Материалдар / Ашық сабақ Жануарлар қалай көбейеді?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Жануарлар қалай көбейеді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен ашық сабақ "Жануарлар қалай көбейеді?"Жануарлардыі көбею жолдарын анықтап,жікке бөліп,ажырату.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2022
359
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Жаратылыстану

Ортақ тақырып

Бөлім:

Бөлімше:

Сабақ тақырыбы:

Менің отбасым және достарым

Жанды табиғат


2.2. Жануарлар

Жануарлар қалай көбейеді?

Мұғалім

Қажи Жайна Қабдығалиқызы

Сынып : 2

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары


2.2.2.3 – жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

жануарлардың көптүрлілігін сипаттайды.

Көптеген оқушылар:

жануарлардың қалай, қандай жолмен көбейетіні туралы әңгімелейді.

Кейбір оқушылар:  

«уылдырық», «туады» «жұмыртқа» ұғымдарын анықтайды.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну. Қолдану.


Бағалау критерийлері

-жануарлардың көптүрлілігін әңгімелейді;

-жануарлардың көбею жолдарын анықтайды;

-жануарлардың қалай, қандай жолдармен көбейетінін түсіндіреді.


Сөздік қор


Пәнге тән лексика мен терминология:

Уылдырық – икра – caviar

Жұмыртқа-яйцо-egg

уылдырық шашады, жұмыртқа салады, тірі туады, балалайды

Талқылауға арналған сұрақтар:

Жабық сұрақ

Қандай жануарларды білесіңдер?

Жануарлар көбейеді ме?

Ашық сұрақ

Жануарлардың көбеюі туралы не білесіңдер?

Жануарлар қалай көбейеді?

Құндылықтарды дарыту

Жан-жануарларды қорғауға бейімдеу.Шығармашылық құндылықтарды дарыту.

Пәнаралық байланыстар


Дүниетану,қазақ тілі ортақ тақырыптары бойынша байланысады.

көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Жануарлардың түрлерін біледі.Жануарлардың төлдерін атай алады.





Жоспар

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1 мин

















2 мин













Белсенді оқыту

тәсілдері:

Орындау арқылы білім алу



Түсіндіру және сипаттау

Сұрақ қою және талқылау

Зерделеу және зерттеу

5мин















Белсенді оқыту

тәсілдері:

Сныптық жұмыс

Айтылым

-Түсіндіру және сипаттау

-Сұрақ қою және талқылау




Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу.

Шаттық шеңбері

Күннің көзі ашылсын,

Көкке шуақ шашылсын.

Ал,кәнекей бәріміз,

Сәлем дейік қанекей.

Қайырлы таң!

Доброе утро!

Good morning!

Қызығушылықты ояту!

«Кір жаятын жіп»әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу

(Оқушылар әр тапсырмасайын күлегештер арқылы бағаланады)



1-топ Балықтар

2-топ Түйелер

3-топ Тауықтар

« Миға шабуыл» әдісі қалташадағы суреттер арқылы өткен сабаққа шолу жасау,жануарларды топқа жіктеу.

Берілген құпия қалташаны ашып,жануарларды сипаттайды. Жануарлардың пайдасына тоқталады.

(қалташада жануарлар суреттері)

Суреттерге мұқият қара

Қандай жануарлардың түрін көріп тұрсың?

Жануарды сипатта!

Тағы қандай жануарлардың түрлерін білесің?

Жануарлардың қай тобына жатады.

Жануарлардың пайдасын білесіңдерме?

Қандай пайдасы бар? Бірнеше түрлеріне мысал келтіру;

Дескриптор:

- жануарларды сипаттайды;

- жануарлардың түрлерін атайды;

-жануарларының пайдасы туралы айтады.

-Олай болса,жануарлардың қалай көбейетіндігі туралы мағлұмат алайық.

жануарлар қалай көбейеді?`

«Мағынаны тану»әдісі (презентация)

Дескриптор :

-жануар түрлерімен танысады;

-Жануарларды топқа жіктейді.

-Жануарлардың көбею түрлерімен танысады;

қыстырғыштар













Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.









слайд

Сабақтың ортасы

27 мин

Оқылым және жазылым,

Айтылым

-Түсіндіру және сипаттау

-Сұрақ қою және талқылау

дағдысы





































5 мин

Жазылым дағдысы

Белсенді оқыту тәсілдері:

-нұсқау беру және айту































Сергіту сәті

2мин







Саралау тәсілдері: тапсырма бойынша саралау

-жіктеу

-қарқын,

-диалог және

қолдау көрсету,

-қорытынды,

--бағалау.



















































































































































Белсенді оқыту тәсілдері:

-Дәлел ұсыну арқылы ынталандыру тәсілі

-Зерттеуге негізделген оқу тәсілі

-Рефлексия және бағымдау

5 мин

















Сабақтың соңы

5мин

Белсенді оқыту әдістері:

-Сұрақ қою және жауап алу

-талдау және талқылау

-қорытындылау






























































































































1-тапсырма

Білу және түсіну

«Таныстыру»  әдісі /ұжымдық жұмыс/

Кітаптағы мәтін мәнермен оқылады,ұжыммен талқыланады.

Сүтқоректілер баласын тірі туады.Құстар мен бауырымен жорғалаушылар жұмыртқа салады.Тек құстар жұмыртқаларын басып шығарады.Ал бауырымен жоғалаушылар жұмыртқаларын ыстық құмға салады,бірақ басып шығармайды.

Суды мекендейтін жануарлар уылдырық шашады.

Есте сақта!

Жануарлар түрлі жолмен көбейеді.Олардың кейбірі жұмыртқа салады не уылдырық шашады.Мұндай жануарларды жұмыртқа салатын жауарлар деп атайды.Басқалары балалайды.Оларды баласын тірі туатын жануарлар деп атайды.

Жануарларды бағалы терісі,еті мен уылдырығы үшін аулау санының азаюына әкеледі.Сондықтан балалайтын,уылдырық шашатын және ұя салатын кезінде аулауға болмайды.

Дескриптор:

- оқушылар берілген мәтінді меңгереді;

- жануарлардың көбею жолын жіктейді;

-Жануарларды аулауға тыйым салады.

Қалыптастырушы бағалау:

«Күлегештер» қызықты әдіс арқылы бағаланады.

3-тапсырма

«Ойлан,жұптас,бөліс»



Венн диаграммасы арқылы есте сақта!ережесіне сүйене отырып,жануарлардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тауып,дәптерге жазады.

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!