Бөлім:
|
3-бөлім: Кәсіп және
еңбек.Болашақ мамандықтар
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Наурызова Айжан
Болатқызы
|
Күні:
|
13.11.2021
|
Сыныбы: 8
«Б»
|
Қатысушылар саны: 20
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ғарышты зерттеген
асторономдар
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
О.2.2.1.-публицистикалық және
ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы
тану
ӘТН4.4.1-сөз тіркесінің
байланысу тәсілдерін ажырату
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін: публицистикалық және ғылыми
стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы
таниды
Көпшілік оқушылар
үшін: сөз тіркесінің байланысу
тәсілдерін ажыратады
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық
идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
“Сөздік”
әдісі
Топтағы оқушыларға сабақтың
тақырыбына қатысты сөздер беріледі.
( «Ғалам» «Ғарыш»
«Астроном») Сынып оқушылары жаңа сөздерді
естеріне сақтап, берілген кестені
толтырады.
Осы жаңа сөздер арқылы
сабақтың тақырыбы ашылады.
Топтастыру.
|
Топтағы оқушылар берілген
кестені толтырады.
Сөз
|
Менің
анық
тамам
|
Сөз
діктегі
анық
тама
|
Сөй
лем
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Ғалам, ,ғарыш, астроном»
сөздері арқылы жаңа тақырыпты болжайды.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Слайд, кесте, қазақ тілінің
түсіндірмелі сөздігі
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
10
мин
|
«Мағынаны
тану» әдісі арқылы оқушылар мағынаны
ашып, мәнін тану үшін жаңа ақпаратпен
танысады. (Бейнеролик
көрсетіледі)
«Миға шабуыл» әдісі арқылы
бейнебаянда көрсетілген ақпаратқа сәйкес сұрақтар
қойылады
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
оқу мақсатымен таныстырады.
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді
1.Астрономия нені
оқытады?
2.Астрономдар нені
зерттейді?
3.Атақты астрономдардан
кімдерді білесіңдер?
4.Галилео Галилей астрономияға
қандай үлесін қосты?
Қандай жаңалықтар
ашты?
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Слайд
Бейнеролик
|
Топтық
жұмыс
7мин
|
№1-
тапсырма:
Топтық
жұмыс.
Мәтінді оқып, стиль түрін
ажыратыңыз және стильде қолданылған тілдік құралдарды
анықтаңыз.
|
3 топқа үш түрлі мәтін
беріледі.
Мәтінді оқып, постерге
берілген кестені толтырады.
Стиль
түрі
|
Стильде қолданылған тілдік
құралдар
|
|
|
|
Дескриптор:
-Стиль түрін
ажыратады
-Стильде қолданылған тілдік
құралдарды анықтайды
Қалыптастырушы
бағалау.
Оқушыларға белсенділік
танытып, жауап бергендері үшін «ҚР Тәуелсіздікке 30
жыл» эмблемасын
тағу.
|
Постер
слайд
|
Тілдік
бағдар
8
мин
|
Сөз тіркесінің байланысу
тәсілдері туралы ақпарат беріледі.
Сөз
тіркесі болу үшін
сөздер белгілі
заңдылықпен байланысады.
Сөздер
бір-бірімен 4 тәсіл
арқылы
байланысады.
-
Жалғау
арқылы
-
Шылау
арқылы
-
Орын тәртібі
арқылы
-
Интонация
арқылы
|
Сөз тіркесі туралы өткен
тақырыпға байланысты сұрақтарға жауап
береді.
1.Сөз тіркесі дегеніміз
не?
2.Сөз тіркесінің негізгі
белгілері
3.Сөз тіркесі құрамына қарай
нешеге бөлінеді?
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Слайд
Оқулық
|
Жұптық
жұмыс.
8 мин
|
№2-тапсырма:
Мәтінді оқып, сөз
тіркестерінің байланысу тәсілдерін
ажыратыңыз.
|
Оқушылар оқулықтағы тапсырманы
жұптасып, орындайды. Сөз тіркесінің байланысу тәсілдерін
ажыратады.
|
Дескриптор
-Мәтінді
оқиды
-Сөз тіркесінің байланысу
тәсілдерін ажыратады
Оқушыларға белсенділік
танытып, жауап бергендері үшін «ҚР Тәуелсіздікке 30
жыл» эмблемасын
тағу.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
«Ғаламшар»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар
«ғаламшар» әдісі арқылы бүгінгі сабақты
қорытындылайды.
1-ғаламшар
Сабақта белсенді болдым,
пайдалы мәліметтер алдым, бәрі түсінікті
болды
2-ғаламшар
Сабақ қызықты болды, кейбір
тапсырмаларды орындадым.
3-ғаламшар
Сабақта
белсенді болмадым,
түсінбедім
Оқушылар өздеріне тиісті
ғаламшарларға жұлдыз стикерлерді
іледі
|
1-ғаламшар
Сабақта белсенді болдым,
пайдалы мәліметтер алдым, бәрі түсінікті
болды
2-ғаламшар
Сабақ қызықты болды, кейбір
тапсырмаларды орындадым.
3-ғаламшар
Сабақта
белсенді болмадым,
түсінбедім
|
«Ғаламшар»
әдісі
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10
баллдық жүйе бойынша бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары
мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|