Апта | Күні | Дүниетану 3 сынып |
Тақырыбы | Жануарлардың алуан түрлілігі |
Жалпы мақсаты | Жануарлардың алуан түрлілігімен таныстыру.Оларды топтарға бөлуге және жаңа түрімен танысады.Жанурларды жабайы және үй жануарларының тіршілігімен таныстыру. |
Күтілетін нәтиже | Жануарлардың алуан түрлілігімен танысады.Оларды топтарға бөлуге және жаңа түрімен танысады.Жанурларды жабайы және үй жануарларының тіршілігімен танысады. |
Сабақ түрі | Аралас сабақ |
Көрнекіліктер | Табиғат құбылыстарының суреті. |
Сабақ барысы | Ұйымдастыру бөлімОқушылармен амандасу.Психологиялық көңіл-күйлерін тексеру |
Сабақ кезеңд | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе | Кіріспе әңгіме жүргізу.Өткен материалдарға шолу.Үй жұмысын тексеру. | Оқушылар үй тапсырмаларына жауап береді, бағаланады. |
Негізгі бөлім
Поэзия минуты | Психологиялық дайындық: Поэзия минуты Табиғатты сүйіңдер, Орман, көлді бағала. Ыстың күнге шіліңгір, Аязға да қарама. Туып-өскен даламыз Біздің мәңгі панамыз. Туған жерге құрметтеген, Қамқорлықпен қараңыз. Қумайықшы құстарды, Самғасын көкте, қалыңтап. Тимейікші аңдарға, Жетімсірер атырап. |
Оқушылар өлең жолдарын тыңдайды. Өлең не туралы екенін біледі. Табиғаттың өзі жануарларға керектігін түсінеді. |
Негізгі бөлім
«Ой салу» стратегиясы
Мағынаны тану
Дәптермен жұмыс
Кестемен жұмыс | Ой салуБұл өлеңдегі негізгі ой қандай?Табиғат бізге не береді?Неліктен біз табиғатты қорғаумыз керек?Табиғат неолерге қажет?Жануарлардың қандай түрлерін білесіңдер? Мағынаны тану:Оқушыларға тақырыпты тізбектеп оқыту. Тақырыпты әрбір бөлм бойынша талдау. Тақырыпты бірлесе отырып талдап, өз ойларын айту. Дәптермен жұмыс Үй жануарлары жабайы жануарлар Сиыр, қой, жылқы, ешкі, аю, қасқыр, түлкі, жолбарыс,түйе, лақ, бота, құлын, бұзау, арыстан, елік, киік, арлан Кестемен жұмыс.
| Ой салу стратегиясы бойынша сұрақтар қою. Оқушылардың толық жауап беруін қадағалау.
Тақырыпты бөліктерге бөліп оқу, мағынасын талдау.
Үй жануарлары мен жабайы жануарларды жазу.
Оқушылармен бірлесе отырып кестені толтыру, талдау. Топтарды ажыратыға үйрету.
|
Бекіту | «Қайталау-оқу айнасы» әдісі арқылы алған білімдерін деңгейлік сұрақтар арқылы бекіту.Жабайы жануарларға нелер жатады?Үй жануарлары ше?Олардың айырмашылығы қандай?Жануарларды неге бірнеше топқа бөлеміз?Әртоптың өз ерекшеліктері бар ма? | Ойынға белсене қатысады. |
Үйге тапсырма | Тақырыпты оқып келу, түсінгенін айту. (99-101-бет) Жоспар бойынша жануарларды суреттеп жазу.Жануардың атын ата.Ол қай топқа жатады.Оның тр-түсі қандай?Ол қай жерде мекендейді?Немен қоректенеді?Одан қандай пайда немесе зиян келеді? | Күнделікке жазу. |
Сабақтың өзіндік талдауы | Сабақ мақсатына жетті. | Сабақта жіберген қателіктерін қайталамау. |