Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері 9-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері 9-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
мәтіндік есепті шешу алгоритмін біледі
мәтіндік есептердің математикалық моделін құра алады;
ресурс бойынша тапсырманы орындайды
«пайызға» қатысты мәтіндік есептерді шешеді
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пән:
алгебра
Мектеп:Жалдам жалпы білім беретін
мектебі
Қостанай облысы, Амангелді
ауданы,Жалдама ауылы.
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
Екі айнымалысы бар сызықтық
емес теңдеулер және олардың
жүйелері
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:Аубакирова
Ж.К.
Сынып :
9
қатысқандар саны:
қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы
Мәтінді есептерді теңдеулер
жүйелері арқылы шығару
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
9.4.2.1мәтінді есептерді теңдеулер
жүйелері арқылы шығару;
Сабақтың
мақсаттары
Мәтінді есептерді
теңдеулер жүйелері арқылы есептер шығару біліктіліктерін
бекіту.
Бағалау
критерийлері
мәтіндік есепті шешу
алгоритмін біледі
мәтіндік есептердің
математикалық моделін құра алады;
ресурс бойынша
тапсырманы орындайды
«пайызға» қатысты мәтіндік
есептерді шешеді
Тілдік
мақсаттар
Оқытудың
тілдік
мақсаты
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
есептің математикалық моделі,
өнім, айырмашылық, үлесі(концентрация), пайыздық мөлшер, баға
құны
Диалогқа қажетті
тіркестер:
Басты мәлімет пен мәндердің
анықталуы
Математиканың сәйкес бөлімін
таңдау
Сәйкес формула мен теореманы
таңдау
Қажет болса бірлікті
ескеру
Сәйкес есептеуді
анықтау
Есептеу нәтижелерін
жүргізу
Мәселе мәтініне сәйкес жауапты
көрсету
Құндылықтарды
дамыту
- қазақстандық патриотизм
және азаматтық жауапкершілік;
-
құрмет;оқушы мен оқушы, оқушы мен
мұғалім арасындағы қарым-қатынастың қатар-құрбыға деген сыйластық
пен үлкенге деген ізеттіліктің негізі екендігін
ұғыну;
-
ынтымақтастық;топтық жұмыста өзара
ынтымақтастықта жұмыс жасау;
-
ашықтық;топпен жұмыста өз пікірін ашық
айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай
білу;
- еңбек және
шығармашылық;берілген тапсырмаларды
орындауда еңбек етудің маңыздылығын ұғынып, шығармашылық қабілетін
шыңдау білу;
- өмір бойы білім
алу;түзудің өмірде, тұрмыста
қолданысы арқылы білімінің өмірлік қажеттілігін түсіне
білу.
Пәнаралық
байланыстар
Пән
Кезең
Физика , биология,
экономика
Жұмысқа байланысты
есептер
Бастапқы
білім
Сызықтық теңдеулер, теңдеулер
жүйесін шешу тәсілдері
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы
жоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
1
минут
3
минут
2
минут
1
минут
Сабақтың басталуын
ұйымдастыру.
Оқушылардың сабаққа қатысы
мен дайындығын қадағалау.
Оқушылар зейінін
шоғырландыру:
Уақыт – физикалық және психикалық
процесстердің өтуі, өзгерістің болу мүмкіндігі туралы шарттар.
Шартты салыстырмалы шама материяның қозғалу шамасы. Уақытты
белгілеу үшін, әдеттеt– әріпі қолданылады. Tempus латын
тілінен аударғанда уақытты білдіреді.
Жұмыс – адамның іс-әрекеті; белгілі бір
құндылықты жасау үшін немесе басқа адамдардың қажеттілігін
қанағаттандыру үшін жасалатын процесс.
Өнімділік – уақыт бірлігінің ішінде белгілі
бір өнім жасап шығару қабілеті.
Оқушылармен бірге сабақ
мақсатын айқындау:
- Бүгінгі сабақта қандай
тақырыппен жұмыстанамыз?
