Материалдар / Ашық сабақ "Фастфудтың зияны" 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Фастфудтың зияны" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға, жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2020
804
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Благодар ОМ

Денсаулық – зор байлық

Күні:21.01.2020 Мұғалімнің аты-жөні:Абдигазиева Г.Ж

Сынып: 5 «Б»Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Фастфудтың зияны

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

5.4.4.1- мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау

5.1.3.1. – күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіндіру

Сабақтыңмақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

  • Фастфудтың пайдасы мен зияны туралы біледі, айтады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • Фастфудтың зияны мен пайдасын талдап, салыстырады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

  • Тақырыпқа байланысты өз ойын еркін айтады.

Бағалау критерийі

- шағын көлемді мәтін мазмұнын жоспарлайды;

- мәтінді мазмұнына қарай баяндайды.


Құндылықтарғабаулу




«МәңгілікЕл»жалпыұлттықидеясыныңқұндылықтары

3-тарау. Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Біздің еліміз әлемдік қауымдастықта рухани әлем мен келісімнің оң үлгісі ретінде қабылданады. Мемдекеттік және қоғамдық өмірдің зайырлы сипаты экономикадағы өрлеудің, білім беру, денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамытудың ең маңызды шарты. 

Пәнаралықбайланыс

Биология

Алдыңғы білім


  1. Денсаулыққазияндыжәнепайдалытағамдартуралыақпаратжинау;



Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


10 минут


  1. Ұйымдастыру кезеңі:

-сәлемдесу;

-топқа бөлу. (Сурет арқылы топқа бөлу.)

1-топ 2-топ


  1. «Жүректен жүрекке» тренингі арқылы бір-біріне жақсы тілек айту.


  1. Сызба арқылы сабақты болжау.

  2. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Суреттер,











Тілекайту









Слайд

Сабақтыңортасы











30 минут


Тапсырмалар

Оқылым

1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс

*оқушылар мәтінді тізбектей оқиды;

* мәтін мазмұнын аударып айтады

* «Plickers» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді:

1.Мектепте не өтті?

2. Сынып сағаты қандай тақырыпта өтті?

3. Оған кімдер қатысты?

4. Дәрігерлер оқушыларға не туралы айтты?

5. Фастфуд тағамдары неге тез бұзылады?

6. Фастфуд тағамдарының қандай зияны бар?

Қалыптастырушы бағалау Жұлдызшалар арқылы бағалау

Топтық жұмыс. Постермен жұмыс

1-топ. Фастфудтың пайдасы

2-топ. Фастфудтың зияны

Тілдік бағдар.

Сөздерді дұрыс орналастырып сөйлем құра. Берілген сөйлемдерден үстеулерді тап.

Жазылым.

  1. Ерлан кеше түскі асқа пицца мен сушиге тапсырыс берді.

  2. Күнде кешке алма жеген адамның денсаулығы жақсы болады

  3. Қазір 6 жастан 14 жасқа дейінгі балалар арасында қаназдық ауруы көп кездеседі.

  4. Бүгін мектеп дәрігері фастфуд тағамдарының зияны туралы айтты.

Бағалау.

Сергіту.

Тыңдалым.

Фастфуд тағамдарын теріп жаз. Буынға бөл. Буын түрлерін анықта.

Ірімшік, пицца, алма, бургер, айран, кола, чипсы, сәбіз, қазы-қарта, суши, донер, жаңғақ, хот-дог

Айтылым.

3-тапсырма. Суретпен жұмыс.

«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы әр топ өзіне берілген сурет бойынша ойларын айтады.

1-топ 2-топ













Қалыптастырушы бағалау:жұлдызшаарқылы бағалау.














Оқулық,

үлестірме қағаздар





















































Тақырыпқа байланысты суреттер

Сабақтың соңы



5 минут


Мадақтау сэндвичі

  1. Мақтау

  2. Сын

  3. Мақтау

Үйге тапсырма. 5-тапсырма, 20-бет


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Фастфудтың зияны» тақырыбында «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша өз ойын жеткізу.


Барыншақолдаукөрсету:

Берілген сурет бойынша тірек сөздерді пайдаланып 2 сөйлем құрап айтыңдар.


Орташа қолдау:

Берілген суреттерді салыстырып,

айырмашылықтарын атаңдар.


Қолдаукөрсетуаз:

Берілген сурет бойынша өз ойларыңды айтыңдар.



  • Жұлдызша арқылы бағалау

  • Топпен ереже сақтайды.



  • Топпен бір-біріне құрмет көрсетеді.



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?






















Picture 10 Picture 11 Picture 12




Picture 13

Благодар орта мектебі











Ашық сабақ тақырыбы:


«Фастфудтың зияны»

Сыныбы: 5 «Б»





Өткізген: Абдигазиева Г.Ж

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі





















2019-2020 оқу жылы





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!