1.Жаңа сабақты меңгерту.
Өткен
сабақты жаңа сабақпен байланыстыру үшін «БББ» кестесін
толтырады.Оқушылар сол мақсатқа жетуге талпынады.Оұушылар бірлескен
топтарда топтық жұмыстарда бірін-бірі қолдайды.Сөйтіп жаңа сабақ
ресурс арқылы түсіндіріледі.
2.Жеке жұмыс:
1-тапсырма
Мына бөлшектерді оқыңыз:
Дескриптор:
-жай
бөлшектерді оқиды
2-тапсырма
Суретте тең бөліктерге бөлінген фигуралар
көрсетілген. Әрбір фигураның қанша бөлігі қызыл, қанша бөлігі көк
түстерімен боялғанын анықтаңыз.
а)
ә)
б)
в)
Дескриптор:
-әрбір
фигуралардың қызыл түсіне сәйкес келетін бөлшектерді жазады;
-әрбір фигуралардың көк түсіне сәйкес келетін
бөлшектерді жазады
3-тапсырма
Жай
бөлшектерді жазыңыз:
Алтыдан
бес,он төрттен үш,қырықтан он бір, жүзден елу алты.
Дескриптор:
жай
бөлшектерді жазады
4-тапсырма
Бөлшек
түрінде жазыңыз:
1)1дм метрдің қанша
бөлігіне те?
-
10 кг
тоннаның қанша бөлігіне тең?
-
Аты ай
бір жылдың қанша бөлігіне тең?
-
Жиырма
минут бір сағаттың қанша бөлігіне тең?
Дескриптор:
-өлшем
бірлік түрлерін қолданады;
-берілген тамсырмаларды жай бөлшектер түрінде жазады.
5-тапсырма
Кестені
толтыр:
Бөлінді
|
Бөлшек
|
Бөлінгіш
|
Бөлгіш
|
Алымы
|
Бөлімі
|
6:13
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
7
|
|
|
|
|
8
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
9
|
Дескриптор:
-оқушы бөлшекті жаза
біледі;
-бөлгіш және бөлінгішті
айыра біледі;
-алымы мен бөлімін
ажырата біледі.
Кері байланыс: «Бағдаршам
»
3.Жұптық жұмыс (Оқулықпен):
№ 262,
№265,
№274.
Кері байланыс: «
Бірін-бірі»
4.Практикалық
жұмыс
«Бөліктер» ойыны.(жеке және жұппен)
Әр оқушының алдына үш
шаршыдан таратылады.
Тапсырма:
Үш тәсілмен шаршыны тең
бөлікке бөліп қию. Содан соң шыққан нәтижені жұппен талқылау.
Оқушыға сұрақ
-
шаршының төрттен бір бөлігін көрсет;
-
шаршының төрттен үш
бөлігін көрсет;
-
шаршының жарты бөлігін
көрсет
5.«Лездеме» (Сұрақ-жауап)
1. Жай бөлшектің бөлімі
нені білдіреді?
-
Жай бөлшектің аламы нені
білдіреді;
-
Бөлінді бөлшек түрінде
қалай жазылады?
-
Екі натурал санның
бөліндісін жазу тәсілдері қандай?
-
Натурал санды жай бөлшек
түрінде жазуға бола ма?
|