- Бұл тақырып бойынша
қандай тапсырмалар болады деп
ойлайсыздар?
- Сонымен, бүгінгі
сабақтың мақсаты«Пайызға» байланысты
қолданбалы есептерді шығаруға
үйрену.
Қайталау:
Қолданбалы есептерді
қалай шешеміз?
Мәтіндік есептің
математикалық моделі дегеніміз не?
Тірек білімдерді еске
түсіру
Үлестірме
қағаздар
Білім
ланд
Сабақтың
ортасы
4
минут
10
минут
5
минут
10
минут
- Мәтін есептер әр түрлі,
олардың ішінде пайызға байланыстылары да бар. Жалпы, күнделікті
өмірде жұмыс,өнімділік ұғымы қайда қолданылады?Сондықтан біздер
күнделікті өмірде кездесетін есептерден
бастаймыз.
Twig-bilim.kz:Математика-«Алгоритмдер әлемді қалай
өзгертеді?» Фильм көрсету
Жұппен
есептер
шығару.
Қайықтың ағыспен жүрген
жылдамдығы мен ағысқа қарсы жылдамдығының арифметикалық ортасы 8,5
км\сағ. Қайықтың ағыспен жүргендегі жылдамдығы 10,9
км\сағ.
Ағыс жылдамдығының
сағатына неше километр?
Қайықтың ағысқа қарсы
жүзгендегі жылдамдығы сағатына неше
километр?
Дескриптор:
мәтіндік есепті шешуде
формулаларды біледі
мәтіндік есептердің
математикалық моделін құра алады;
ресурс бойынша
тапсырманы орындайды
«жылдамдыққа » қатысты
мәтіндік есептерді шешеді
Бағалау:« Жұбыңмен бөліс»
әдісі. Әр жұп өздерінің деңгейлеріне
қарай есептерді шығарады
Жеке
жұмыс:
Шаруашылық бірлестігі үш
жерге бидай егіп, 16га жерден 280ц , 12,5 га жерден 225ц , 11,5 га
жерден 197,8 ц өнім алды. Шаруашылық бірлестігі орта есеппен 1га
жерден қанша бидай өнімін алады?
Егін өнімі
=
Дескриптор:
мәтіндік есепті шешу
алгоритмін біледі
мәтіндік есептердің
математикалық моделін құра алады;
ресурс бойынша
тапсырманы орындайды
« массаға » қатысты
мәтіндік есептерді шешеді
Кері
байланыс
-Сабақ бойынша қандай сұрақтар
бар?
-Не түсініксіз
болды?
Оқушылар зейінін
шоғырландыру:
Жұмысқа байланысты есептерді
шешу алгоритмін еске түсіру
Дескриптор:
мәтіндік есепті шешу
алгоритмін біледі
мәтіндік есептердің
математикалық моделін құра алады;
ресурс бойынша
тапсырманы орындайды
«жұмысқа» ,
«жылдамдыққа», « арақашықтыққа» қатысты мәтіндік есептерді
шешеді
нәтижесін есеп шартына
байланысты түсіндіре алады
ҚБ:«Қошемет» әдісі арқылы
бір-біріне қошемет көрсетеді.
Саралау–оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
Оқушыларға қолдау
көрсету бағытында дұрыс пікірлерін мақұлдап, сұрақтар арқылы
жетелеп отырамын. Қабілеті жоғары оқушыларға тереңдетілген деңгей
есептерін беремін және сыныптастарының қойған сұрақтарына ойын
негіздеп, айқын жауап беру міндетті деп жоспарлап
отрымын.
Сұрақ-жауап арқылы
бағалау, бірінші сабақ соңында өзін-өзі бағалау жүргізіледі. Екінші
сабақ соңында бағалау критерийлері бойынша қалыптастырушы бағалау
болады.
АКТ қолдануда уақыт
шектеулігін ескеру, бөлме температурасына бағдар жасап
отыру.
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол
жеткізді ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып
туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы
нені білдім,
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз