Жаңа тақырыпты меңгеруге оқушылардың
қызығушылығын ояту үшін проблемалық жағдаят
туғызу.
(Ұ)«Миға
шабуыл»
әдісі
тапсырма:
-
Компьютерден басқақандай
есептеу құрылғыларын білесіңдер?
-
компьютер қашан пайда
болды?
-
Заманауи компьютерді қалай
елестетесіндер?
Дескриптор:
- есептеу құрылғыларын
атайды;
- компьютердің шығу тарихы
туралы айтады.
-заманауи компьютерлерді
болжайды
ҚБ.«Серпілген сауал»
әдісі. Мұғалім
бағалау
«Көр де, ой түй»
әдісі.
Bilimland.kz - порталы ұсынған сабақтарынан
бейнесабақ көрсету арқылы жаңа сабақпен
таныстырамын.
(Т)«Конверттегі
сұрақ»әдісі
1-конвертте
тапсырма
Кестемен
жұмыс
№
|
Не?
|
Қайда?
|
қашан?
|
1
|
|
|
1761 ж
|
2
|
|
Англия Чарльз
Бэббидж
|
|
3
|
|
Франция Блезь
Паскаль
|
|
4
|
Қол
саусақтары,
тастар,
белгілеушілер,
түйіншектер
|
|
|
5
|
Абак
|
|
|
2-конвертте
№
|
Не?
|
Қайда?
|
қашан?
|
1
|
|
АҚШ Дж.Моучли
және
Дж.Эккерт
|
|
2
|
|
|
1952-1953
жж
|
3
|
EDCAS-
Нейманның
архитектурасымен
жасалған
ЭЕМ
|
|
|
4
|
|
Герман
Холлерит
Америка
|
|
5
|
Бэббидждің
машинасына
арналған
алғашқы
программа
|
|
|
Дескриптор:
-Есептеуіш құралдарын қай ғасырда, қай елде
пайда болғанын түсіндіреді;
-ЭЕМ дамуының әрбір буыны
мен есептеуіш
техника — есептеу және мәліметтерді
өңдеуді
-
қазіргі заманауи
компьютерде жылдам жұмыс жүргізе
алды.
ҚБ «Қол сигналы» әдісі. Бірін-бірі
бағалау
(ЖЖ)
2-тапсырма.
Сараланған тапсырма-
«қарқын» тәсілі
Берілген құрылғылардың даму
кезеңіне сәйкес шығу ретін және
компьютердің даму
болашағы қандай болатынын әңгімелеп
бер.
Дескриптор:
-Құрылғылардың шығу ретін
анықтайды
-Компьютердің даму болашағын әңгімелеп
береді.
ҚБ «ойлан-жұптас-бөліс» әдісі
өзара бағалау
|