Материалдар / Ашық сабақ. "Гимнастикалық снарядтағы жаттығулар"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. "Гимнастикалық снарядтағы жаттығулар"

Материал туралы қысқаша түсінік
8 кластың гимнастика бөлімі бойынша Гимнастикалық снарядтағы жаттығулар тақырыбындағы ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2021
427
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3. Қауіпсіздік техникасы. Саптық жаттығуларды зерттеу.

Мектеп: С. Ешбаев атындағы орта мектебі

Күні: 13 ақпан

Мұғалімнің аты-жөні: Кемешов Е

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Гимнастикалық снарядтардағы жаттығулардың түрлері.

Оқу мақсаттары

7.1.4.4 Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасынжақсарта білу.

Оқу бағдарламасына сілтеме

1.4 Қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындауды жақсарту үшін өзінің және өзгелердің біліктіліктерін бағалау.

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Барлық білім алушы гимнастикалық снарядтармен жаттығуларды біледі.

Көбі: Барлық білім алушы гимнастикалық снарядтағы жаттығуларды біледі,түсінеді.

Кейбірі: Барлық білім алушы гимнастикалық снарядтағы жаттығуларды біледі,түсінеді,көрсетедіжәне айтып береді.

Жетістік критерийлері

Өзінің және өзгенің қимыл-қозғалысының біліктілік сапасын анықтайды.

Тілдік мақсаттар


Бұрылулар, аударылып түсулер, тік тұрулар дене бөліктері гимнастикалық снарядтар

гимнастикалық қабырғалар қанат, саты, кермелер әр түрлі биіктіктердегі қоссырықтар гимнастикалық теке, ат гимнастикалық маттар, орындықтар қозғалыстар үйлесімі мүсін.

Құндылықтарды дарыту

Білімалушылар бір - бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Физики,геометрия,биология

АКТ қолдану дағдылары

Планшет қолдану

Бастапқы білім


Гимнастикалық снарядтардағы жаттығуларды жасайды..

Сабақ барысы

Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,

Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

10мин


Дайындық бөлімі.

Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. Жүгіруден жүріске өтіп, жалпы дамыту жаттығуларын жасау және сергіту ойындары.


Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік.

















Үлкен бос кеңістік.

Гимнастикалық

снарядтар және әрбір

тапсырма үшін

қажетті инвентарь Ысқырық

,

Сабақтың ортасы

25мин

(Ж, С) Гимнастика сабағындағы техника қауіпсіздік ережесін қайталап өту.

Гимнастикалық снарядтарда орындалатын

кейбір элементтерді көрсету (мұғалімнің таңдауы

бойынша), мысалы, гимнастикалық кіші ат,бөрене,орындық,керме,арқан т.б.

Арқнға өрмелеудін әртүрлі әдіспен өрмелеу тәсілдері бар. Жіңішкелеу арқанға асылып тұрып тербетілу және тербелудің ақырында 180градусқа бұрылып қатты кедергіден асып (ағаш аттан және т.б.) секіріп тұру

Арқанға және сырыққа екі есебімен өрмелеп шығуға жаттығу. Оқушыларды арқанның қасына алып келіп кезекпен арқанға өрмелету. Жарыса өрмелеп шығу. Көлденен және көлбеу баспалдаққа қолмен ғана тартылужәне екі жаққа шайқалу әдісімен, күшпен өрмелеп шығу.

Биік кермедегі жаттығулар (ұлдар):

Бөренедегі жаттығулар (қыздар).

Сабақтың соңы

5 мин

Сабақ соңында білім алушыларға рефлексия жүргізіледі:

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалау

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап. Деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым.Деңгейі жоғары оқушылармен аралстырып білім деңгейлерін көтердім.

Бас бармақ жоғары / төмен» әдісі арқылы рефлексия жасалады.Кері байланыс. Әңгімелесу тәсілдерін қолдандым.Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу.


Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.Дене қыздыружаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу,икемділіктідамытуға септігін тигізеді.Дұрыс тыныс алу. Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:




С. Ешбаев атындағы орта мектебі

Бекітемін ______________

Оқуі ісі орынбасары. Кемешов Е

«____» «_________» «____»







Ашық сабақ

Тақырыбы: «Гимнастикалық снарядтағы жаттығулар.»



Класы 8



Өткізген: Кемешов Е









2020-2021 оқу жылы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!