Материалдар / Ашық сабақ "Жануарлардың алуан түрлілігі" 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Жануарлардың алуан түрлілігі" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлардың алуан түрлілігі Жануарлардың алуан түрлілігімен таныстыру. Оларды топтарға бөлуге және жаңа түрімен танысады. Жанурларды жабайы және үй жануарларының тіршілігімен таныстыру. Жануарлардың алуан түрлілігімен танысады. Оларды топтарға бөлуге және жаңа түрімен танысады. Жанурларды жабайы және үй жануарларының тіршілігімен танысады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2018
356
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Апта Күні Дүниетану 3 сынып
ТақырыбыЖануарлардың алуан түрлілігі
Жалпы мақсатыЖануарлардың алуан түрлілігімен таныстыру.Оларды топтарға бөлуге және жаңа түрімен танысады.Жанурларды жабайы және үй жануарларының тіршілігімен таныстыру.
Күтілетін нәтижеЖануарлардың алуан түрлілігімен танысады.Оларды топтарға бөлуге және жаңа түрімен танысады.Жанурларды жабайы және үй жануарларының тіршілігімен танысады.
Сабақ түріАралас сабақ
КөрнекіліктерТабиғат құбылыстарының суреті.
Сабақ барысыҰйымдастыру бөлімОқушылармен амандасу.Психологиялық көңіл-күйлерін тексеру
Сабақ кезеңдМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
Кіріспе Кіріспе әңгіме жүргізу.Өткен материалдарға шолу.Үй жұмысын тексеру.Оқушылар үй тапсырмаларына жауап береді, бағаланады.
Негізгі бөлім

Поэзия минуты
Психологиялық дайындық: Поэзия минуты Табиғатты сүйіңдер, Орман, көлді бағала. Ыстың күнге шіліңгір, Аязға да қарама. Туып-өскен даламыз Біздің мәңгі панамыз. Туған жерге құрметтеген, Қамқорлықпен қараңыз. Қумайықшы құстарды, Самғасын көкте, қалыңтап. Тимейікші аңдарға, Жетімсірер атырап.

Оқушылар өлең жолдарын тыңдайды. Өлең не туралы екенін біледі. Табиғаттың өзі жануарларға керектігін түсінеді.
Негізгі бөлім



«Ой салу» стратегиясы







Мағынаны тану



Дәптермен жұмыс







Кестемен жұмыс
Ой салу
  • Бұл өлеңдегі негізгі ой қандай?
  • Табиғат бізге не береді?
  • Неліктен біз табиғатты қорғаумыз керек?
  • Табиғат неолерге қажет?
  • Жануарлардың қандай түрлерін білесіңдер?
  • Мағынаны тану:Оқушыларға тақырыпты тізбектеп оқыту. Тақырыпты әрбір бөлм бойынша талдау. Тақырыпты бірлесе отырып талдап, өз ойларын айту. Дәптермен жұмыс Үй жануарлары жабайы жануарлар Сиыр, қой, жылқы, ешкі, аю, қасқыр, түлкі, жолбарыс,түйе, лақ, бота, құлын, бұзау, арыстан, елік, киік, арлан Кестемен жұмыс.



    Ой салу стратегиясы бойынша сұрақтар қою. Оқушылардың толық жауап беруін қадағалау.



    Тақырыпты бөліктерге бөліп оқу, мағынасын талдау.



    Үй жануарлары мен жабайы жануарларды жазу.





    Оқушылармен бірлесе отырып кестені толтыру, талдау. Топтарды ажыратыға үйрету.

























    Бекіту «Қайталау-оқу айнасы» әдісі арқылы алған білімдерін деңгейлік сұрақтар арқылы бекіту.
  • Жабайы жануарларға нелер жатады?
  • Үй жануарлары ше?
  • Олардың айырмашылығы қандай?
  • Жануарларды неге бірнеше топқа бөлеміз?
  • Әртоптың өз ерекшеліктері бар ма?
  • Ойынға белсене қатысады.
    Үйге тапсырма Тақырыпты оқып келу, түсінгенін айту. (99-101-бет) Жоспар бойынша жануарларды суреттеп жазу.
  • Жануардың атын ата.
  • Ол қай топқа жатады.
  • Оның тр-түсі қандай?
  • Ол қай жерде мекендейді?
  • Немен қоректенеді?
  • Одан қандай пайда немесе зиян келеді?
  • Күнделікке жазу.
    Сабақтың өзіндік талдауыСабақ мақсатына жетті.Сабақта жіберген қателіктерін қайталамау.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!