Материалдар / Ашық сабақ "Гидросфера. Мұхит суының қасиеттері" 7 сынып (БМЖ)

Ашық сабақ "Гидросфера. Мұхит суының қасиеттері" 7 сынып (БМЖ)

Материал туралы қысқаша түсінік
"Гидросфера. Мұхит суының қасиеттері" тақырыбындағы ашық сабақ білім мазмұны жаңартылған бағдарламаның 7сыныпқа арналған. Бұл материал география пән мұғалімдеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
859
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Picture 15

Екібастұз қаласындағы

25 қазақ қыздар гимназиясы

Жангурова Айнур Буркутбаевна

география пәні мұғалімі





Сынып: 7


ҰМЖ тарауы: 3. Физикалық география

Күні____________

Сынып: 7

Мектеп: №25 қаза қыздар гимназиясы

Мұғалімнің аты-жөні: Жангурова Айнур Буркутбаевна

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

3.3 Гидросфера. Мұхит суының қасиеттері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сәйкес)

7.3.3.5 Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды

Сабақтың мақсаты


Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды, қалыптасу заңдылықтарын анықтау

Бағалау критерийі:

- мұхит суының қасиеттерін, әсер ететін факторларын біледі;

- Карта арқылы су қасиеттерінің өзгеруін сипаттайды;

- дүниежүзілік мұхиттың тұздылығына байланысты есептерді шығарады.

Тілдік мақсаттар

Тақырыпқа қатысты терминдер: мұхит суы, температура, тұздылық, промилле, тығыздық сөздері мен сөз тіркестерін қолдана отырып:

Тыңдалым: бір-бірінің пікірін тыңдайды

Айтылым: өзара пікір алмасу нәтижесінде география тілінде сөйлеу дағдылары қалыптасады

Жазылым: кестелерді толтыру барысында жүзеге асырылады.

Құндылықтарға баулу

«Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу» құндылығын жүзеге асыру мақсатында су ресурстарының маңыздылығын, оларды қорғау қажеттілігін түсіндіру.

(«Мәңгілік Ел» идеясы, 4 п.)

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілімен пәнаралық байланыс терминдерге анықтама беру кезінде сөз тіркестерін қолданады, физика пәнімен судың тұздылығын анықтауда есептерді шығару, информатика пәнімен интербелсенді тақтаны демонстрация жасау кезінде жүзеге асады.

Алдыңғы білім

2. Ғалам. Жер. Адам 2.2. Жер туралы жалпы мағлұматтар

5 сынып 5.2.3.1 Жер қабықтары және олардың құрамдас бөліктерін сипаттайды

6 сынып 6.2.3.1 Жердің сыртқы қабықтарының өзара байланысын түсіндіреді




Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Уақыты

3 мин

«Тарсия» әдісі арқылы топқа бөлу. Қағаз қиқымдарында жазылған (мұхит, суының, қасиеттері) сөздерді біріктіру арқылы топқа бөлініп, тақырыпқа шығады. Тақырыптың мақсатын оқушылар анықтайды.








Дүниежүзілік мұхит суының тұздылық және температура картасы





Сабақтың ортасы

Қолдану


Оқу мақсаты:


Дж/к мұхит су қасиеттерін картадан оқи алу дағдыларын

жетілдіру


Уақыты

25 мин



Топтық тергеу. Венн диаграммасы (визуалды көрнекілік)


  1. Дүниежүзілік мұхит суының тұздылық және температура картасын пайдалана отырып (103, 104 - суреттер) анықтаңдар:

  • Судың тұздылығы неге байланысты?

  • Дүниежүзілік мұхиттың суының тұздылығы мен температурасы экватордан полюстерге қарай өзгеруін түсіндіріңдер.


Picture 1 Picture 16

Критерий:

  • Карта арқылы тұздылықтардың, температуралардың таралу аймақтарын түсінеді;

  • таралу өзгерістерін ажыратады.

Дескриптор:

  • дүниежүзі мұхит суының тұздылығы мен температурасының таралау аймағына талдау жасайды;

  • картаның көмегімен тұздылық пен температураның қалыптасуына әсер ететін факторларын анықтайды.


Бағалау: «Минуттық шешім» топтық бағалау

Есептерді шығару. Жеке жұмыс

Карта мәліметтерін пайдалана отырып, дүниежүзілік мұхиттың тұздылығына байланысты есептерді шығарыңыз:

  1. 450л. теңіз суында неше грамм әр түрлі заттардың мөлшері бар?

  2. Егер тұздылық 27 ‰ болса, Қара теңіздің 4.2 м3 неше грамм (кг) әр түрлі заттардың мөлшері бар? (1м3 – 1000литр)


Критерий

- есептеу арқылы мұхиттың тұздылығын анықтайды.

Дескриптор

  • - есепті шығару арқылы тұздылықтардың экватордан полюстерге қарай өзгеруін түсіндіре алады.


  • Баламалы тапсырма. Сәйкестендіру


р/с

Сипаты

Промилле (‰)

1

Экваторда судың тұздылығы


2

Тропиктік ендікте тұздылық


3

Қалыпты және полярлық ендікте


4

Атлант мұхитының тұздылығы


5

Үнді және Тынық мұхитта



Алгоритм:

  • Оқулықтағы 202-беттегі берілген мәліметті пайдалан,

  • дүниежүзілік мұхит суы тұздылық картасын қолдан;

  • шартты белгілерді пайдалана отырып, мұхиттардың тұздылығын анықта.


Бағалау: «Көршіңді бағала» дәптер алмасу арқылы өзара бағалайды


Талдау


Оқу мақсаты:

Сандық көрсеткіштері бойынша талдау дағдыларын

жетілдіру



Уақыты

8 мин


Жұптық жұмыс. Салыстыру


  1. тапсырма. 12-кестеде берілген Дүниежүзілік мұхиттағы су температурасының тереңдік және ендік бойынша өзгеруіне талдау жасаңыз.


Ендік

тереңдігі

0

200

500

2000

4000

5000

Экваторлық

26,65

12,99

8,14

2,69

1,70

1,56

Тропиктік

26,06

18,06

8,82

2,48

1,56

1,51

Полярлық

1,69

1,29

1,83

0,85

0,26

0,57

Критерий

- мұхит суы температурасының өзгеруін анықтайды.

Дескриптор

  • - сандық көрсеткіштер арқылы тереңдік бойынша температураның өзгерісін талдайды.

  • - ендік бойынша мұхит суы температурасының төмендеу себептерін түсіндіреді.


Бағалау: Стикер арқылы бағалау






Кесте


Сабақтың соңы

Жинақтау


Жалпы мақсаты:

Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау


Уақыты

5 мин


«Кезбе тілші». Әр топтан бір оқушы жауап береді.


«Дүниежүзілік мұхит суы қасиеттерінің жалпы тіршілік үшін маңызы қандай?



Ой-толғау

Бағалау

мақсаты:

Оқушының білім деңгейін анықтау, келесі қадамын анықтау


Уақыты

4 мин

Өзін-өзі бағалау ағашы



Бағалау

ағашы

Саралау – Сіз оқушыларға

қандай тəсілмен көмектесесіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Пəнаралық байланыстар.

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық

технологияларды қолдану

Оқушылардың мүмкіндіктеріне байланысты

тапсырмалардың орындалу алгоритмі, баламалы тапсырмалар берілді.

Қабілетті оқушыларға: есептерді шығару тапсырмалары берілді

Өзін-өзі бағалау

Өзара бағалау

Топтық бағалау

Өзін-өзі бағалау ағашы


Қазақ тілі

Физика

информатика





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