Басталуы
5 минут
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Шаттық
шеңбер»
«Үй жануарлары» ән
Кіріспе тапсырма «Біз үй жануарларынан не аламыз?» (Оқушылар өз ойларын
айтады)
Ойлан:
1)Құрттың суретін көрсетіп бұл не?
2)Оны қандай жануардан аламыз?
3) Неліктен сиырды үй жануары деп
атаймыз?
4) Үй жануарларына ұқсайтын тағы қандай жануарларды
білеміз?
5)Болашақта тіршілікті сақтап
қалу үшін адамдарға не қажет?
|
Балалар бір-біріне жылы тілек
тілейді.
Оқушылар көрсетілген суретті
атап, оның ненің сүтінен жасалатын айтады және қандай пайдасы бар
екенін айтады
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=h9fDZF8hPic
|
Ортасы
8
минут
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Жануарлардың белгілері
Суреттегі жануарларды сыртқы белгілеріне қарап сипаттап
бер. Олардың қай топқа жататынын атату.
-Қай топтың жануарлары суретте
болмады?
-Қосмекенділер және жәндіктер
-Қосмекенділер туралы не білеміз?
-Жәндіктер туралы не үйрендік?
Дескриптор:
-
Жануарларды
топтастырады;
-
Оқушылар берілген сұрақ бойынша
болжам жасайды
|
«Интервью» әдісі
Оқушылар өз ойларын стикерлерге жазып
жабыстырады
Оқушылар берілген сұрақ бойынша болжам
жасайды
|
Бағалау
парағы
|
|
10минут
|
Болжам
Жануарлардың барлығы бірдей болса, не болар еді?
Болжамыңмен бөліс. Бұл жануарлар қалай
көбейеді
Жаңа сабақ Олай болса, онда бүгін біз жануарлардың көбеюі туралы ой
қозғаймыз
Жұмыртқа арқылы
көбею. Суреттегі
жануарлардың қайсысы жұмыртқадан шығуы мүмкін? (қолтырауынның
баласы, тасбақаның баласы, тауықтың баласы) Суретте бейнеленбеген
тағы қандай жануарлар жұмыртқадан шығады?
(кесіртке,құстар)
Уылдырық арқылы көбею. - Қалай ойлайсыңдар, уылдырықтан не шығуы мүмкін?
(Балық.)
- Уылдырық шашатын жануарлар туралы не
білесіңдер?
- Уылдырық неге ұқсас?
Тірі туатын жануарлар: Жұмбақ
шешу
Тастан тасқа
секірген,
Қалқиып қос
құлағы.
Ойын болып
өкірегі,
Аула оның түрағы.
(лақ)
Жем,шөп беріп
бағамыз,
Сүтін сауып
аламыз?(сиыр)
Қамыс құлақ, тастаған
тұяқ,
Мінсе көлік, сүті дәрі, еті ем
(жылқы)
-Қандай жануарлар туралы әңгімеледік? Олар қалай көбейеді?
Бұл жануарлар төлін тірі туады екен.
Дескриптор:
-
Берілген жұмбақтың шешуін табады
-
Жануардың көбеюі жолдарын
айтады
|
Берілген жұмбақтың шешуін тауып,олардың қалай көбейетіні
туралы ой қорытады
|
Бағалау
парағы
|
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
|
3
тапсырма: Ұ.Ж.Зертте
Әр топқа жануарлардың суретін
таратып беремін, берілген тапсырманың қорытындысы бойынша балалар
А3 пішінді параққа топтап жапсырмалайды және неге екенін дәлелдеп
айтады
1- Жұмыртқа салады
2-
Уылдырық
шашады
3- Баласын тірі туады
Жануарлардың суретін тарату (сиыр, ат, үйректұмсық, мысық,
ит, қолтырауын, түлкі), А3 пішінді парақ (үш бөлікке бөлінген,
бірінші жартысында «жұмыртқа салушылар», ал екіншісінде
«төлдейтіндер»,ал үшіншісінде уылдырық шашатында деген сөздер
жазылған) желім. Оқушылар кезектесіп жануарлардың суреті бар үлестірме
парақшаларды А3 пішінді парақтың тиісті жағына орналастырады.
Себебін түсіндіреді. Өз пікірін айтады,
талқылайды.
Ойлан: «Балықтар қай жерде тіршілік етеді, олар уылдырығын қай
жерде сақтайды?» ? (Уылдырықтың қараусыз қалатыны және оларды
толқын жағаға шығарып тастайтыны, жыртқыш балықтардың жеп қоятыны
туралы қорытынды жасау. Сондықтан балықтар тұқымын қалдыру үшін
уылдырықтар көп болуы қажет екеніне назар
аударту
Дескриптор:
1. Топ болып тапсырмаларды
орындайды
2. Зерттеу қорытындысын дәптерге
жазады
|
Оқушылар топ болып ақылдасып
шешім шығарып, тапсырманы орындайды, зерттеу қорытындысы дәптерге
жазылады
|
Бағалау
парағы
|
суреттер
|
|
Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды
жоспарлап отырсыз?
Жануарлардың көбею жолдарын
ата
|
Жануарлардың көбею жолдарын
атайды
|
Бағалау
парағы
|
|