Материалдар / Ашық сабақ Эстафеталық ойындар 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Эстафеталық ойындар 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ЖеңілатлетикаҚауіпсіздікережесінсақтау. Эстафетикалықжүгіру. Сыныптағыбіліайсысыөзжолыменжүгіруі,таяқшанытүсіріпалмауы,бір-бірінекедергіжасамауы,жылдам жүмалушылардытөрт-төрттен,бескомандағабөліп,осыбескоманданыэстафеталықтаяқшамен100м арақашықтыққажарыстажүгіртіңіз.Назараударылатыны:спортшылардыңқауіпсіздікережені,әрқгіруі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Тамыз 2021
820
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Күні: Мектеп: М.Мәметова

Сынып: 6 «А» Мұғалімнің аты – жөні: Бизаков.Д.Қ.

Дене шынықтыру Қатысушылардың саны:

Уақыты: 45мин

Өтілетін орыны: Спорт зал

Сабақтың тақырыбы:

Эстафеталық ойындар

Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары.

6.1.1.1 Аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану

Сабақтың мақсаты:

1. Жеңіл атлетика спецификалық жаттығулар орындау кезінде қимыл дағдаларын шыңдау.

2. Жеңіл атлетика спецификалық орындау жүйелілігін жетілдіру, шыңдау.

3. Жеңіл атлетика спецификалық жаттығулар техникасын орындау кезінде дағдалардың жүйелігін жалпылау.

Бағалау критериі:

1. Барлық оқушылар техникалық тұрғыдағы спорттық жаттығуларды орындай алады және дағдыларды жетілдіре алады.

2. Көптеген оқушылар спорттық арнайы қимыл жаттығуларын орындау кезінде, қимыл жүйелігін сақтай отырып, дағдыларды шыңдайды.

3. Кейбір оқуышлар спорттық спецификалық жаттығуларды орындауда дағдыларды жалпылай отырып, қимылдар жүйелілігін сақтайды.

Тілдік мақсаттары:

Бейнелеу, талқылау және көрсету арқылы өзінің жеңіл атлетика бойынша түсінігін қозғалыс мүмкіншілігін көрсетеді.

Пәнге байланысты термин сөздер және лесика.

  • Жүгіру

  • Сөреден шығу, жылдамдықпен мәреден өту

  • Дене сапасы: күш, жылдамдық, төзімділік

  • Қауіпсіздік, тәуекел

Диалогка қажетті сөздер:

  • Жүректің соққысы, лақтырудан кейін адамға қалай әсер етеді?

  • Қолдың, ыйықтың бұлшық еті, лақтырудан кейін қалай өзін сезінді?

  • Сабақ кезінде қандай қауіпсіздік ережелері болуы керек?

  • Лақтырудан кейін, қалыпқа келу үшін, қандай жаттығулардың түрлерін қолдануға болады?

Құндылықтарды дамыту:

Дене жаттығуларын орындау барысында қауіпсіздік ережені сақтау.

Жекелей, достарымен немесе жанұямен дене шынықтыру және спортпен белсенді түрде айланысу арқылы денсаулықты нығайту.

Пәнаралық байланыс:

Математика, физика

АКТ қолдану дағдылары:

Аудиожазба, таныстырылым.

Бастапқы білім:

Оқушылар жеңіл атлетика таратуы бойынша, мағлұматтарымен таныс, қауіпсіздік ережені біледі. Төменгі сыныпта және мектептен тыс жерде алған дағдыларды меңгерген.

Сабақ барысы:

Жоспарланған

сабақ

кезеңдері:

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басталуы

15 мин

Оқушылардың мақсатымен таныстыру. Бағалау критерилерін бірлесіп анықтау. Оқушыларға бір іс – әрекетті орындау алдында міндетті түрде дене мүшелерін қыздыру керек екенін ескертеміз. Оқушыларға жалпы дамыту жаттығуларын жұппен, бірнеше топпен орындауға болады.

Үлкен кеңістіік,

ысқырауық.

Сабақтың ортасы

20 мин

Жеңіл атлетика. Қауіпсіздік ережесін сақтау.

Эстафетикалық жүгіру.

Сыныптағы білім алушыларды төрт-төрттен, бес командаға бөліп, осы бес команданы эстафеталық таяқшамен 100 м арақашықтыққа жарыста жүгіртіңіз. Назар аударылатыны: спортшылардың қауіпсіздік ережені сақтауы, әр қайсысы өз жолымен жүгіруі, таяқшаны түсіріп алмауы, бір-біріне кедергі жасамауы, жылдам жүгіруі.



Дескриптор Білім алушы

- қауіпсіздік ережесін жұмыс барысында

сақтайды;

- мақсатқа жетуде командалық жұмыста

көшбасшылық танытады;

- тапсырманы мұқият әрі дұрыс орындайды.

Үлкен кеңістік, ысқырауық.




Ысқырауық жалауша т.б. керекті құралдар.

Сабақтың соңы

5 мин

Оқушылар қалыпқа келіге арналған жаттығулар түрлерін орындайды. Сабақтың аяғында оқушылар сабақта қай тапсырмаларды орындай алды, қай жаттығуларды орындау үшін біраз жұмыс істеу керек екенін өзара талқылайды. Оқушыларға орындалған жұмысқа байланысты өз бағаларын береді.

Үлкен кеңістік, ысқырауық.

Дифференциация – көбірек қолдану көрсету үшін не істеуді жоспарлап отырсыз? Қабілеті жоғары оқушыларды анықтауды қалай жоспарлап отырсыз


Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруд қалай

жоспарлайсыз

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

Оқушылардың санына, дене дайынғының мүмкіншілігін, ескере отырып, тапсырмалардың күрделену түрін өзгерту.

Оқушылардың әрекетін бақылау.


Әзірлен бағалау критерилері бойынша оқушылардың тапсырма орындау барысында, тапсырма орындап болғаннан кейін сұрақтары.


Оқушылардың кері байланысы сабақ соңындағы нақтыланған сұрақтарға жауап беру арқылы жүргізіледі.

Жаттығу орындау алдында қауіпсіздік ережесі ескеріледі.

Сабаққа рефлексия


Сабақ мақсаттары

/оқу мақсаттары шындыққа негізделген бе? Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Мен жоспарлаған дифференциация бойынша жұмыс дұрыс іске асырылды ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сіздің сабағыңыз бойынша сол жақтағы бағанада берілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың мақсаты айқындалған оқу мақсаттары шынайы. Барлық оқу мақсатына нақты жетті деп айту қиын. Кейбір оқушылар оқу мақсатының жартысына жетті деп айтуға болады. Өйткені орындайтын жаттығуларға ыңғайлығының келмей жатқанына байланысты болады. Сабақтағы саралау іс әрекеті дұрыс орындалды. Бір жаттығуды немесе стратегияны көп орындаулары сабақ жоспарына кері әсерін тигізеді. Өйткені кейбір оқушылар жаттығуларды немесе іс-әрекеттерді ұзақ орындаудың әрекетінен болды. Уақыттың жетіспеушілігі қиындық тудырады.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!