаларға қатысуын қадағалаймын.Соңында деңгейі жоғары оқушыға тапсырма беремін | -Оқушы іс-әрекетін бақылаймын.Орындаған тапсырмаларын тексеремін. Топтық жұмыстағы әрекетін қадағалаймын. | ||
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
Мен бүгінгі сабағымның мақсаты шынайы болды. Сынып ахуалы оқушылардың топпен жұптастырылып жұмыс жасауы барлығы тиімді болды. Бұл тақырып екі сағатқа берілген. Осы сағатта берілген уақыта үлгермеді. Өз жоспарымда келесі сабақта әр тапсырманы уақытты тиімді пайдалануды қойдым.Мен жоспарлаған шаралар барысында постер әдісі тиімді болып шықты. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)