Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Мектеп: Ш.Құдайбердіұлы атындағы №66 ЖББОМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: Маркабаев Т.С. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Екі айнымалысы бар сызықты емес теңдеулер жүйесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ түрі: |
Жаңа тақырыпты меңгерту сабағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.2.1 Екі айнымалысы бар сызықты емес теңдеулер жүйесін ажырата алу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Оқушылар:
талдау жасай алу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Пәндiк лексикa және терминология: «сызықтық теңдеулер», «сызықтық емес теңдеулер», «тепе-тең теңдеулер», «тепе-тең түрлендіру», «теңдеулер жүйесі», «айнымалылар», «теңдеу дәрежесі» Оқытyдың пәндiк, тiлдiк мaқсaттaры: Оқушылар екі айнымалысы бар сызықты емес теңдеулер жүйесінің анықтамасын айтады. Жазуға/ диалогқа қажетті сөз тіркестер:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау деңгейінің дағдылары |
Білу, түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылыққа баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыс |
Өзін-өзі тану; сызу, тұрмыста қолдана алу, экономика, статистика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ-ны қолдану |
Презентация; интерактивті тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс әрекеттер |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (10 минут) |
Психологиялық ахуал орнату (1мин) «Ақ тілек» тренингі - Көңіл күйлеріңіз қалай оқушылар? - Керемет. (қолдарын көтереді) - Сабаққа дайындықтарың қалай? - Тамаша! (алақандарын шапалақтайды) - Ынталарыңыз қалай? - Ғажап! (қолдарын көтереді) - Ендеше сабағымызды бастайық! - О, о,о (бас бармағын көтеереді) Топқа бірігу. (2 мин) / Оқушылардың қолындағы қағазы төрт түсті болады. Оқушылар түсті ажырата отырып топқа бөлінеді Топ мүшелері рөлдер бөліп алады. Оқу мақсаты, сабақтың мақсаты, сабақты бағалау критерийлері нақтыланады. Оқушыларды топ ережесімен танысады. Оқушылармен бірлесіп сабақ мақсатын/оқу мақсатын анықтайды, оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижені анықтайды. (2мин) ІІ. Өткенді қайталау (2мин) А)Үй тапсырмасын тексеру АКТ қолдану. - Үйге берілген тапсырмалардың жауаптары экранға шығарылады. (Үйге берілген есептің жауабын экраннан көріп оқушылар өзін-өзі бағалайды.) Ә) Пысықтау сұрақ-жауабы:
Б) Жеке жұмыс: «Сократ әдісі» (2мин) ▬ иә; ... жоқ 1) ах+ву=c түрінде берілген теңдеу екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады. 2) x2+5у=3 теңдеу екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу болады. 3) x2+у2=9 шеңбердің теңдеуі . 4) (x-1)2+у2=0 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу. 5) 5х-2у=7 теңдеуі екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу болады. 6) x2+(у+3)2=25 екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу болады. В) «БББ» кестесін толтыру. 1 мин. «Білемін» «Білгім келеді» бағанына оқушылар белгілі бір тақырып немесе сұрақ түрінде жазып, стикерлерін іледі. Бағалау: Ауызша бағалау. (Жарайсың!, Ойланыңқыра! ...) бойынша өткен тақырыптың білім деңгейін бағалау. Саралау: қарқын, диалог және қолдау көрсету |
Қызыл түс- «Алгебра» тобы Сары түс - «Алгоритм» тобы Көк түс - «Аргументтер» тобы Жасыл түс «Айныма-лылар» тобы слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы (25 минут) |
Жаңа сабақ: Жұптық жұмыс: «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Бірнеше теңдеулер жүйесі ұсынылады 5 мин Сұрақ: осы теңдеулер жүйесін екі топқа қалай бөлер едіңіз? Неге? 1) 2) 5) 3) 4) 6 ) Есептер х/3−у/2=−3 х/2+у/5=5
Анықтама. Егер екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесіндегі теңдеулердің біреуі сызықтық емес теңдеу болса, онда жүйе екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі деп аталады. Топтық жұмыс: Постер қорғау әдісі 10 мин - Теңдеулер жүйесі дегеніміз - ... - Теңдеулер жүйесінің түрлері-... -Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі-... - Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі-... Әр топ бір-біріне кері байланыс береді. 2мин Мысалдар келтіреді Бағалау: Бір топтың жауабын басқа топтар «Басбармақ» арқылы бағалау Саралау: Диалог және қолдау көрсету, жіктеу бойынша саралау. (Әр топта тапсырманы орындауда туындаған қиындықтарына нұсқау беремін, топ болып тапсырманы қорғаған кезде ашық сұрақтар қоямын) Жеке жұмыс: 3 мин Қалыптастырушы жұмыс (Әр оқушыға қалыптастыруға арналған тапсырма беріледі) (Семантикалық карта)
Жауабы экран арқылы тексеріледі. Бағалау: «+», «-» нәтижесі арқылы мадақталады. Саралау: Бағалау Тапсырма: 5 мин Жеке жұмыс:
Бағалау: Дұрыс жауаптары арқылы мадақтау Саралау: қарқын Оқушылардың тақырыпты білу нәтижесін сұрақ-жауап арқылы анықтап, нақтылау. Жұптық жұмыс: Бекіту. 2 мин. (Салғастыру органайзерлері) Венн диаграммасын құру
Бағалау: Дұрыс жауаптары арқылы мадақтау Саралау: жіктеу |
Слайд Оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы (5 минут) |
Тақырыпты меңгеру үдерісі аяқталғаннан кейін оқушылар соңғы «Білдім» бағанын толтырады.
«Аяқталмаған сөйлем» «Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады. Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады: *бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. * бүгін сабақта қуантқаны..... * мен өзімді.....үшін мақтар едім. * маған ерекше ұнағаны........................................................ *.....................................қиын болды * қызықты болғаны..... * менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. Үйге тапсырма
|
«БББ» кестесі.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |