Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Электрсыйымдылық Конденсаторлар және олардың түрлері 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімі Т. Рысқұлов атындағы
№48 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Электрсыйымдылық Конденсаторлар және олардың түрлері
Сыныбы: 10 «А»
Физика пәнінің мұғалімі: Сатылғанова К.А
Тараз қаласы
САБАҚ: § 8.10 Электрсыйымдылық. Конденсаторлар және олардың түрлері. |
Мектеп: 48 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Сатылғанова К |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 10 а |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Электрсыйымдылығы жайлы оқушылардың білімдерін толықтыра отырып, конденсаторлар жалғануы туралы мағлұмат беру, конденсаторлардың қызметі, түрлері, қолданылуын таныстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Электрсыйымдылық ұғымын біледі конденсатор құрылысымен танысады, физикалық шаманы ажыратады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Конденсатордың электрсыйымдылық формуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді ,түрлерін, қызметін салыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалғау түрлері арқылы конденсатордың сыйымдылық формуласына есептер шығаруда қолданады және дәлелдейді,тәжірбиелердің физикалық мағынасын ашады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Электрсыйымдылық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар Сабақтың эпиграфы ретінде Конфуций сөздері алынады: «Білімге жетелейтін үш жол бар: ойлану, толғану жолы – бұл ең өнегелі жол, еліктеу жолы – бұл ең жеңіл жол, тәжірибе жолы – бұл өте ащы жол». |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 2 мин 7 мин 12 мин |
Ұйымдастыру (2 минут) Сәлемдесу . Топқа түстер арқылы қызыл, жасыл, сары, қызғылт сары түсті конфеттер арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларға бағалау парақшалары таратылады. Үй тапсырмасын сұрау мозайка әдісі арқылы топтасады. Сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы 1 топ конденсатор 2 топ Фарадей суретін «мозайка» әдісі арқылы құрастырады. 3 топ, 4 топ «Стикердегі диалог» әдісін кестені толтырады. Стикердегі диалог тапсырмалары арқылы жұптасады.
1 топ конденсатор тізбегі
4 топ Фарадей суреті
2,3 топтар мозайка әдісімен сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі жаңа тақырыпты ашады. Конденсатор, Фарадей электродинамика бөлімін зертеуші суреттері.Жаңа сабақ тақырыбы: Электрсыйымдылық.Конденсатор және олардың түрлері.
İNSERT немесе түртіп алу стратегиясы - түртіп алу
әдісі.
Әр топқа берілген тапсырмалар бойынша тақырыпқа көз жүгіртіп оқып шығамыз. İNSERT кестесін толтырып отыруды ұмытпаймыз 1 топ сыйымдылық 2 топ конденсатор түрлері 3 топ конденсатор тізбектей жалғау 4 топ конденсаторды параллель жалғау Оқушылар топтасып, талқылап, постер қорғайды, өз ойларымен бөліседі. |
қызыл, жасыл, сары, қызғылт сары түсті конфеттер бағалау парақшалары Конденсатор,Фарадей суреттері Қима қағаздар Стикердегі диалог
İNSERT кестесі
Маркер А3 қағаз
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 12 мин |
Әр топтағы оқушылардың біреуінің артына стикер жапсырам, сол оқушыларды тақтаға есеп шығаруға шақырамын. №1 есеп Сыйымдылығы 6 пФ , потенциалы 2*102 В тең. Конденсатордан неше заряд өтеді? №2 есеп Пластиналарының қалыңдығы 0,12мм және ауданы 12,56см2 болатын слюда пластиналы конденсатордың электрсыйымдылығын есептеу керек. Ортаның диэлектрлік өтімділігі =6. №3 есеп Сыйымдылықтар 4, 2 мкФ және 6мкФ екі конденсатор батареяға жалғанған, және 220В электр тогы көзіне қосылған. 1)тізбектей, 2)параллель жалғану кезіндегі жалпы сыйымдылықты табу керек. №4 Жазық конденсатор пластиналарының әрқайсысының ауданы 2*10-4 м2, ал олардың арақашықтығы 0,01 м. Конденсатордың сыйымдылығын тап.(ε0=8,85 ·10-12 Ф/м, ε=1)
Сергіту сәті қолдарына қаламсап пен ақ қағаз алып, көздерін жұмып, бүгінгі өткен физикалық шамаларды немесе формулалар жазады.Формуланы дұрыс жазып,есте сақтау керектігін ұсынамын. |
Оқулық Б.Кронграт В.Кем есептер жинағы
Деңгейлік тапсырма |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |