(Ұ,Ж) Оқушыларды орындарынан
тұрғызып сыныпта көтеріңкі көңіл-күй ахуалын орнату мақсатында
психологиялық дайындық
өткізу.
Қуанамын мен
де,
Қуанасың сен
де
Қуанамыз
бәріміз,
Арайлап атқан
күнге
(Ұ) Оқушылар көңілді
шеңберге жиналып сұрақтарға жауап
береді.
- Ерте кезде халық немен көшті
деп ойлайсың?
- Отбасыңмен саяхатқа немен
барасың?
Оқушыларды топқа
бөлу.
Ол үшін оқушыларға
көлік түрлерінің атауы жазылған үлестірме парақшалар таратылады,
мысалы, ұшақ, кеме, поезд, автомобиль. Оқушылар көлік аттары
бойынша топтасады.
Ойын «Көшпенділер» Мақсаты: көшпенділер тіршілігінің
ерекшелігін түсінуге мүмкіндік беру. Көшкен кезде өздерімен
бірге қандай заттарын алып жүретінін сұралады. «Көш қозғалды» деген
кезде заттарын алып, келесі топпен орын ауыстырып отырулары қажет.
«Көш қоныстанды» деген сәтте қай орынға келіп тоқталды, сол
орындарында қалулары тиіс.
Үй тапсырмасын әр топтан
сұрау
Bilimland видео
көрсетілім
(МК) Ой
қозғау.
«Қолшатыр» әдісі бойынша
қайталау.
Не
білеміз?Алғашқы адамдар қайда пайда
болды?
Сипатта. Алғашқы адамдар қандай
болды?
Салыстыр. Алғашқы адамдардың қазіргі
адамдардан айырмашылығы қандай болды?
Жаңалық.Отты қалай
алды?
Тұрмысы. Олар қайда
тұрды?
Азығы. Қандай азықпен
тамақтанды?
Бүгінгі сабақта тарихқа
саяхатымызды жалғастырып, ежелгі ата- бабаларымыз туралы білетін
боласыңдар. Олар кімдер болған екен?
Оқушылар берілген мозайка
бөліктері арқылы жұмыс жасайды.
1 топ - садақ, 2 топ -
айбалта, 3 топ - қылыш.
Әр топтың суреттерінен алдынғы әріптерден сөз шығаруды
тапсыру « Сақ» сөзі
шығады.
Сақтар. Біздің ежелгі ата-бабаларымыз
- сақтар .Олар көшпенді халық болған.Олар өмір үшін қолайлы, әрі
мал үшін шөбі шүйгін жерлерге көшіп отырған. Жау келгенде, тіпті
,әйелдері де қорған бола білген. Олардың басшысы- Томирис ханшайым
. Ол –ержүрек, ер мінезді , ақылдылығымен көзге түскен. Сол заманда
Томирис ханшайымы еліне парсы патшасы Кир шапқанда , елін жаудан
қорғап, парсы патшасын өлтіреді. Сол кезден бастап сақтар әйел
адамға үлкен сыйластықпен қараған. Сақ қоғамы үшке бөлінген.
Жауынгерлер, абыздар, малшылар мен
егіншілер.
Bilimland видео
көрсетілім
Дәптермен жұмыс
33-бет Берілген суреттерді
қолданып көшпінділер қонысының суретін
салу
Топпен жұмыс bilimland
парағы
І-топ Ежелгі адамдардың өмірі. Ежелгі адамдар пайдаланған
саз ыдыстың жалғасын салып
аяқта.
ІІ-топ Сақтардың тұрмысы. Киіз
үйді безендіру
ІІІ-топ Ежелгі адам мен
қазіргі адам ерекшілігін айтыңдар
Азия тарихындағы аса танымал
әйелдердің бірі сақ ханшайымы Тұмар (Томирис) еді. Тұмар ханшайым
есімінің тарихқа еніп, әлемге танылуы еш жеңілуді білмеген әйгілі
парсы патшасы Кирдің әскерін жеңуіне тікелей байланысты. Аңызға сай
Томирис керемет сұлулығымен, өжет мінезімен, ақыл- парасатымен
ерекшеленеді.
Үйге
тапсырма.
Томиристің суретін сал және
сипатта.
Сөйлемдер + /
-
Томиристің аты тарихта
қалды.
Томирис Кир патшасын жеңген
жоқ.
Томирис парсы елінің ханшайымы
болған.
Томирис елін, жерін жаудан
қорғаған.
Дескриптор:
- Томирис патшайым туралы
берілген сөйлемдердің дұрыс/бұрыстығын белгілеп
көрсетеді.
«дұрыс/бұрыс» жұбы
бағалайды
Рефлексия.
|