Ұйымдастыру:
Топқа бөлу: геометриялық фигуралар арқылы
бөлу
Бүгін бізде
геометрия сабағынан ашық сабақ,сабаққа дайынсыңдар ма (иә),онда
сабаққа сәттілік тілейік.
Оқушылармен бірлесе
отырып сабақтың мақсатын қоямыз
Мақсаты:
Бүгінгі сабақта
үшбұрыштың ауданын табуға есептер
шығарамыз.
Үй тапсырмасын
тексеру. Сағат тілі бағытымен бір-бірінің дәптерлерін
тексереді.
Пифогор теоремасын
пайдаланып немесе Герон формуласын пайдаланып
шығару.
C2=a2+b2 Пифогор
теоремасы
S=
p(p-a)(p-b)(p-c) Герон
формуласы
Бүгінгі
тақырыбымыз Үшбұрыштың
ауданы.
Топқа бөліну: I
топ Тікбұрышты үшбұрыш
IIтоп
Теңқабырғалы үшбұрыш
IIIтоп Әртүрлі
қабырғалы үшбұрыш
Өзіңді
тексер
Сәйкестендіру тесті
беріледі.Тақтада жауаптарымен
салыстыру.
1.а
2.с
3.д
4.а 5.в
6.с
7.д
Фигуралардың
аудандарын тап. AC=18 h=10 табу
керек. S=?
Шешуі : S= 2/1
ah= 2/1 10см18см =90 см 2
1.
2. АС=4см BC=9см
табу керек S=? Шешуі : S= 2/1
9см4см=18см2
-
3.АС=12 AB= 20
sin 60 табу керек S=? S=2/1 ab sin
a = 2/1 12
см 20см
3/2=60/3
<A=300 <A+<B+<C=
1800 900+600+300=1800
Бағалау Басбармақ
әдісі
Сергіту
сәті
Тақтада бірнеше
үшбұрыштар берілген көз бен табу.Көзге жаттығу
жасау.
Жұптық
жұмыс
Қабырғалары
13,14,15 см . Үшбұрыштың ауданын
табыңдар.
P=
a+b+c/2=21
P=
21(21-13)(21-14)(21-15)=84
см2
Топтық жұмыс.(
Постер қорғау)
Әр топқа 8
теңбүйірлі немесе тік бұрышты үшбұрыштар беріледі. Катеті 9,5 см-ге
тең. Осы үшбұрыштан құрастырған геометриялық фигуралардың ауданын
тауып қалай құрастырғанын есептегендерін
қорғау.
I топ Шаршы
ауданы
IIтоп Тіктөртбұрыш
ауданы
III топ Ромб ауданы
.Берілген үшбұрыштардың ауданын
табасыңдар.
Бағалау. Шапалақ
әдісі
Рефлексия
Жеке басымның
жұмысының нәтижесі деп мен төмендегіні
есептеймін.
Теорияны
түсіндім
|
Есептер
шығаруды
үйрендім
|
Білім алу керек екенін
ұғындым
|
Өткен тақырыпты
қайталап өттім.
|
|
|
|
|
Стикер .Білім
ағашы.
Соған оқушылар
стикерлерге кері байланыс жазып
іледі.
Үйге
тапсырма Аудан тақырыбын қайталап
келеміз.
Бүгінгі сабағымызды
аяқтаймыз.
|