Материалдар / Ашық сабақ Ғаламның ғажайып сандары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Ғаламның ғажайып сандары

Материал туралы қысқаша түсінік
5сынып оқушыларына сан есім жайлы толық мәлімет алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2021
2368
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ашық сабақ



Бекітемін:

Сабақтың тақырыбы: Ғаламның ғажайып сандары

Мұғалімнің аты-жөні:

Мырзахмет Рана

СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны: 9

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.Т.А 4 Тірек сөздермен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

5О2 Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.5Ә.Т.Н.Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу,сан есімді зат есімнің орнына қолдана білу.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Аспан денелері,галактика,ғалымдар

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

математика, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Сырлы да сиқырлы аспан әлемі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Қолданылатын материалдар:

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

«Күн сәулесі» арқылы бір-біріне шуақты күн тілеу

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Өзі туралы кластер» тренинг

Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б

Күннің қиындысы


«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.

Жаңа білім

15минут







Оқушыларға жаңа сабақты түсіндіру мақсатында интерактивті тақтадан «Сан есім» тақырыбында слайд көрсетіледі.

«Ой шақыру» әдісі

Әр санның өз қасиеті,киесі болады дегенді қалай түсінесің?

Қандай санның қасиетіне сенесің?

Жамандық шақыратын сандар бола ма?

1-тапсырма : Есептік сан есімді реттік сан есімге айналдыру.

2- тапсырма: Өзің білетін жұлдыз атауларын жазу. Сол жұлдыздар туралы мәлімет жазу.

3- тапсырма: «Көңілді шумақтар»

4- тапсырма: «Цифрды тап» логикалық ойын

Ш2лдеуік, к3ік, тік4бұрыш, сөн5, 7сай, 8көз, 9құмалақ, ж10у, жел90, 1қазан, 6най, 50бай, к3, 6нгүл

5- тапсырма: Семантикалық карта







Оқулық, суреттер, мәтіндер, презентациялар.

Ортасы

10 минут







Қызығушылықты ояту

6- тапсырма: «Тиісті сан есімді қой»

7- тапсырма: «Сөзжұмбақтың жауабын тап»


Слайд, суреттер

3минут

«Сөйлем құра» әдісі

Нұсқаулық,слайд, таратпа материал.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

2минут



«Дұрыс сөзді тап» әдісі


Бағалау


5минут











Кері байланыс

2 минут

Бағалау «Бағдаршам» әдісі бойынша.

Үйге тапсырма; 5-тапсырма Аспан әлемін зерттеген ғалымдар туралы мәлімет жазып келу.

«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?



Бағалау дөңгелектері




Рефлексиялық шеңбер


Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!