Материалдар / Ашық сабақ Ғ.Мүсірепов «Өлімді жеңген ана»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Ғ.Мүсірепов «Өлімді жеңген ана»

Материал туралы қысқаша түсінік
еңбегін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қырқүйек 2018
501
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Ғ.Мүсірепов «Өлімді жеңген ана»Сабақтың мақсаты: Оқушылар мәтінмен танысады, екі жақты түсіндірме күнделігін (ЕЖТК) толтырады, толтыру арқылы мәтіннің мазмұнын толыққамтуға тырысады, жаңа сөздерді қамтиды, мәтіннің мағынасынтүсіну арқылы сөйлеу дағдыларын дамытады.Топта жұмыс істеу дағдыларын, оқу және жазу сауаттылықтарынкөрсетеді.Мәтіннің мазмұны арқылы оқушылар қайырымдылық, мейірімділік ұғымдарын түсінеді.Сабақтың түрі: Жаңа сабақ. Сын тұрғысынан жазу мен ойлау әдісі бойынша.ЦДО «Сорос Казахстан».Сабақтың көрнекіліктері: Түрлі –түсті маркерлер, А3 және А4 таза парақтары, бағалау парақтары, Ана туралы қанатты сөздер.Сабақтың әдістері: Ассоциативті топ қүрау, оқу, аудару, мәтінмен жұмыс,мәнерлеп оқу, алдын-ала дайындау, бағытты оқу, ЕЖТК, 5 жол өлең,3-5 минуттық эссе.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі орыс тілі тарих.Сабақтың құрылымы: І –Ұйымдастыру кезеңі (тіл дамыту сқрақтары)ІІ-Үй тапсырмасын тексеру.ІІІ-Ой қозғау.Ә) ассоциативті топ құрау.IV- Мағынаны тану.Ә) бағытты оқу, ЕЖТК, мәнерлеп оқу, алдын- ала болжау.V-РефлексияӘ) 3 минуттық эссе.А) 5 жол өлең.Б) кластерді толтыруVI) Үйге тапсырма беру.Бағалау: ассоциативті топ құрау, мәнерлеп оқу, ЕЖТК, 5 жол өлең, 3-5 минуттық эссе арқылы.Сабақтың барысы.Мұғалімнің ісіІ. – Сәлеметсіңдер ме, балалар. Бүгін нешесі? Аптаның қай күні? Сыныпта кім кезекші? Кім жоқ?ІІ- Үйге қандай тапсырма берілді?Сабағымызды бастамас бұрын мынадай бағалау парағымен таныстырып кетейін.аты-жөні Үй тапсырмасы Ассоциативті кластер оқу Кестені толтыру Эссе 5 жол өлең БағаОқушылардың іс-әректі. Мәтінді оқу, «Темір» сөзіне 5 жол өлең жазу. Әр топтан 2-3 оқушы жауап береді. 5 жол өлеңдерін тақтаға шығып қорғайды.ІІІ. Ой қозғау . Жақсы, балалар үйде оқыған мәтінде Темірден басқа кім туралы айтылады. Ана – сөзіне ассоциативті құраңдар.Әр топ өз жұмыстарыңды тақтаға келіп қорғаңдар. Егер де келесі топта қайталанатын сөз немесе сөз тіркестері болса, қызыл түсті маркермен қоршап қойыңдар.Оқушылардың іс-әректі. Ана .Оқушылар жеке-жұп-топ-топ аралық жұмыс істейді. Топтық жұмыстарын А3 ақ парағына жазады.Тақтаға шығып қорғайды.IV. Мағынаны ажырату – Енді ана туралы әңгімемен танысайық. Ол үшін мен сендерге мынадай шағын мәтіндер таратып беремін. Ал, сендердің жұмыстарың осы мәтінмен танысу, үзіндіні атау және ЕЖТК толтыру. Әр топтан бір-бір оқушыдан жауап беру керек.(Үзінді)Оқушылардың іс-әректі.Оқушылар мәтінмен танысады, кезектесіп дауыстап оқиды. Үзіндіні атайды. ЕЖТК кестесін толтырады: Алдымен әркім өз дәптерлеріне жеке жұмыс істейді, артынан бірігіп кестені толтырады.кестеМені қызықтырған ой... Неге?Оқушылар өз ойларын ортаға салады.- Балалар, осы оқиға әрі қарай қалай жалғасады екен, сендер қалай ойлайсыңдар?- Енді үзіндінің екінші жартысымен танысайық... Ол үшін мен сендерге мынандай шағын мәтіндер таратып беремін. Ал сендердің жұмыстарың осы мәтінмен танысу, үзіндіні атау және ЕЖТК толтыру. Әр топтан топтан бір –бір оқушы жауап беру керек.(Үзінді)Оқушылардың іс-әректі. Оқушылар мәтінмен танысады, кезектесіп дауыстап оқиды. Үзіндіні атайды. ЕЖТК кестесін толтырады: Алдымен әркім өз дәптерлеріне жеке жұмыс істейді, артынан бірігіп кестені толтырады.Мені қызықтырған ой... Неге?Оқушылар өз ойларын ортаға салады.-Ал ары қарай не болады, кім қалай ойлайды?-Осы әңгіменің жалғасы мынандай екен. Оқушыларға үзіндіні таратып беремін. Оқушылар үзіндіні оқып, оны атайды және кестені толтырады. Кестені толтырып болғаннан кейін болжау сұрағы қойылады.Оқушылардың іс-әректі. Оқушылар мәтінмен танысады, кезектесіп дауыстап оқиды. Үзіндіні атайды. ЕЖТК кестесін толтырады: Алдымен әркім өз дәптерлеріне жеке жұмыс істейді, артынан бірігіп кестені толтырады.Мені қызықтырған ой... Неге?Оқушылар өз ойларын ортаға салады.-Енді қалай ойлайсыңдар, оқиға немен жалғасады?-Балалар осы әңгіменің соңы қалай аяқталады екен? Өздеріңді автор орнына қойып, әңгімені аяқтап көріңдерші.-Егер барлықтарың жазып болсаңдар, өз шығармасын оқимын деген оқушы бар ма?Оқушылардың іс-әрекеті. Оқушылар өз дәптерлеріне әңгіменің аяқталуын ойлап жазады.Қалауынша оқушылар өз шығармаларын оқиды.-Әңгіме немен аяқталғанын білгілерің келе ме? Онда осы әңгіменің соңғы бөлімімен танысайық.Оқушылардың іс-әрекеті. Оқушылар әңгәменің соңғы бөлімімен танысадыV. Рефлексия. 1,2 топты құрап отырған оқушылар 3 минуттық эссе жазады. Ал 3 топтың оқушылары 5 жол өлең құрастырады.Оқушылардың іс-әрекеті. Оқушылар жұмыстарын әркім өз дәптерінде орындайды. Қалауынша өз эсслерін, 5 жол өлеңдерін оқуларына боладыVI.Үй тапсырмасын беру. «Өлімді жеңген ана» әңгімесін оқу. 89-91 бет.VII. Бағалау. Оқушылардың баға қоятын парақтарын жинап аламын.Оқушылардың іс-әрекеті. Әп топтың спикері оқушыларға қойылған бағалармен таныстырып өтеді- Осымен сабағымыз аяқталды. Сау болыңдар.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!